![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe oud zou jij willen worden, klikt u hier aan. | |||
tssn 15-20 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,61% |
tssn 20-25 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
tssn 25-30 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
tssn 30-35 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,61% |
tssn 35-40 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
tssn 45-50 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 6,45% |
tssn 50-55 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,84% |
tssn 55-60 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,23% |
tssn 60-65 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,23% |
tssn 65-70 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,61% |
tssn 70-75 |
![]() ![]() ![]() |
6 | 9,68% |
tssn 75-80 |
![]() ![]() ![]() |
9 | 14,52% |
tssn 80-85 |
![]() ![]() ![]() |
7 | 11,29% |
tssn 85-90 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 6,45% |
tssn 90-95 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,23% |
tssn 95-100 |
![]() ![]() ![]() |
6 | 9,68% |
tssn 100-105 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 6,45% |
tssn 105110 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,23% |
tssn 110-115 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
tssn 115-120 |
![]() ![]() ![]() |
8 | 12,90% |
Aantal stemmers: 62. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik daarbuiten allemaal doe echter,....
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik wil voortleven zoals ik bezig ben.
Geen concessies. Waarom tien jaar langer leven als je er geen plezier in schept... En het is niet alleen 't eten, wees gerust. ![]()
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als je die tien jaar extra zou krijgen tussen uw 20 en 40 ok, maar 90 ipv 80 worden? ik pas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 38 jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Snuif je coke? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik koos voor 75 �* 80 maar dat hangt er allemaal wel een beetje vanaf dacht ik in de zin van, gaat mijn gezondheid dit wel toelaten ...
Ik denk niet dat mensen die op huidig ogenblik een 'goed leven' weten te leiden, goeie job, leuk gezinnetje, geen schulden ... , stilstaan bij de vraag 'Hoe oud wil je worden?' Anderen waar datzelfde leven dan weer een ware lijdensweg is, denken daar misschien anders over.(zieken, bedlegerige mensen, sommige mindervaliden ... ) Misschien zijn er wel mensen die zich in de huidige maatschappij/wereld (generatieconficten die in stijgende lijn gaan (jongeren die de mening toegedaan zijn dat ouderen zich maar moeten laten verwijderen op een bepaalde leeftijd en zo meer), criminaliteit de stijgende lijn in, die zich niet kunnen vinden met het multiculturele gedoe (lees: het overspoelen van onze landen door volkeren die je liever kwijt dan rijk bent) niet echt goed meer thuisvoelen/in hun vel voelen en zo voor euthanasie weten te kiezen ... Dit verdiende dan weer enorm veel ![]() Link Stof tot nadenken/lezen Kevorkian Soylent Green Wilsverklaring Iemand wist mij ooit te vertellen "Als je op een normale manier sterft, dan ben je volmaakt" Volgens mij hangt dat er dus echt vanaf hoe iemand zich bij dit alles goed of niet goed in zijn/haar vel voelt of je een hoge 'top' wil scheren of niet. Amen <-slotwoord ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 januari 2014 om 08:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Oud worden maar terzelfdertijd door een jarenlange slopende en pijnlijke ziekte aftakelen hoeft voor mij niet. Dan maar wat vroeger. Leifkaart is in orde.
![]() |
![]() |
#171 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#173 |
Parlementslid
|
![]() Hoe oud worden in het stadsleven of plattelandsleven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is hard maar 't is wel zo. Ik wil net zo graag als ieder ander 100 jaar of ouder worden. Maar zo gauw ik echt ga sukkelen hoop ik dat het heel vlug gedaan zal zijn, liefst met euthanasie zodat ikzelf weet wanneer ik moet afscheid nemen. Degenen die verwijzen naar al de moderne hulpmiddelen waardoor onsterfelijkheid realistisch wordt, moeten wat verder nadenken. Als er op veel plaatsen in de wereld een enorme kindersterfte is, wie zijn wij dan dat we met geld het recht opeisen om een paar tientallen jaren langer te leven. Dat ze het geld dat ze nu besteden aan het ontwikkelen van allerlei, mogelijk utopische, levensverlengende middeltjes liever besteden om gelijke kansen te geven aan iedereen op aarde.
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Boduo : 13 januari 2014 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=An2a1_Do_fc
Old man look at my life, I'm a lot like you were. Old man look at my life, I'm a lot like you were. Old man look at my life, Twenty four and there's so much more Live alone in a paradise That makes me think of two. Love lost, such a cost, Give me things that don't get lost. Like a coin that won't get tossed Rolling home to you. Old man take a look at my life I'm a lot like you I need someone to love me the whole day through Ah, one look in my eyes and you can tell that's true. Lullabies, look in your eyes, Run around the same old town. Doesn't mean that much to me To mean that much to you. I've been first and last Look at how the time goes past. But I'm all alone at last. Rolling home to you. Old man take a look at my life I'm a lot like you I need someone to love me the whole day through Ah, one look in my eyes and you can tell that's true. Old man look at my life, I'm a lot like you were. Old man look at my life, I'm a lot like you were.
![]() |
#179 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik was altijd al mentaal voor op mijn leeftijdsgenoten.
Laatst gewijzigd door Thuleander : 4 oktober 2014 om 23:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() de vraag moest zijn wanneer wil je sterven.
je kan geen 80 willen worden zonder 20,30,40,50,60,en ook 70 te willen worden... |
![]() |
![]() |