![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Iemand die denkt dat psychische problemen tijdens het werk wel even opzij gezet kunnen worden op een manier van "nu even niet", hebben niks te zeggen hierop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Bhairav : 25 augustus 2008 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Qua subjectiviteit tipt weinig aan een "indruk". Overigens wordt het vak economie - beginselen inkluis - op uitstekende wijze gedoceerd aan niet-privé instellingen aan studenten die geen carrière in de overheid ambiëren, en vice versa. Slordige ideeën durven al 'es tot "zoem" oplossingen leiden. Hoe diep is een veld?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
vandaag in het nieuws nog: gezinsdrama is een sjieke villa in kapellen, nog iemand die niet meekon in deze maatschappij en economie
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als ze hun voeten eraan vegen, afkorten op hun loon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
|
![]() Zou wel eens kunnen, werkdruk etc... Of gewoon die angst alles te verliezen, heet typisch voor die "ik heb alles wat me gelukkig maakt"-types. Mijn buurman was ook zo en heeft zich opgehangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
Wij leven voor te werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, we komen tot de kern van de discussie. Als ze niet geschikt zijn voor "hoogwaardige" arbeid, dan schiet er nog altijd "laagwaardige" arbeid over. Maar als ze zeggen dat willen we niet, we willen alleen "hoogwaardige" arbeid, maar die geeft men ons niet, dus werken we niet. Wel dan weet ik het ook niet meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mits wat zoekwerk meen ik dat het mogelijk moet zijn om werkschuw tuig te vinden dat hoegenaamd niet sociaal gehandicapt zal blijken te zijn. Naar ik aanneem bedoelt U veeleer dat in het turbotaaltje dat U pleegt te gebruiken werkschuw tuig wel 'es plompverloren als "sociaal gehandicapten" aangeduid wordt. Waarvoor is "spast" een verbloeming in dat kekke turbotaaltje dat U beklijft? Heb ik bij het rechte eind wanneer U hiermee een motorisch gehandicapte pleegt aan te duiden?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Drieduizend uitzonderingen in een stadje als antwerpen, die niet in een beschutte werkplaats terecht kunnen, die werkwillig zijn doch ongeschikt om te werken, die geen down's zijn, die niet krankzinnig zijn. Over welke mensen spreken we hier dan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat dus niet om drugsverslaafden of depresieven, die op de ziekte wet terugvallen. Het gaat hier zuiver over mensen die niet op de arbeidsmarkt terecht kunnen omdat zij vinden dat arbeid niet tot hun bezigheden behoort. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik bied mijn verontschuldigingen aan aan alle hypertonia lijders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Luiheid, mijn beste, verhindert ook mensen om te werken. Bedankt om mijn vraag niet te beantwoorden. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |