![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) onze dagindeling maakt het zo dat we elkaar meer zien dan een koppel dat "normaal" leeft. 3) Als ze een eigen werkplaatsje wil, regelen we dat wel even. Voorlopig heeft ze genoeg aan onze bibliotheek, de computer en haar schilderplekje. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik wil ze gerust een kriek trakteren. Een zeer zure, dat past bij hun profiel. Of is het Harry Christus? Die heeft zijn positieve punten. Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 14 november 2013 om 23:05. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En weer eentje die op mijn lijst van drollen komt. Toedels.
Wat een tijdverspilling.
![]() |
#164 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken anders wel meer gezinnen die uit elkaar gaan door TV en internet, dan er uit elkaar gaan door hun hobby thuis uit te voeren. En ik denk dat ze in Huize Chaos ook een handwerkkamer voor naai en breiwerk hebben. Citaat:
Je valt hier dus iemand persoonlijk aan zonder de persoon te kennen Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bereid u goed voor, neem alle medische verslagen mee en een recent verslag van uw huisarts. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals U hier ook komt binnenvallen met een persoonlijke uitval naar medeposters. Als iets U stoort over de medeposters, duw dan op het rode driehoekje. Dat zal ik ook doen als u me verder persoonlijk aanvalt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het draadje werd heropend door Kris001 die het gewoon gebruikt om zijn frustratie op medeposters uit te werken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 november 2013 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat er ergere voorbeelden te vinden zijn.
Laatst gewijzigd door lombas : 15 november 2013 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Ik heb ook nooit anders beweerd. Weinig moeilijk aan, je moet gewoon wat verhaaltjes onthouden en eens naar een archief trekken.
![]() |
![]() |
#174 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
deze "capaciteiten" u zelf verlaagt door een ongefundeerde uitspraak te doen als "ge zijt ne profiteur" naar die Kris001 toe , is nog steeds geen vrijbrief om tot een zo goedkope lage uitspraak te doen ! Wie eens de moeite doet om even terug te bladeren naar die Kris zijn aller eerste bericht van 13 november 2013 om 20.08 uur, zal zien dat daar zeker geen sprake is van "aan vallen van leden" of het uiten van frustraties Circe (het gaat daar enkel om voorstellen inzake mogelijkheden op heffen van taksen ) die bij sommige hier in het verkeerde keelgat zijn geschoten blijkbaar , en dan dadelijk op de kar springen om deze man op een goedkope wijze te antwoorden op het randje van het sarcasme Zie de reactie van Circe hierop , van die zelfde dag (avond) Alsof dit dan nog niet genoeg is maakt Maddox het werkje af , door een uitspraak naar die Kris te doen , ik citeer , uit welke eeuw komt u gekropen" ? Mensen , als dit niet provocerend is , wat is het dan wel ? Allicht zal de Maddox nu er weer een "andere draai" aan geven of 1 van jullie hier , want het dient gezegd te worden , jullie houden elkaars hand boven het hoofd , ongeacht hoe laag dat jullie gaan.. De hierna volgende berichten merkt men op dat het "hek helemaal van de dam is ! inzake uitspraken en verwijten , maar laat ons eerlijk zijn , en kijk naar de eerste reactie die de Kris001 kreeg op zijn ALLER EERSTE BERICHT de man had zich net ingeschreven hier . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
deze? http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=147 Trouwens, heeft Kris001 een extra hulpje nodig om hier wat medeposters te komen bashen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 november 2013 om 12:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kopietjes trekken en wat trollen is niet aan iedereen gegeven Circe. Topic gewoon laten schimmelen.
![]() |
#177 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Jullie kunnen beter in een rij achter elkaar aan lopen , en het liedje zingen " opzij , opzij , opzij , de poppen stoet komt hier voorbij ..ze lopen allemaal hand in hand ..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zoekt er hier toch eentje heibel --- van die indruk kan ik me niet ontdoen.
![]() |