![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Een ander voorbeeld waarvan ik de logica van Verstrepen niet goed volg:
Frank VanHecke stuurt een SMS naar Verstrepen - de bedoeling zou geweest zijn dat Jurgen Ceder deze SMS ontving en niet zijn voornaamgenoot Verstrepen - met daarin de boodschap dat ze aan Morel nog veel plezier gaan beleven en dat ze nog straffer is dan Dewinter. Dat is dan een zogenaamd bewijs van een eventuele relatie tussen VanHecke en Morel. - Zou u als u een relatie zou hebben die geheim zou moeten blijven een dergelijke SMS verzenden naar een collega? - Heeft VanHecke misschien eerder met Dewinter een relatie gehad aangezien men nog meer plezier met Morel zou beleven? - Of zou VanHecke het misschien gewoon hebben over de eventuele politieke vaardigheden van Morel? Ikzelf zou de derde optie kiezen! Wat denkt u? |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hoe bedoel je dit ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Staatssecretaris
|
![]() Niet echt; intelligentie is een sine qua non in een relatie voor mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dus VB'ers zijn toch geen homo-haters want VanHecke en Dewinter hadden een relatie? Volgens mij zijn het sowieso geen homo-haters, maar dat die 2 een relatie zouden gehad hebben, vind ik echt niet geloofwaardig. Eerder een poging om niet te willen analyseren wat Verstrepen heeft geschreven!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De fijne spot waarbij men schijnbaar ernstig het tegenovergestelde zegt van wat wordt bedoeld. Vergelijk sarcasme. Afgeleid van het Griekse eirôneia (geveinsde onwetendheid)." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() 'Whatever you say pumpkin' A. Bundy |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Waarmee we nog steeds niet weten wat u denkt! Optie 1, 2 of 3; Of hrrft u een eigen optie? Laat ons die dan maar weten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik mag aannnemen dat U vrijgezel bent?
![]() |
#175 |
Staatssecretaris
|
![]() 3! Ik kies 3!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Staatssecretaris
|
![]() neen hoor, mijn partner is ook links
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() U hebt thuis dus voor alles een vakman nodig?
![]() Echt niet kwaad bedoeld hoor, Maes. Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 oktober 2008 om 14:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je moet soms iets anders doen dan hier lezen en posten - er zijn tendenzen in de wereld waar bv. het al of niet hebben van economisch succes maatgevend is.
De aziatische economische successen worden met name toegeschreven aan een "afwezigheid" van rechtstaat en democratie in o.a. Singapore, Zuid-Korea, Taiwan en nu ook in de Chinese Volksrepubliek, Vietnam.. Ook het herstel van de economie in chili voorafgaand an de herdemocratizering wordt al eens verondersteld in wezen een goede zaak te zijn. Men zou kunnen stellen dat het "Westers" Democratisch bestel een resultaat is van een eeuwenlange evolutie en om die tijdsduur van enkele eeuwen te kunnen overbruggen landen in ontwikkeling een soort verlicht despotisme nodig hebben. Je kan het ook ruimer zien : de technologische revoluties, die zich in steeds sneller tempo opvolgen, worden momenteel gehinderd door een democratische rechtstaat en hebben in feite een "sterke man" nodig. Een roep die in economisch zware tijden eigenlijk nogal normaal is. ... Ik zie dat er een speciaal subforum gewijd is aan het probleem van rechtstreekse democratie en dergelijke - misschien hoort een dergelijke discussie eerder daar thuis.
![]() |
#179 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat: