![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
Bekijk resultaten enquête: Ik steun... | |||
Israël |
![]() ![]() ![]() |
34 | 39,53% |
Palestina |
![]() ![]() ![]() |
39 | 45,35% |
niemand. Dat ze elkaar maar de kop inslaan. |
![]() ![]() ![]() |
13 | 15,12% |
Aantal stemmers: 86. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U gaat er dus van uit dat er in de islamitische wereld geen evoluties kunnen plaatsgrijpen? Waarom zou dat?
|
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() Weinig kans toe, vermits daarvoor de mogelijkheid moet aanwezig zijn een afwijkend standpunt te hebben. Op het hebben van een afwijkend standpunt staat in vele islamitische dictaturen de doodstraf.
|
![]() |
![]() |
#163 | |
|
![]() Citaat:
Nu ja, je mag dan ook hier de hamas eindjaarsvuurwerk bijsleuren, het imago van het westen met namens de US is en blijft een zevenkoppige draak voor de hele wereld,.
![]() |
#164 |
|
![]() Zeg wat je wilt, Lin.
Uiterst links en extreem rechts hand in hand kameraden samen met Hezbolla en Hamas. Gezellig troepje. ![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
|
![]() Citaat:
Maw, israel heeft best andere middelen om hamas te liquideren, maar neen ! Israel kiest voor een onhumaan wijze om "heel" het palestijnse volk uit te moorden, deporteren, en het land te zuiveren van pallies,. En dit is niet de eerste keer, remember: Deir yassine sabra & chatila jenine enz, enz,....het lijst is langer dan men het kan inbeelden,.
![]() |
#166 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 10 januari 2009 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |
#167 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
|
![]() Dat klopt, dus is er nog werk aan de winkel. Een groot deel van de Nederlanders vergist zich, zien bijvoorbeeld niet dat de VS de totale wereldheerschappij wil. Dat de VS en de zionistische schurkenstaat de meeste oorlogsmisdaden op hun geweten hebben na WO II.
Trouwens niet alle Nederlanders zijn zionistisch. Het enige wat we moeten doen is van die minderheid een meerderheid maken. Ook kan de hereniging van de Nederlanden op een minder zachte manier plaatsvinden. |
![]() |
![]() |
#169 |
|
![]() Lincoln weet nog steeds niet dat Sabra en Shatila een Pallywood Production was.
![]() Het waren namelijk de Libanese Falangisten, Lin. OK, dit is wel in het Frans maar misschien kun je een paar namen herkennen http://fr.wikipedia.org/wiki/Massacr...bra_et_Chatila |
![]() |
![]() |
#170 | |
|
![]() Citaat:
Want beiden staan onder controle van de Hamas, een islamofascistische terreurmilitie die gesteund wordt door Iran. Je moet wel gek zijn om te denken dat je het 'volk' steunt als je tegen de strijd tegen Hamas bent, en dat begrijp jij misschien nog niet maar dat geeft niet. Who cares hé. Israel zal er niet zwakker om worden, Tzipi zal er niet wakker van liggen. Die hebben wel andere zorgen aan hun hoofd. |
|
![]() |
![]() |
#171 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Maar hier gaat het nu om een strijd tegen het islamterrorisme van de Hamas. Ik als Vlaams-nationalist steun elke strijd tegen elk islamterrorisme. Ik steun elke strijd tegen alles wat uit is op de destructie en de islamisering van het Westen. De bescherming van het vrije beschaafde Westen (en een Vlaams Vlaanderen) is mij meer waard dan een paar burgerslachtoffers. Daarom kies ik hier partij voor Israel.
![]() |
#172 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Dit is wat Israel doet met het Palestijnse volk, en degene die hen steunen! http://fr.youtube.com/watch?v=l0aEo5...eature=related |
|
![]() |
![]() |
#173 |
|
![]() dubbel*
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 10 januari 2009 om 20:05. |
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
A propos, de shoa is niet zomaar een uitgevonden item mijn beste , er zal toch wel iemand zijn die de schuld moet dragen,.
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#176 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
Ze worden niet alleen sinds jaar en dag dom gehouden en uitgebuit, ook met Arafat was het al vreselijke ellende, de corrupteling die zijn miljoenen doorsluisde naar zijn wijf in Parijs, waar ze een hele verdieping van een Vijf Sterren hotel huurde, voor het hele jaar. Iran gebruikt de Hamas die de bevolking gebruikt. Vooral tijdens de strijd, waar Hamas de bevolking als schild gebruikt. Dat weet je maar al te goed, of ben je hier nét zo goed op de hoogte als van Sabra en Chatila, waarvan je nog niet eens wist dat het de Libanese Falangisten waren geweest? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
Dat Vlamingen zichzelf op de Pallies projecteren vind ik een beetje vreemd. Want Pallies hebben een slachtoffer-syndroom. Ze wentelen zichzelf in de onschuldige slachtofferrol, en willen in die positie blijven, dat zagen we o.a. héél duidelijk in de film "To die in Jerusalem", waar die israelische moeder die een dochter verloor in een terreuraanslag, een gesprek aanvraagt met de palestijnse moeder van de terroriste-dader. En inderdaad, ik vraag me af waar de wereld was de afgelopen NEGEN jaar, dat Israel Kassam raketten op de burgerbevolking afgevuurd kreeg. De afgelopen TWEE JAAR 2007-2008 kreeg Israel 4681 op zijn daken, auto's, straten, scholen en burgers. VIERDUIZEND ZESHONDERD EENENTACHTIG. Ik vraag me écht af wel land dat ongestraft zou toelaten. Geen enkel land mag zijn burgerbevolking in die terreur laten leven. Zelfs Israel niet. |
|
![]() |
![]() |
#179 |
|
![]() *knip*
Maar van jou had ik toch beter verwacht, Roosje. Persoonlijke aanvallen mag u achterwege laten.
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door Starfire : 11 januari 2009 om 10:27. |
![]() |
![]() |
#180 | |
|
![]() Citaat:
Welk land mag zijn burgerbevolking in die terreur laten leven?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |