![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Partijlid
|
![]() Dat komt zeer zelden voor misschien. Maar reken maar dat de meeste dames u wel wat anders zouden vertellen.
Laatst gewijzigd door TomT : 6 augustus 2008 om 01:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Kan je daar een bron van geven aub.
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() Neen, niet nodig: leugens herhalen is een oude bloktaktiek. Debatteren veel minder.
Laatst gewijzigd door filosoof : 6 augustus 2008 om 01:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en de kater van dienst kan die katin tijdens die 'aanranding' slechts voldoende kalm houden door een truukje duidelijk een verschil met konijnen dus ( 'k meen zelfs ergens gelezen te hebben dat de vruchtbare periode van een vrouwtjskonijn getriggerd wordt door de copulatie ) Laatst gewijzigd door praha : 6 augustus 2008 om 02:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eneuh, Tommetje, je geeft geen weerwoord aan de vrouwtjes hier he. Een kleine hint, vraag eens wat raad aan Andromeda. Die kan je gerust vertellen dat geneukt worden best plezierig kan zijn.
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eneuh, het is bij katten dat de ovulatie bij de kattin gestart word door de copulatie, moeder natuur heeft de kater een soort van vlezige weerhaken gegeven op de penis, en de "pijn" daardoor veroorzaakt veroorzaakt een eisprong. Een kattin kan gerust een nest werpen waar elk poesje een andere vader heeft.
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In andere sociale kringen heb je dan weer rijke vrouwen, die knappe jonge mannen opvrijen, of gewoon huren om eens een lekkere beurt te krijgen ? Waar is hier het nut van ? Welke "strategie" hebben die rijke madammen ? Hoe gaan deze gigolo's, die discreet hun hotelkamer binnen geloodst worden, die dames hun situatie verbeteren ? Het gaat hier toch enkel en alleen om sex, en het plezier dat ze daaraan beleven ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Europees Commissaris
|
![]() Op dit ogenblik woon ik bij mijn vriendin, op haar kosten en ze zou willen dat dat permanent wordt.
![]() |
#171 |
Gouverneur
|
![]() Er zijn vrouwen die een man zoeken om het materieel beter te hebben, net zoals er mannen zijn die een vrouw zoeken om er materieel beter van te worden. Maar om alle vrouwen over 1 kam te scheren ?
Mij werd ooit eens verteld dat een man een vrouw zoekt omdat hij anders zelf moet koken en schoonmaken. Vroeger was een van de argumenten tegen vrouwen die gaan werken dat ze dan niet meer "goed voor hun man kunnen zorgen", want wanneer zouden ze anders hun huishouden doen als ze net als de man 8 uur of meer per dag moeten afnokken op het werk ? Veel werkende vrouwen hebben dan ook een dubbele voltijdsbaan... de 8 uurtjes per dag op de werkvloer, en de 12 uurtjes per dag thuis (6 als ze geen kinderen hebben). Veel vrouwen gaan deeltijds werken omdat ze anders met hun tijd niet rondkomen, en het verdiende geld meer dan nodig is. Dus het waanidee van vrouwen die seks aanbieden aan een man om materieel vooruit te komen... nougabolle ! Om terug te komen op het al dan niet orgasmes krijgen door vrouwen... wetenschappelijk aangetoond makker. Het is moeilijk om tegelijk met de man klaar te komen aangezien het bij ons anders en op een ander tempo gaat, maar dat het kan gebeuren is een door mij persoonlijk vastgesteld feit. Natuurlijk, in tegendeel tot de man heeft de vrouw geen direct "tastbaar" bewijs van orgasme, wij hebben geen ejaculatie zoals de mannen. Maar ik kan als vrouw wel stellen dat ik het merk als het gebeurt. En ik lieg niet. ![]()
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kleren, juwelen interesseren haar niet, dus shoppen is wel veilig zolang ze niet in en Brico, computershop of dergelijke gaat, maar wat ze daar koopt kan ik ook gebruiken. ![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Of ...twijfel, twijfel...Bent u nu gewoon aan het opscheppen, en bent u in feite de grootste Sloef van Vlaanderen ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Na een zestal keren samengewoond te hebben denk ik wel dat ik nu de ware gevonden heb. Met de anderen wist ik binnen de drie maand dat ik verkeerd zat en nu leven we al bijna een jaar samen en ik zie het nog altijd zitten. Alleen kunnen we nog altijd niet beslissen wie bij wie gaat inwonen, dus verhuizen we om de maand of zo.
![]() |
![]() |
#178 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() meent ge datte ? ( allée dat zal wel, natuurlijk ) neen, dat is dan weer nieuw voor mij in mijn post bedoelde ik wel degelijk bij konijnen ( dus hier geen toevallige lapsus mijner rekening ) dat heb ik ergens toevallig gelezen nadat we meer zochten over het houden van een konijn als huisdier uiteraard kan de info totaal fout geweest zijn in ieder geval zal ik die desbetreffende site eens terug proberen op te sporen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vrouwen kennen wel degelijk een ejaculatie uiteraard hier niet in de zin van een zaadlozing maar van een verhoogde vochtigheid tijdens de spiersamentrekkingen ( klieren van Skene ) bij orgasme normalerwijs valt dit bijna of niet op maar bij een kleine minderheid is het zodanig hevig dat het letterlijk uitspuit ( squirten ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |