Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 augustus 2008, 01:12   #161
TomT
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Maar dit concreet geval hoopt niet op een relatie en wil dat ook niet liever. Wat nu?
Dat komt zeer zelden voor misschien. Maar reken maar dat de meeste dames u wel wat anders zouden vertellen.

Laatst gewijzigd door TomT : 6 augustus 2008 om 01:20.
TomT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2008, 01:20   #162
TomT
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Je moet maar een een kattin zien die desondanks haar "periode" een kater niet wil.... arme kater. Hoezo, alle zoogdieren?
Dat is zo, het is de kater die sowieso de "aanranding" zal proberen te doen.
TomT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2008, 01:22   #163
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

jamás será vencido's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht

Ze zijn een slogan aan't bedenken voor de volgende verkiezingen.
Maar toch vreemd. Ze tolereren vrouwenbesnijdenis en dan komen janken dat die niet meer klaarkomen.
Linkse politiek
Kan je daar een bron van geven aub.
Oud 6 augustus 2008, 01:38   #164
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido Bekijk bericht
Kan je daar een bron van geven aub.
Neen, niet nodig: leugens herhalen is een oude bloktaktiek. Debatteren veel minder.

Laatst gewijzigd door filosoof : 6 augustus 2008 om 01:39.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2008, 02:22   #165
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk bericht
die 'aanranding' door die kater gebeurt bij katten dan wel uitsluitend in welbepaalde periodes waar een katin dat duidelijk te kennen geeft ...
en de kater van dienst kan die katin tijdens die 'aanranding' slechts voldoende kalm houden door een truukje

duidelijk een verschil met konijnen dus

( 'k meen zelfs ergens gelezen te hebben dat de vruchtbare periode van een vrouwtjskonijn getriggerd wordt door de copulatie )

Laatst gewijzigd door praha : 6 augustus 2008 om 02:25.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2008, 07:14   #166
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Proberen is het juiste woord. 't zal de eerste kater niet zijn die met een aan flarden gereten kop moet afdruipen.

Eneuh, Tommetje, je geeft geen weerwoord aan de vrouwtjes hier he.

Een kleine hint, vraag eens wat raad aan Andromeda. Die kan je gerust vertellen dat geneukt worden best plezierig kan zijn.
Oud 6 augustus 2008, 07:21   #167
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat komt zeer zelden voor misschien.
En daar heb je uiteraard een objectieve bron voor?

Citaat:
Maar reken maar dat de meeste dames u wel wat anders zouden vertellen.
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2008, 07:22   #168
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
die 'aanranding' door die kater gebeurt bij katten dan wel uitsluitend in welbepaalde periodes waar een katin dat duidelijk te kennen geeft ...
en de kater van dienst kan die katin tijdens die 'aanranding' slechts voldoende kalm houden door een truukje

duidelijk een verschil met konijnen dus

( 'k meen zelfs ergens gelezen te hebben dat de vruchtbare periode van een vrouwtjskonijn getriggerd wordt door de copulatie )
De beet in de nek bedoel je. Als de katin dat echt niet wil, gaat die kater er veel meer moeite voor moeten doen dan ie kan of wil.

Eneuh, het is bij katten dat de ovulatie bij de kattin gestart word door de copulatie, moeder natuur heeft de kater een soort van vlezige weerhaken gegeven op de penis, en de "pijn" daardoor veroorzaakt veroorzaakt een eisprong.
Een kattin kan gerust een nest werpen waar elk poesje een andere vader heeft.
Oud 6 augustus 2008, 08:49   #169
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat komt zeer zelden voor misschien. Maar reken maar dat de meeste dames u wel wat anders zouden vertellen.
Het strafste bij u Tom, is uw blijkbaar diepe overtuiging dat een meisje, of vrouw, geen plezier kan beleven aan sex, en enkel met mannen vrijen voor hun situatie te verbeteren. Maar toen ik jonge gast was, had ik weinig geld , en toch had ik vriendinnen ?! Die kwamen toch niet bij mij voor mijn rijkdom , of mijn relaties ?
In andere sociale kringen heb je dan weer rijke vrouwen, die knappe jonge mannen opvrijen, of gewoon huren om eens een lekkere beurt te krijgen ? Waar is hier het nut van ? Welke "strategie" hebben die rijke madammen ? Hoe gaan deze gigolo's, die discreet hun hotelkamer binnen geloodst worden, die dames hun situatie verbeteren ? Het gaat hier toch enkel en alleen om sex, en het plezier dat ze daaraan beleven ?
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2008, 12:38   #170
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar rikbe
Standaard

Citaat:
De meeste minnaressen zijn (in tegenstelling tot mannen alweer) niet blij met die rol en willen liever (en hopen op) een relatie (dus, geld, voeding huisvesting, carrière, enz.).
Op dit ogenblik woon ik bij mijn vriendin, op haar kosten en ze zou willen dat dat permanent wordt.
Oud 6 augustus 2008, 13:06   #171
Babeth
Gouverneur

Babeth's schermafbeelding

Standaard

Er zijn vrouwen die een man zoeken om het materieel beter te hebben, net zoals er mannen zijn die een vrouw zoeken om er materieel beter van te worden. Maar om alle vrouwen over 1 kam te scheren ?
Mij werd ooit eens verteld dat een man een vrouw zoekt omdat hij anders zelf moet koken en schoonmaken. Vroeger was een van de argumenten tegen vrouwen die gaan werken dat ze dan niet meer "goed voor hun man kunnen zorgen", want wanneer zouden ze anders hun huishouden doen als ze net als de man 8 uur of meer per dag moeten afnokken op het werk ?
Veel werkende vrouwen hebben dan ook een dubbele voltijdsbaan... de 8 uurtjes per dag op de werkvloer, en de 12 uurtjes per dag thuis (6 als ze geen kinderen hebben).
Veel vrouwen gaan deeltijds werken omdat ze anders met hun tijd niet rondkomen, en het verdiende geld meer dan nodig is.
Dus het waanidee van vrouwen die seks aanbieden aan een man om materieel vooruit te komen... nougabolle !

Om terug te komen op het al dan niet orgasmes krijgen door vrouwen... wetenschappelijk aangetoond makker. Het is moeilijk om tegelijk met de man klaar te komen aangezien het bij ons anders en op een ander tempo gaat, maar dat het kan gebeuren is een door mij persoonlijk vastgesteld feit. Natuurlijk, in tegendeel tot de man heeft de vrouw geen direct "tastbaar" bewijs van orgasme, wij hebben geen ejaculatie zoals de mannen. Maar ik kan als vrouw wel stellen dat ik het merk als het gebeurt.
En ik lieg niet.
Oud 6 augustus 2008, 13:11   #172
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Op dit ogenblik woon ik bij mijn vriendin, op haar kosten en ze zou willen dat dat permanent wordt.
Wat zou d�*�*r nu weer achtersteken ? Waarschijnlijk gokt ze erop u wel te kunnen temmen, en zover te krijgen dat u zich voor haar half dood gaat wroeten op uw werk, om al wat haar hartje begeert te kunnen kopen Dat is wel wat faken in bed waard. "hôôô,schattekke toch " kreunen is gemakkellijk. En u daarna, overtuigd een fantastisch minnaar te zijn, maar overuren kloppen ! terwijl madam thee drinkt met haar vriendinnenEn elke dag tot halftwaalf in haar bed ligt, en naar de tv gaapt.
Oud 6 augustus 2008, 13:18   #173
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Vrouwen hebben enkel seks om de man een plezier te doen, en in ruil voor iets anders (geld, voeding, huisvesting, carrière, enz.). Zelf hebben ze er niet veel aan. En een orgasme bij de man is biologisch noodzakelijk om het eicel te bevruchten. Maar welk nut zou een eventueel orgasme bij de vrouw kunnen hebben? Geloven in orgasme bij vrouwen staat bij mij gelijk als geloven in het monster van Loch Ness. En de laatste nieuwe uitvinding is vrouwelijke ejaculatie.
Tom, waarom dan het groeiend succes van dildo's en andere sex-toy's ? Of zijn die volgens u allemaal bestemd voor homos ? Ik zag er nochthans reclame voor in een boekske voor vrouwenkleren dat in onze brievenbus gelegd werd...
Oud 6 augustus 2008, 13:18   #174
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Vrouwen hebben enkel seks om de man een plezier te doen, en in ruil voor iets anders (geld, voeding, huisvesting, carrière, enz.). Zelf hebben ze er niet veel aan. En een orgasme bij de man is biologisch noodzakelijk om het eicel te bevruchten. Maar welk nut zou een eventueel orgasme bij de vrouw kunnen hebben? Geloven in orgasme bij vrouwen staat bij mij gelijk als geloven in het monster van Loch Ness. En de laatste nieuwe uitvinding is vrouwelijke ejaculatie.
Tom, waarom dan het groeiend succes van dildo's en andere sex-toy's ? Of zijn die volgens u allemaal bestemd voor homos ? Ik zag er nochthans reclame voor in een boekske voor vrouwenkleren dat in onze brievenbus gelegd werd...
Oud 6 augustus 2008, 13:59   #175
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sfinx666 Bekijk bericht
Wat zou d�*�*r nu weer achtersteken ? Waarschijnlijk gokt ze erop u wel te kunnen temmen, en zover te krijgen dat u zich voor haar half dood gaat wroeten op uw werk, om al wat haar hartje begeert te kunnen kopen
Alle vrouwen die ik gekend hebt hebben er op gegokt mij te kunnen temmen. Ik denk dat deze het al opgegeven heeft. Ze zeurt niet meer als ik een pintje drink, ze klaagt er niet meer over dat zij meestal kookt en plast en wast. Het beetje dat ik nog werk doe ik van achter mijn computer. ALs ik goesting heb werk ik wel wat in de tuin of in haar huis. (ze heft het pas gekocht en er is vanalles in te doen).
Kleren, juwelen interesseren haar niet, dus shoppen is wel veilig zolang ze niet in en Brico, computershop of dergelijke gaat, maar wat ze daar koopt kan ik ook gebruiken.

Citaat:
Dat is wel wat faken in bed waard. "hôôô,schattekke toch " kreunen is gemakkellijk.
Kreunen is makkelijk te faken, krijsen niet denk ik.
Citaat:
En u daarna, overtuigd een fantastisch minnaar te zijn, maar overuren kloppen ! terwijl madam thee drinkt met haar vriendinnenEn elke dag tot halftwaalf in haar bed ligt, en naar de tv gaapt.
Tot nu ben ik het die het langst in 't bed lig, terwijl zij inderdaad chat met haar vriedinnen en familie, maar wel per computer. Ze woont hier nog geen jaar en kent niemand in een straal van 150 km. Eigenlijk is ze niet erg sociaal voelend.
Oud 6 augustus 2008, 15:28   #176
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Alle vrouwen die ik gekend hebt hebben er op gegokt mij te kunnen temmen. Ik denk dat deze het al opgegeven heeft. Ze zeurt niet meer als ik een pintje drink, ze klaagt er niet meer over dat zij meestal kookt en plast en wast. Het beetje dat ik nog werk doe ik van achter mijn computer. ALs ik goesting heb werk ik wel wat in de tuin of in haar huis. (ze heft het pas gekocht en er is vanalles in te doen).
Kleren, juwelen interesseren haar niet, dus shoppen is wel veilig zolang ze niet in en Brico, computershop of dergelijke gaat, maar wat ze daar koopt kan ik ook gebruiken.

Kreunen is makkelijk te faken, krijsen niet denk ik.

Tot nu ben ik het die het langst in 't bed lig, terwijl zij inderdaad chat met haar vriedinnen en familie, maar wel per computer. Ze woont hier nog geen jaar en kent niemand in een straal van 150 km. Eigenlijk is ze niet erg sociaal voelend.
Hou 'em stijf, rikbe Blijkbaar hebt u de goede numero getrokken. Benieuwd wat TomB hier over denkt ?
Of ...twijfel, twijfel...Bent u nu gewoon aan het opscheppen, en bent u in feite de grootste Sloef van Vlaanderen ?
Oud 6 augustus 2008, 18:08   #177
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sfinx666 Bekijk bericht
Hou 'em stijf, rikbe Blijkbaar hebt u de goede numero getrokken. Benieuwd wat TomB hier over denkt ?
Of ...twijfel, twijfel...Bent u nu gewoon aan het opscheppen, en bent u in feite de grootste Sloef van Vlaanderen ?
Dat kun je natuurlijk niet weten. Maar voor het ogenblik zou dat van heel Jutland zijn, niet Vlaanderen.
Na een zestal keren samengewoond te hebben denk ik wel dat ik nu de ware gevonden heb. Met de anderen wist ik binnen de drie maand dat ik verkeerd zat en nu leven we al bijna een jaar samen en ik zie het nog altijd zitten. Alleen kunnen we nog altijd niet beslissen wie bij wie gaat inwonen, dus verhuizen we om de maand of zo.
Oud 6 augustus 2008, 21:45   #178
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
De beet in de nek bedoel je. Als de katin dat echt niet wil, gaat die kater er veel meer moeite voor moeten doen dan ie kan of wil.
jep dat bedoelde ik dus

Citaat:
Eneuh, het is bij katten dat de ovulatie bij de kattin gestart word door de copulatie, moeder natuur heeft de kater een soort van vlezige weerhaken gegeven op de penis, en de "pijn" daardoor veroorzaakt veroorzaakt een eisprong.
Een kattin kan gerust een nest werpen waar elk poesje een andere vader heeft.

meent ge datte ? ( allée dat zal wel, natuurlijk )
neen, dat is dan weer nieuw voor mij

in mijn post bedoelde ik wel degelijk bij konijnen ( dus hier geen toevallige lapsus mijner rekening )
dat heb ik ergens toevallig gelezen nadat we meer zochten over het houden van een konijn als huisdier
uiteraard kan de info totaal fout geweest zijn
in ieder geval zal ik die desbetreffende site eens terug proberen op te sporen
Oud 6 augustus 2008, 22:03   #179
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babeth Bekijk bericht
Er zijn vrouwen die een man zoeken om het materieel beter te hebben, net zoals er mannen zijn die een vrouw zoeken om er materieel beter van te worden. Maar om alle vrouwen over 1 kam te scheren ?
Mij werd ooit eens verteld dat een man een vrouw zoekt omdat hij anders zelf moet koken en schoonmaken. Vroeger was een van de argumenten tegen vrouwen die gaan werken dat ze dan niet meer "goed voor hun man kunnen zorgen", want wanneer zouden ze anders hun huishouden doen als ze net als de man 8 uur of meer per dag moeten afnokken op het werk ?
Veel werkende vrouwen hebben dan ook een dubbele voltijdsbaan... de 8 uurtjes per dag op de werkvloer, en de 12 uurtjes per dag thuis (6 als ze geen kinderen hebben).
Veel vrouwen gaan deeltijds werken omdat ze anders met hun tijd niet rondkomen, en het verdiende geld meer dan nodig is.
Dus het waanidee van vrouwen die seks aanbieden aan een man om materieel vooruit te komen... nougabolle !

Om terug te komen op het al dan niet orgasmes krijgen door vrouwen... wetenschappelijk aangetoond makker. Het is moeilijk om tegelijk met de man klaar te komen aangezien het bij ons anders en op een ander tempo gaat, maar dat het kan gebeuren is een door mij persoonlijk vastgesteld feit. Natuurlijk, in tegendeel tot de man heeft de vrouw geen direct "tastbaar" bewijs van orgasme, wij hebben geen ejaculatie zoals de mannen. Maar ik kan als vrouw wel stellen dat ik het merk als het gebeurt.
En ik lieg niet.
één kleine rechtzetting...
vrouwen kennen wel degelijk een ejaculatie

uiteraard hier niet in de zin van een zaadlozing maar van een verhoogde vochtigheid tijdens de spiersamentrekkingen ( klieren van Skene ) bij orgasme

normalerwijs valt dit bijna of niet op maar bij een kleine minderheid is het zodanig hevig dat het letterlijk uitspuit ( squirten )
Oud 6 augustus 2008, 22:21   #180
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
één kleine rechtzetting...
vrouwen kennen wel degelijk een ejaculatie

uiteraard hier niet in de zin van een zaadlozing maar van een verhoogde vochtigheid tijdens de spiersamentrekkingen ( klieren van Skene ) bij orgasme

normalerwijs valt dit bijna of niet op maar bij een kleine minderheid is het zodanig hevig dat het letterlijk uitspuit ( squirten )
Is u dat al eens overkomen ? Als vrouw, of bij een vrouwelijke partner van u ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be