![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Minister
|
![]() Komt samenwerking met het Vlaams Belang ter sprake? Ik bedoel, staat dat onderwerp ter discussie? Ik geloof er niet veel van, maar het zou wel fijn zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wel, doe hem de groeten (ook al klinkt dat zo onnozel via een wildvreeemde uit een forum)
Nooit een bijeenkomst, meeting bijgewoond van geen enkele partij, meer iemand die vanop afstand volgt, maar als ik hem ooit zie trakteer ik hem ene ![]() En nee ik ben gene slimste mens van de wereld fan |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
|
![]() Citaat:
Bart Dewever voor juni 2007: "het Vl. Belang doet niets anders dan roepen en aan de zijlijn staan, wij gaan meedoen en het zo veranderen". Na een jaarenhalf slechte komedie stapt het NVA eruit en wat heeft ze nu bereikt? Wel???
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
iets toegeven en er de consequenties van dragen(in dit geval,niet meer meedoen,en reeel bedreigd worden met onder de kiesdrempel verzeild te raken) is ook "ordentelijk". Over het verschijnen van oppositie-politici in spelprogramma's.Men moet toegeven dat Dewever het aandurft te verschijnen in "moeilijke" programmas en er verdomd "intellectueel" en zelfs "grappig" uitkomt..... Oppositiepolitici zijn niet betrokken in het bestuur van het land,het is dus niet zo erg als ze "tussendoortjes" doen om in beeld te zijn,het is een vorm van "reclame" tussendoor...... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 14 februari 2009 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
|
![]() Citaat:
Stel even dat de Vlaming zijn slavenmentaliteit afwerpt en VB en NVA halen samen 40% +, wordt het dan geen tijd voor samenwerking al moet BDW daarvoor vertrekken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dewever is helemaal niet "God" binnen de N-VA. Wij hebben ons partijbetuur en onze maandelijkse partijraad (afvaardigingen uit heel Vlaanderen waaronder ikzelf). Op de partijraad wordt er regelmatig anders beslist dan dat het partijbestuur voorstelt, dat is democratie. Het hoogste orgaan is natuurlijk het congres, het eerstvolgende vindt plaats op 23 februari om 10 uur in de grenslandhallen in Hasselt. Aansluitend is er voor de kleinsten met ouders een namidagje Plopsaland voorzien.
![]() |
![]() |
#169 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Natuurlijk, maar al halen we samen 50%, Bart Destreber zal nooit op gelijke voet willen staan met Dewinter. Zolang Destreber het voor het zeggen heeft, komt er geen onafhankelijk Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
|
![]() als hij de consequenties trekt, dan gaat hij een kartel aan met het VL. Belang. Al jaren steek het Belang de hand uit naar de NVA, en al jaren spuwt de NVA naar die hand. Waarom? Eerst was het: "julle staan alleen maar aan de zijlijn te roepen" en nu zal het weer wat anders zijn, en morgen weer wat anders. De NVA moest beschaamd zijn om de rechts-Vlaamse strijd zo te verdelen!
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
|
![]() Oh, als er 50% van komt dat stuurt het ledencongres BDW wel wandelen want ik heb alleszins de indruk dat de meerderheid van de NVA-leden niet tegen een samenwerking zijn met het VB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Minister
|
![]() Dat maakt geen verschil uit. Destreber bespeelt het ledencongres als een poppenspeler zijn poppen. Wie gaat een van de slimste mensen ter wereld tegenspreken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
|
![]() Ik ga er gewoon vanuit dat mensen die voor Vlaamse onafhankelijkheid zijn de Belgicistische leugens niet geloven...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
de Vlamingen beginnen België inderdaad beu te worden. hoe meer fouten de koning, de Walen en hun stromannen in de federale regering doen, hoe meer Vlamingen zich afkeren van België. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
|
![]() ik weet dat niet, ook Bourgeois was tegen een samenwerking met het VL. Blok. Ik denk dat de top (itt de basis) toch vooral denkt eieren voor hun geld te kiezen en met het VL. Belang samenwerken maakt de kans groter dat zij ook niet meer aan de postjesbak zullen komen.
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Links en Vlaams Laatst gewijzigd door De rechtvaardige rechter : 14 februari 2009 om 14:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
|
![]() kortom: in alle partijen, behalve het VB, houdt de top geen rekening met de basis.
- de basis wilt meer Vlaanderen en indien de Walen dat niet willen de stekker eruit - de top wilt enkel hun ministerpostje |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |