![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben benieuwd wat Israël op deze aantijgingen te zeggen heeft.
|
![]() |
![]() |
#163 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor de zelfbenoemde anti-zionisten niet van belang: Israel heeft het toch gedaan volgens hen.
|
![]() |
![]() |
#164 |
Minister
|
![]() Ik denk niet dat Israel zich veel aantrekt van Hamaspropaganda...
|
![]() |
![]() |
#165 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
van lotje getikt ...
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ander uit zijn verband gerukt. Anders zouden we het VOLLEDIGE interview te horen hebben gekregen. Perso vind ik dat Israel véél geduld heeft gehad. Want er vlogen dagelijks raketten en of het nou officieel Hamas was die die dinges afvuurde op Sderot of een van de andere gangs die in dat gebied huishouden heeft geen belang. Hamas zwaait de scepter daar. En Hamas is dus verantwoordelijk. |
|
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar is niets zo bijzonders aan. Ik trek me er ook niets van aan wanneer u een anti-Belgische opmerking maakt. Laatst gewijzigd door system : 15 januari 2009 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() U hoeft dat niet anti-Belgisch te noemen, hoor. Ik denk gewoon dat België Vlaanderens potentieel in de weg staat, dat is alles. Mocht België goed werken, dan zou ik niet piepen. |
|
![]() |
![]() |
#173 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#174 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dagelijks betekent in het Nederlands 'elke dag'. In juli en augustus zijn er telkens 31 dagen, net als in oktober. In september en november 30. Dat maakt samen: 153 dagen. Het bestand startte op 18 juli en werd door Israël aan flarden geblazen op 4 november. Dus 153 - 39 = 114 dagen. Het aantal afgevuurde raketten over die periode is welgeteld 18. Dat is dus niet 'dagelijks raketten' maar 114:39 of wekelijks één raket. Zonder schade of slachtoffers. Citaat:
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Systematisch iedere zin, die u in deze draad omschreven hebt als "een feit" bleek nadien een leugen te zijn. Vergeef me dus dat ik steeds minder waarde hecht aan uw gebruik van de zin "het is een feit".
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
#177 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo luidt toch de beschuldiging vanuit Tel Aviv...
|
![]() |
![]() |
#179 |
Minister-President
|
![]() Toch vreemd(?) dat de anti-Israelis hier dergelijke informatie van de woordvoerder als onbetwistbaar beschouwen terwijl info vanwege Israel zoals "Hamas vuurde op ons vanuit het VN-compound" weggelachen wordt door dezelfden.
Laatst gewijzigd door longhorn : 15 januari 2009 om 23:28. |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een topman van Hamas zegt dat het zijn doelstelling is Israël te vernietigen, ga jij dan twijfelen aan zijn bedoelingen?
|
|
![]() |