![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien kan dit helpen. Maar wel voorzichtig gebruiken. Het moet tof blijven.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen half werk met Jaani.
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maagdenvlies = discriminatie ...
![]() Mannen hebben het niet ... ![]()
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 16 september 2008 om 20:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
|
![]()
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jep, dat is waar. Als je gelijk hebt, mag dat ook gezegd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net d�*t maakte dat je "argument" in die discussie helemaal geen argument was. Tenzij je nu gaat beweren dat je naar een arts bent geweest om je maagdenvlies te controleren, kun je gewoon niet zeker zijn "dat je nog een maagdenvlies hebt". "Ik heb er één, dus het bestaat", is in deze een...euh... kutargument. Tenzij je ermee wou zeggen: "alle vrouwen hebben een maagdenvlies, want je raakt dat nooit niet kwijt". Je raakt dat immers nooit kwijt, het is gewoon niet meer intact. Maar ik denk niet dat je d�*t bedoelde. Je leek daar toch wel duidelijk te zeggen: "ik ben nog maagd, ik heb een maagdenvlies, dus het maagdenvlies bestaat". Nu is het zeer fijn voor je dat je nog maagd bent als je nog maagd wil zijn, maar daar het maagdenvlies aan verbinden vind ik fout. We leven in een wereld waar de gekste misvattingen leven over dat maagdenvlies. Onder andere dat maagd zijn impliceert dat je een intact maagdenvlies hebt. Voor bepaalde vrouwen kan het zeer dramatische gevolgen hebben als blijkt dat het maagdenvlies niet meer intact is. D�*t maakte me toch wel kwaad, dat je met je toch wel zeer domme opmerking leek te insinueren dat je maagdenvlies intact is omdat je nog maagd bent. Ik denk dat je gerust zou mogen helpen om dat misverstand de wereld uit te helpen, in plaats van het te gebruiken als argument in een discussie.
![]() |
![]() |
#170 |
|
![]() Laten we allen taarten gooien naar elkaar!! JOEPIEIE!!
![]() ![]() ![]() ![]()
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 16 september 2008 om 22:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
|
![]() Euhmm...........................................ve rkeerde topic.
![]() of toch niet................ ![]()
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Minister
|
![]() Zoiets moet je natuurlijk niet laten gebeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor mij was dat een argument in een discussie, wat los stond van hoe ik ben als persoon, eender waarde-oordeel wat ik wou geven enzovoort... Dat was tevens een argument dat duidelijk het argument "maagdenvliezen bestaan niet", tekkelde. Dat was een argument, dat ik ook had kunnen geven indien ik in een andere situatie zou zijn. Ik laat geen onware uitspraken staan in discussies zonder erop te reageren en ik reageer erop hoe ik dat wil en met het argument dat ik wil. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 17 september 2008 om 00:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je uitspraak "Als je één hebt scheurt het bij seksuele contact" klopt dan dus niet. Dank je om dat toe te geven.
Citaat:
Als je zo'n uitspraak doet als maagd insinueer je weldegelijk dat je maagdenvlies nog intact is, hoor. Je kan dat wel van tafel vegen met "allemaal perceptie", maar het is in deze kwestie net perceptie die zo belangrijk is. Mocht ik maagd zijn, en ik zeg tegen iemand die niet zoveel afweet van maagdenvliezen, "ik heb mijn maagdenvlies nog", dan gaat die denken dat maagd = maagdenvlies nog hebben. Je mag je nu in alle richtingen draaien als je wil (wel voorzichtig zijn voor je maagdenvlies), de boodschap die je daarmee verspreid is duidelijk. En die boodschap is FOUT en die boodschap is één van de boodschappen die voor zovelen fatale consequenties hebben. Citaat:
maar wees dan niet verbaasd als je argument kritiek krijgt, en zeg niet te snel "allemaal jouw perceptie".
![]() |
![]() |
#176 |
|
![]() Als je dingen niet meer mag posten omdat anderen er iets van kunnen denken als ze zich in allerlei bochten wringen is het al erg.
Verder onderschat ik mijn medeforummers niet zodanig als jij blijkbaar. Enig idee wat de gevolgen kunnen zijn als iedereen denkt "het maagdenvlies bestaat niet"? Wie op het forum kent trouwens iets over mijn toestand? Enkel degenen die hebben meegelezen in de fvdw draad, maar die is ondertussen ook al een tijd oud ... Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 17 september 2008 om 00:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Enig idee wat de gevolgen kunnen zijn als iemand denkt dat een maagd haar maagdenvlies nog heeft? Citaat:
Ik denk dat de meeste mensen de zin "ik heb mijn maagdenvlies nog" interpreteren als: "ik ben nog maagd". En schreeuw nu maar van de daken dat de hele hele hele wereld je misinterpreteert en dat het allemaal perceptie is. Kun je eigenlijk ook nog inhoudelijk reageren?
![]() |
![]() |
#178 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Gedaan met spelen se.
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij meent het WEL hoor. Tsjaka!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat van u is ook speelgoed. ![]() Nu is het pas gedaan met spelen.
![]() |