![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind nog steeds dat men alom het Zwitsers voorbeeld zou mogen copiëren; meerdere verschillende talen/volkeren binnen 1 (con)federatie, optimaal zelfbestuur, referendum, geen moorden.
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 10 februari 2009 om 23:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
|
![]() Citaat:
![]() Het enige waarover ik het met jou en Pelgrim zowel als met nog enige recht(s)slinkxe emotionieters méér nooit eens kan worden is het "recht" om moordaanslagen, afpersing etc., te ondernemen. Voor mij zijn clubs als ETA inclusief religioten/religiakken en allen die met zulken sympathiseren tuig van de richel, desondanks toch wel Mens(achtig)en waarmee ik mijnerzijds, per geval te bekijken, een gemoedelijk gesprek niet bij voorbaat uitsluit.
![]() |
![]() |
#166 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |