![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Minister-President
|
![]() De perfecte remedie is tegen Fransen in je beste AN beginnen te praten, als je een Hollands accent kan immiteren des te beter, je zou verbaasd zijn hoe effectief het is.
Laatst gewijzigd door Gwyndion : 24 juli 2008 om 22:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nog een paar (willekeurige) voorbeelden: Het Duits was de taal van Adolf Hitler: het Duits is de taal van de haat. Het Engels is de taal van mijn eerste lief: het Engels is de taal van de liefde. Het Spaans is de taal van Madrid waar ik met mijn eerste lief een romantisch weekend heb doorgebracht: het Spaans is de taal van de romantiek. Het Lingala is de taal van de mooiste vrouw die ik ooit heb gezien: het Lingala is de taal van de schoonheid. Het Hongaars is de taal van mijn favoriete muziekgroep: het Hongaars is de taal van de muziek. Laatst gewijzigd door stropdrager : 24 juli 2008 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is geenszins het geval. ASO- en TSO-leerplannen worden afzonderlijk opgemaakt en door vakleerkrachten van die bepaalde richting getoetst (tenminste, dat is het geval in het katholiek onderwijs).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bovendien is het altijd gevaarlijk om ironisch, sarcastisch te doen en te veronderstellen dat de andere het maar moet begrijpen. Of nog erger: iets serieus zeggen en dan achteraf afkomen met de dooddoener: had je echt niet door dat het om te lachen was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Na 180 jaar moet dit wel barsten ,dat kan niet anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of gaat het in dat geval niet om groepsegoïsme? En waarom niet?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Europees Commissaris
|
![]() M.a.w.: waag je niet meer buiten Vlaanderen, Nederland en Suriname. Volgens de FDF-logica zijn steden als Berlijn, Moskou en Rome immers even Franstalig als Brussel, aangezien de overgrote meerderheid van de plaatselijke bevolking niet Nederlandstalig is.
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tja, ik voel me nu eenmaal met sommigen genoodzaakt om op dit niveau te discussiëren.
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
|
![]() Ik heb in Vers l'Avenir een lezersbrief gelezen.
Enkele Fransen, Walen en Vlamingen waren samen aan het schuilen voor de regen. De Fransen vroegen aan de Walen hoe men "un-deux-trois" zei in België. De Walen zeiden: hier kun je dat hier ook zo zeggen. Meteen begonnen de Vlamingen te protesteren en te zeggen dat men in België Een, twee, drie moest zeggen. Wegens de agressieve manier waarop de Vlamingen hun mening vertolkten, heeft de briefschrijver besloten om met zijn gezin niet meer aan toerisme te doen in Vlaanderen en in Wallonië of Noord-Frankrijk te blijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hoe verklaar jij in feite dat het toerisme in Vlaanderen het nog nooit zo goed gedaan heeft?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Alhoewel ik denk dat daar nog geld mee te verdienen valt. Een totaal spektakel waarbij je "den toerist" spelenderwijs een paar woordjes Nederlands leert. Of een tentoonstelling die het Nederlands t.o.v. andere talen situeert met kleine "workshops" zoals in een wetenschaps museum wordt gedaan. Of een Quiz avond voor "den toerist". Verzin maar.
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
Is het niet zo dat negatieve ervaringen gemiddeld 10 keer worden doorverteld en positieve slechts 2 �* 3 keer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() goei mop...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 22 augustus 2008 om 09:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Minister
|
![]() waw, azert
weer een sterk staaltje 'argumentatie' van jou een lezersbrief :') uit Vers L'Avenir :') een franstalige krant :') die in tijden van franstalige-nederlandstalige spanningen de kant van de franstaligen kiest :') Ben je nu zo dom of moeten we het telkens aanwijzen? Post anders gauw eens een lezersbrief uit LeSoir waar ze de vlamingen uitmaken voor nazistische fascisten. Dit MOET ongetwijfeld waar zijn want het is dan een lezersbrief he...
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 22 augustus 2008 om 09:44. |
![]() |
![]() |