![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Opvoeding van kinderen | |||
ja,enkel door moeders |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ja,enkel door vaders |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,03% |
door mama en papa lieft |
![]() ![]() ![]() |
32 | 96,97% |
Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#163 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
|
![]() Als je twee kinderen hebt kan je natuurlijk op zeker spelen en èèn kind naar de halal-creche sturen.
Je weet maar nooit dat er toch een onsterfelijk superwezen met bovennatuurlijke krachten genaamd Allah bestaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn inderdaad vele eenoudersgezinnen waar de opvoeding van de kinderen goed verlopen is. Alleen is het geen ideale situatie, want het vergt heel veel tijd, moeite en last van die ene ouder. 't Is een ware bergbeklimming die heel wat gemakkelijker verloopt als er een vader én een moeder is. Juist daar gaat het over: wat is de ideaalste situatie. Welnu, dat is niet het eenoudergezin. Dat is het tweeoudergezin waar vader als moeder elk, vanuit hun eigenheid, bijdragen tot de opvoeding.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ik heb medelijden met ieder kind dat de warme en opvoedende, dagelijkse aanwezigheid van vader als moeder moet ontberen. Wie voor kinderen kiest, moet er ook alle gevolgen van dragen en ook de volle verantwoordelijkheid ervoor opnemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch wel erg dat er kinderen zijn die - terwijl ze thuis zijn - moeten zien hoe moeder en/of vader of beiden de auto staan te wassen of de ramen staan te poetsen of stofzuigen omdat ze geen geld genoeg hebben om de poetsvrouw te betalen. Of wat bedoelde je? Hoeveel uren en minuten moet vader én moeder tegelijk aanwezig zijn met volle aandacht voor hun spruiten om hen in die ideale gelukstoestand te brengen? Is tv kijken een verloren tijd voor de kinderen of geldt dat mee als "gezinsontspanning". Kortom, wat is de agenda (uren en minuten) voor die ideale vader en moederpositie en wat mogen die ouders nog fysiek uitvoeren terwijl ze met hun kinderen zouden moeten bezigzijn? Is het lezen van een boek nog toegestaan als de kinderen rondlopen? of moet men dat uitstellen tot na bedtijd bijvoorbeeld.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() na de schooluren en tot ze slapengaan zitten de kinders meestal met mij opgescheept, ik heb daar ook compassie mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb hem in zijn bad gestoken, zijn pampers ververst. Ik heb zijn verhaaltjes verteld bij het slapen gaan, dat was zo'n bangelijke periode. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() maar mijnen oudste moet ik toch niet meer kussen in t openbaar ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
![]() Zijn lief kust hij wel pertang... Laatst gewijzigd door HAMC : 7 oktober 2008 om 13:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
|
![]() Mijne kleine zijn lief kussen? Die is 15 jaar man, wat zeg je nu toch allemaal?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik ook. Maar Longhorn heeft dat blijkbaar alleen als het om kinderen van een éénoudergezin gaat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
|
![]() Ahzo, maar niet komen wenen als je door mijn zoon afgerammeld wordt he.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |