![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Kan je enkel schade toebrengen aan iemand dmv fysieke daden? Oproepen tot geweld, racisme zijn meningen. Maar wel strafbaar omdat ze schade toebrengen. Citaat:
Citaat:
Hij is een potentieel gevaar; een tijdbom die wacht om af te gaan. Citaat:
Citaat:
Maar ja, volgens uw denkpatroon moeten we wachten tot een eerste aanslag van neonazi's, nietwaar? Het probleem met moslimextremisme vandaag is een gevolg van mensen met uw mentaliteit vis a vis neonazis: de kop in het zand steken, negeren, weglopen van problemen, minimaliseren. Tot er natuurlijk zotten opstaan die die meningen in de werkelijkheid omzetten natuurlijk...
Laatst gewijzigd door Maes_P : 2 oktober 2008 om 13:09. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zo tolerant tegenover moslimimams... Ben je dan ook voorstander van het dragen van een hoofdoek als uiting van een geloofsmening? Citaat:
En de vaststelling dat we in Belgie vooralsnog vrijer zijn dan pakweg Amerika op dat vlak. (of Iran). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Eén: het is erg dom om die liederen in bijzijn van 'onbekenden' te zingen. Twee: Verstrepen zal in de toekomst JMDD evengoed de das om doen omtrent zaken die JMDD tijdens zijn 'vriendschap' met Verstrepen zegt of doet. De man is een onbetrouwbaar sujet en kent niets van politieke loyaliteit. (hij is dan ook geen politieker) Wat niet uitsluit dat (als de feiten waar gebeurd zijn, wat ik absoluut in twijfel trek) dat enkele Vlaams Belang-leden zich domweg hebben laten pakken. Laatst gewijzigd door Bert Deckers : 2 oktober 2008 om 13:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zouden we dan niet in één adem de chauvinistische opruiende xenofobe teksten, van die islam gekweel die elke vrijdag in de moskeeen weergalmt, verbieden ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Naiviteit. dat vind ik dan weer jou mening over die ongecontroleerde staatsveiligheid ... als daar over pakweg 10 jaar een groot schandaal van uitkomt (voor zover ze dat niet wegknippen dan) dan gaan we daar nog eens ne pot over drinken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() [quote=Bert Deckers;3721803]
Citaat:
Citaat:
U hebt uzelf in deze positie gezet omdat u geen afstand wil doen van neo-nazistische sypmathisanten binnen uw beweging. U beseft maar al te goed dat een veroordeling van de verwerpelijk praktijken van moslimextremisten impliciet een veroordeling is van bepaalde praktijken van bepaalde van uw leden... Citaat:
Enkel zingen binnen de 'inner circle'? En screening van nieuwe leden om te zien of ze 'praatjesmakers zijn'? Citaat:
Zoals het jullie fout was te zingen in Verstrepens bijzijn. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() zeg Maes,
weette waar dat ik denk dat t verschil tussen ons twee ligt ? ik heb vertrouwen in de burger, vertrouwen om het kaf tussen het koren te zien, zonder dat we dat kaf moeten verbieden jij vertrouwt precies de burger niet, en je lijkt bang dat extremisten er ook effectief zullen in slagen een grote menigte achter hun ideën te scharen ... ik zou zeggen lees wat meer allochtone auteurs ... die smachten met z'n allen naar een vrijere meer Westerse islam ... waarom zouden die het niet halen denk je ? possitivisme ! en vooral ALLE vrijheden koesteren, want net die vrijheden doorprikken de al te extreme strekkingen. vertrouwen in de zelfreinigende werking van de democratie dus, maar daarvoor moet ze wel optimaal functioneren (en moet je bepaalde strekkingen niet atractiever maken dan ze zijn dmv cordons en meningsverbod etc |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Niet volgens de wet. Of die wet een verstandige wet is daar mag ik, door die wet, niet op antwoorden. Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een Duvel! ![]() Citaat:
meer hier: http://en.wikipedia.org/wiki/USA_PAT...ct#Controversy |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Uw vzw's zijn wel degelijk veroordeeld omdat ze racistisch waren. Daar heeft een rechter over geoordeeld. Als legalist en een voorstander van scheiding van de machten leg je je daar toch bij neer? Citaat:
En dan vraag je waarom ik vraag dat ze optreden tegen excessen van politiek gedrag? Door uw antwoord bewijs je dat dergelijke wetten en dergelijke beperkingen van gevaarlijke meningen wel degelijk hun nut bewijzen. Citaat:
Mag ik u vragen waar U die mensen hebt ontmoet?
Laatst gewijzigd door Maes_P : 2 oktober 2008 om 13:44. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb jaren tijdens de weekends in De Leeuw Van Vlaanderen gewerkt (een zestal jaren geleden), u weet wel, dat bruin café dat vermeld stond in het Joods Actueel door zijn hoekige 's' in de gevelschildering 'De Beest'. In dat kroegske ontmoet ge volk van allerlei pluimage. Ik heb dingen gezien die ik niet mogelijk achtte. Ik heb daardoor ook geen afkeer gekregen van die zichzelf-verklarende neo-nazi's omdat het eerder carnavalsfiguren zijn die van hun bed naar het café gaan en omgekeerd. Je mag me gerust geloven dat ik nooit de indruk heb gehad dat zij ook maar tot een fractie in staat zijn van wat ze allemaal verkondigen... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat u een probleem hebt met Vlaamsnationalisten die zouden hebben gecalloboreerd, hebt u dat probleem ook met Vlaams linkse progressieve die vol overgave collaboreren met een sekte (islam) die zich met terreur over de aardol willen verspreiden. Dat deze linkse collaborateurs de "eigen" bevolking te kort moeten doen laat hun koud. Kijk maar naar het heden inpaals van naar het verleden. Dus men zou kunnen zeggen , ga toch niet zover terug in de tijd, bekijk eerst uzelf en waar u voor staat. En terug on-topic, dat een jurgen Verstrepen met modder gaat gooien naar een partij waar hij zich naar z'n eigen zeggen kon in vinden (moet even terug gaan naar de begin periode van dhr.verstrepen en zijn reactie's toen, of is iedereen die vergeten) zegt genoeg over zijn persoon. Kunt u misschien al beginnen afvragen wat hij na een X-aantal jaren zal weten te vertellen over LDD. We zullen maar zeggen, dat dit modderverhaal meer zal liggen in het feit dat hij erop rekent dat door modderwerpen de verkoop en de belangstelling voor zijn boek de goede kant opgaat, met het gedacht er zijn nog simpele genoeg die men op zulke manier kan bereiken kijk maar wat deze allemaal geloven indien met het verhaal goed brengt.
![]() |
![]() |
#174 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mensen toch, wat een hoop larie omwille van een paar Duitse liekes. Kunnen we het niet hebben over problemen waar de mensen echt van wakker liggen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 2 oktober 2008 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wetten worden constant aangepast om bij te blijven met criminelen hoor. cfr internetcriminaliteit. Citaat:
mi is het slechts verboden om revisionist te zijn; niet om de wet aan te klagen. Maw: kun je zonder revisionistisch te zijn, vertellen of revisionisten een plaats zouden kunnen krijgen binnen uw partij indien geen wetgeving terzake zou bestaan? ben je niet een beetje rond de pot te draaien uit vrees nog meer rare uitspraken te doen? Citaat:
Zoiets?
Laatst gewijzigd door Maes_P : 2 oktober 2008 om 14:23. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() [quote=Fieseler;3721859]
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
U ziet echt de belachelijkheid van de huidige generatie neo-nazi's niet in hé? (ze halen het niveau van Monty Python's Flying Circus nog niet eens) U moet wel heel erg gehersenspoeld zijn! Kom eens buiten man, en aanschouw de realiteit! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat betreft "uw" neo-nazi's, hebt u die al eens grondig bekeken? Het is niet omdat deze personen zich zot springen op idiote teksten, zich kaal scheren dat ze een gevaar in houden. Alhoewel, misschien voor zichzelf? Moslimextremisme en neo-nazi's?????? De eerste pleegt terreur om zijn sekte te verspreiden, de tweede houd zich bezig in afgesloten ruimte met het springen op idiote teksten. En van welke van beide zou men volgens u angst moeten hebben, welke van beide zou een bedreiging vormen, weet u misschien het antwoord? Wat die zotten betreft die zijn opgestaan en de mening in werkelijkheid hebben omgezet is algemeen bekend op een groot gedeelte van de wereldbol. Maarhet zijn toch de personen die waarschuwen voor die zotte en hun daden die door hetgeen zich pc noemt worden afgeschilderd als zijnde een gevaar voor de democratie en de naam van racist mogen dragen.
![]() |