Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 november 2013, 23:04   #161
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kris001 Bekijk bericht
Ik ken er nog zo...die een werkplaats hebben en s'avonds vrouwtje lief , alleen voor de tv laten zitten , (tv bezit je niet) ?? Heeft zij dan ook haar werkplaatsje ? ......
1) neen we hebben geen TV. Ook geen TV abonnement of dergelijke, alleen een internetaansluiting.
2) onze dagindeling maakt het zo dat we elkaar meer zien dan een koppel dat "normaal" leeft.
3) Als ze een eigen werkplaatsje wil, regelen we dat wel even. Voorlopig heeft ze genoeg aan onze bibliotheek, de computer en haar schilderplekje.
Citaat:
Kan op den duur u relatie (huwelijk) naar de kl... helpen - de sleur - verveling - uit elkaar groeien.... resultaat ? Zal je wel weten .... Enfin ik toch ...als relatie therapeut punt.
(dit is niet spottend bedoeld hoor ! noch een verwijt !) zie het als "alarm belletje) -
Sleur, eentonigheid, verveling, da's allemaal een druppel in de emmer die een relatie laat imploderen. Voorlopig lijkt dat nog niet aan de orde. Ik zou zo zeggen, uw gratis advies is exact waard wat ik er voor wil geven.
Citaat:
Soit- Perfecte antwoorden vinden op technische vragen ? Waauw!! mag ik je zeggen dat je u beroep ECHT gemist hebt ?
Neen, want dat heb ik niet. Mijn inkomen komt uit een job, mits de managers me met rust laten, die ik als schitterend kan omschrijven.
Citaat:
B.V dat van Professor ? of is dit te laag gegrepen ? u ZAL het wel in vullen -
Het is maar (weer een hint) IK doe teminste niet aan "zelfverheerlijking"
Man, als U mij vraagt welke bout U voor een bepaalde toepassing wil gebruiken, dan zal ik U een prima antwoord bezorgen dat naar technische specificaties "perfect" is. Daar moet ik geen professor voor zijn. Daar moet ik alleen de nodige basiskennis en opzoekmogelijkheden voor hebben.
Citaat:
Anoniem ? Niet helemaal hoor , was dit maar zo.... twee familie leden van me zijn hier reeds actief sinds het bestaan van Politics.be , en behoren tot 1 van de eerste leden zijn bij naam en faam ver bekend - en daar kunnen er veel een puntje aan zuigen !
Ze zullen zich nu wel een kriek lachen !
Artisjok en Filosoof?
Ik wil ze gerust een kriek trakteren. Een zeer zure, dat past bij hun profiel.

Of is het Harry Christus? Die heeft zijn positieve punten.

Citaat:
Toch nog een fijne avond toegewenst
Ik weet niet welke medicatie U neemt, maar laat het me weten, dan kan ik die vermijden in de toekomst.

Laatst gewijzigd door maddox : 14 november 2013 om 23:05.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2013, 23:22   #162
Kris001
Vreemdeling

Kris001's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
1) neen we hebben geen TV. Ook geen TV abonnement of dergelijke, alleen een internetaansluiting.
2) onze dagindeling maakt het zo dat we elkaar meer zien dan een koppel dat "normaal" leeft.
3) Als ze een eigen werkplaatsje wil, regelen we dat wel even. Voorlopig heeft ze genoeg aan onze bibliotheek, de computer en haar schilderplekje.

Sleur, eentonigheid, verveling, da's allemaal een druppel in de emmer die een relatie laat imploderen. Voorlopig lijkt dat nog niet aan de orde. Ik zou zo zeggen, uw gratis advies is exact waard wat ik er voor wil geven.

Neen, want dat heb ik niet. Mijn inkomen komt uit een job, mits de managers me met rust laten, die ik als schitterend kan omschrijven.

Man, als U mij vraagt welke bout U voor een bepaalde toepassing wil gebruiken, dan zal ik U een prima antwoord bezorgen dat naar technische specificaties "perfect" is. Daar moet ik geen professor voor zijn. Daar moet ik alleen de nodige basiskennis en opzoekmogelijkheden voor hebben.

Artisjok en Filosoof?
Ik wil ze gerust een kriek trakteren. Een zeer zure, dat past bij hun profiel.

Of is het Harry Christus? Die heeft zijn positieve punten.

Ik weet niet welke medicatie U neemt, maar laat het me weten, dan kan ik die vermijden in de toekomst.
Neen echt , kzou niet willen dat er wat met u gebeurde , tegen die tijd dat je deze medicatie zou nemen , ben je reeds volwassen , en kunnen ze deze ziekte door een simpele operatieve ingreep naar het stenen tijdperk verwijzen ! waardoor JIJ dan ook een "kriek" kan nemen met deze twee heren - vergeet niet dat allchol en medicatie NIET samen gaan !
Kris001 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2013, 23:36   #163
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

En weer eentje die op mijn lijst van drollen komt. Toedels.
Wat een tijdverspilling.
Oud 14 november 2013, 23:52   #164
Jean Sp
Vreemdeling

Jean Sp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Gij zijt ne profiteur he.

We hebben dat hier snel door hoor.
Snotbel gij ! Godgeklaag ! 27 jaar . ga naar school ! en kom bij 10 jaar es weer , profiteur zegt da.....
Jean Sp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2013, 01:36   #165
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En weer eentje die op mijn lijst van drollen komt. Toedels.
Wat een tijdverspilling.
2

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2013, 02:54   #166
Jean Sp
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
2

Circe and Maddox, jullie 2 zijn het nog niet eens waardig dat jullie op de "drollen lijst" komen dat zou pas verspilling zijn van : inkt , tijd , en moeite , laat die man eens met rust ! als jullie zich zo profileren als zogenaamd intelligent , gedraag er u , dan ook naar , in plaats van telkens de provo te spelen , omhoog gevallen kiekens !!
Oud 15 november 2013, 08:43   #167
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ken er nog zo...die een werkplaats hebben en s'avonds vrouwtje lief , alleen voor de tv laten zitten , (tv bezit je niet) ?? Heeft zij dan ook haar werkplaatsje ? ......
Kan op den duur u relatie (huwelijk) naar de kl... helpen - de sleur - verveling - uit elkaar groeien.... resultaat ? Zal je wel weten .... Enfin ik toch ...als relatie therapeut punt.
(dit is niet spottend bedoeld hoor ! noch een verwijt !) zie het als "alarm belletje) -

Ik ken anders wel meer gezinnen die uit elkaar gaan door TV en internet, dan er uit elkaar gaan door hun hobby thuis uit te voeren.

En ik denk dat ze in Huize Chaos ook een handwerkkamer voor naai en breiwerk hebben.

Citaat:

Soit- Perfecte antwoorden vinden op technische vragen ? Waauw!! mag ik je zeggen dat je u beroep ECHT gemist hebt ?
Maddox Is anders wel iemand die fouten en gebreken kan toegeven.
Je valt hier dus iemand persoonlijk aan zonder de persoon te kennen

Citaat:

Anoniem ? Niet helemaal hoor , was dit maar zo.... twee familie leden van me zijn hier reeds actief sinds het bestaan van Politics.be , en behoren tot 1 van de eerste leden zijn bij naam en faam ver bekend - en daar kunnen er veel een puntje aan zuigen !

Het is niet omdat sommige familieleden van jou bekend zijn, dat men hier kan vaststellen dat zij familie van jou zijn.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2013, 10:13   #168
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Walter X Bekijk bericht
Aanvechten? Ik ben die medische-juridische strijd grondig beu. Ik heb er genoeg van.
Vraag een afspraak met de arts van de RVA, hij/ zij en niemand anders mag oordelen over uw mogelijkheden om te werken binnen de situatie waar u nu inzit, welke job wel of niet...
Bereid u goed voor, neem alle medische verslagen mee en een recent verslag van uw huisarts.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2013, 10:15   #169
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean Sp Bekijk bericht
Circe and Maddox, jullie 2 zijn het nog niet eens waardig dat jullie op de "drollen lijst" komen dat zou pas verspilling zijn van : inkt , tijd , en moeite , laat die man eens met rust ! als jullie zich zo profileren als zogenaamd intelligent , gedraag er u , dan ook naar , in plaats van telkens de provo te spelen , omhoog gevallen kiekens !!
Bent U een dubbelnick? ik heb slechts één keer (ernstig) gereageerd op die kris. Verder lees ik hem enkel andere medeposters aanvallen om... heu? niks!

Zoals U hier ook komt binnenvallen met een persoonlijke uitval naar medeposters. Als iets U stoort over de medeposters, duw dan op het rode driehoekje.
Dat zal ik ook doen als u me verder persoonlijk aanvalt.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 15 november 2013, 10:30   #170
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Vraag een afspraak met de arts van de RVA, hij/ zij en niemand anders mag oordelen over uw mogelijkheden om te werken binnen de situatie waar u nu inzit, welke job wel of niet...
Bereid u goed voor, neem alle medische verslagen mee en een recent verslag van uw huisarts.
Alice, de vraag van WalterX dateert van 2011. (banneling voor onbekende redenen).
Het draadje werd heropend door Kris001 die het gewoon gebruikt om zijn frustratie op medeposters uit te werken.

Laatst gewijzigd door circe : 15 november 2013 om 10:30.
Oud 15 november 2013, 10:50   #171
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean Sp Bekijk bericht
Snotbel gij ! Godgeklaag ! 27 jaar . ga naar school ! en kom bij 10 jaar es weer , profiteur zegt da.....
Twee masters op m'n 22ste, vijfde jaar werkzaam sindsdien en nog geen dag werkloos. Ik trek de hoogste tevredenheidsschaal (en dito premie) van mijn superieuren.

Ik denk dat er ergere voorbeelden te vinden zijn.

Laatst gewijzigd door lombas : 15 november 2013 om 10:50.
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2013, 11:20   #172
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Twee masters op m'n 22ste, vijfde jaar werkzaam sindsdien en nog geen dag werkloos. Ik trek de hoogste tevredenheidsschaal (en dito premie) van mijn superieuren.

"geschiedenis"

Dat kan iedereen hè.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2013, 11:34   #173
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
"geschiedenis"

Dat kan iedereen hè.
Inderdaad. Ik heb ook nooit anders beweerd. Weinig moeilijk aan, je moet gewoon wat verhaaltjes onthouden en eens naar een archief trekken.
Oud 15 november 2013, 12:10   #174
Jean Sp
Vreemdeling

Standaard

Citaat:

Prima , zeer goed , maar dan stel ik u mentaliteit in vraag , daar u met
deze "capaciteiten" u zelf verlaagt door een ongefundeerde uitspraak te doen als "ge zijt ne profiteur" naar die Kris001 toe , is nog steeds geen vrijbrief om tot een zo goedkope lage uitspraak te doen !

Wie eens de moeite doet om even terug te bladeren naar die Kris zijn aller eerste bericht van 13 november 2013 om 20.08 uur, zal zien dat daar zeker geen sprake is van "aan vallen van leden" of het uiten van frustraties Circe (het gaat daar enkel om voorstellen inzake mogelijkheden op heffen van taksen ) die bij sommige hier in het verkeerde keelgat zijn geschoten blijkbaar , en dan dadelijk op de kar springen om deze man op een goedkope wijze te antwoorden op het randje van het sarcasme
Zie de reactie van Circe hierop , van die zelfde dag (avond)

Alsof dit dan nog niet genoeg is maakt Maddox het werkje af , door een uitspraak naar die Kris te doen , ik citeer , uit welke eeuw komt u gekropen" ? Mensen , als dit niet provocerend is , wat is het dan wel ?
Allicht zal de Maddox nu er weer een "andere draai" aan geven of 1 van jullie hier , want het dient gezegd te worden , jullie houden elkaars hand boven het hoofd , ongeacht hoe laag dat jullie gaan..

De hierna volgende berichten merkt men op dat het "hek helemaal van de dam is ! inzake uitspraken en verwijten , maar laat ons eerlijk zijn , en kijk naar de eerste reactie die de Kris001 kreeg op zijn ALLER EERSTE BERICHT de man had zich net ingeschreven hier .
Oud 15 november 2013, 12:12   #175
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zie de reactie van Circe hierop , van die zelfde dag (avond)
Bedoelt U mijn reactie op het gezegde dat dictator Bart De Wever de Almachtige de oorzaak is van alle ellende van de 33plussers?

deze?

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=147

Trouwens, heeft Kris001 een extra hulpje nodig om hier wat medeposters te komen bashen?

Laatst gewijzigd door circe : 15 november 2013 om 12:17.
Oud 15 november 2013, 12:30   #176
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Kopietjes trekken en wat trollen is niet aan iedereen gegeven Circe. Topic gewoon laten schimmelen.
Oud 15 november 2013, 15:00   #177
Jean Sp
Vreemdeling

Standaard 33% vervolg of gevolg wat hier gebeurd , als men raad vraagt

Citaat:
Kopietjes trekken en wat trollen is niet aan iedereen gegeven Circe. Topic gewoon laten schimmelen.
Dacht al dat het weer zo een uitspraak ging worden , dit getuigt enkel maar dat u aan het eind van u latijn zit , en door gebrek aan inspiratie , fatsoen , en niet dialoog kunnen voeren , hanteert u maar goedkope , ordinaire bass class , riool praat ! en de rest van het volk "houdt zich van den domme" en volgt de klojo die denkt dat hij "uniek" is !
Jullie kunnen beter in een rij achter elkaar aan lopen , en het liedje zingen " opzij , opzij , opzij , de poppen stoet komt hier voorbij ..ze lopen allemaal hand in hand .....
Oud 15 november 2013, 15:05   #178
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:

Gij tikt niet richtig.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2013, 15:09   #179
Jean Sp
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Gij tikt niet richtig.
Ach...nog zo een klojo die net wakker schiet , sluit maar bij de rij aan !!
Oud 15 november 2013, 15:14   #180
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Er zoekt er hier toch eentje heibel --- van die indruk kan ik me niet ontdoen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be