![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() Er zitten hier nogal een bende hypocrieten samen, moest het de Waalse André Flahaut geweest zijn het kot zou hier te klein zijn geweest met negatieve com.
ondertussen in het nieuwsblad http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF27112008_093 waar er rook is is er vuur......... Laatst gewijzigd door De Waal : 27 november 2008 om 21:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
M.a.w. het is een plezierreisje geweest. Niet te geloven dat er nog over geen ontslag gesproken wordt, sinds dit bekend is. Afvoeren die toerist |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge kunt allemaal de discussie over de echtheid van het bericht stoppen. De Crem heeft gisteren in de Kamer toegegeven dat hij zijn kabinet naar de werkgever van Nathalie Lubbe Bakker liet bellen om zijn beklag te doen over haar blog. Maar niet om haar ontslag te vragen, aldus dhr. De Crem.
![]() Wat te verwachten was, natuurlijk, vermits dhr. De Crem wel veel jammert over het bekendmaken van zijn gedrag, maar geen klacht indiende wegens laster en eerroof. Nu weten we waarom: het is geen laster, het is gewoon de waarheid. Waarom heeft dhr. De Crem daarover dan eerst twee dagen lang gelogen? Citaat:
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 28 november 2008 om 08:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Pff... Wat een heksenjacht...
![]() Zijn er ècht geen belangrijkere zaken waarmee de Belgische politiek zich kan bezighouden?
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En tenslotte: waarom maken jullie dan zoveel heisa over zoiets futiels?
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 28 november 2008 om 08:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Omdat er belangrijkere zaken aan de orde zijn dan dit soort van idiote heksenjachten. Politiek bijvoorbeeld.
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie heeft er een topic opgestart over zoiets futiels?
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die het niet futiel en een belangrijk item voor de democratie vindt. Die iemand is dus congruent met zichzelf.
Maar jullie, die het zo futiel vinden, waarom besteden jullie er nu al negen forumpagina's aan?
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ieder zijn ding, maar ik heb een ander idee over een democratische staat.
![]() |
![]() |
#173 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Eigenlijk heb je gelijk: dit topic is geen aandacht waard.
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bericht 173, koppen in alle kranten, interpellatie in de Kamer...
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dit is België, dit is maw schering en inslag hier, de normenvervaging is al een pak verder hoor!
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij mogen staken en straten in brand steken, en auto's omkantelen, en bazen opsluiten in hun kantoor, en productie stilleggen die dan 100m schade heeft ( je kent dat wel van die extrusie bedrijven platleggen, dan moeten ze die profielen daar allemaal uit kappen... en mogen ze 3 dagen kuisen om de productie weer op te starten) De LEFGOZERs in de maatschappij zuipen de mooiste eieren, en diezelfde lefgozers hebben het lef om zich te profileren als onze vertegenwoordigers maar hun bestiaal respectloos gedrag uit zich dus ook op andere domeinen. Voor zo'n casussen moet je een 'hurasment' of 'machtindoctrinatie' wetgeving hebben. Het zou precies het paradepaardje van de vakbond moeten zijn: Ik ben baas: en ik zit mijn personeel vanuit mijn machtspositie te verleiden om in mijn bed te liggen, met aansluitend loonsverhogingen etc Ik ben baas: en ik zit de fouten van mijn personeel af te trekken van hun loon... Ik ben baas: en ik zit mijn personeel te overtuigen voor wie ze moeten stemmen , met de nodige (intellectuele) chantage als ze het anders doen... ( Ja hoor de verzuiling is daar het grootste symptoom van...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind dat zo'n stinkende leugenaar geen minister kan blijven.
Maarja, hij heeft zijn grote voorbeeld in de regeringsgenoot De Gucht, de leugenaar eerste klas. Zover is het gekomen met de Vlaming dat hij gerepresenteerd wordt door leugenaars en corrupte bedriegers eerste klas. Wat voor strontvolk zijn wij toch? Laatst gewijzigd door HAMC : 28 november 2008 om 10:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#179 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is het besluit dat we moeten trekken over de gemiddelde Vlaming ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wijzelf uitgezonderd, neem ik aan?