![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ikzelf heb een hekel aan electronica, maar dat is persoonlijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze stiel is ook een opleiding an sich. Lassen is echt een vak apart trouwens. Als je echt goed wilt lassen, heb je daar jaren ervaring en opleiding voor nodig. Want de materiaaleigenschappen veranderen als je een naad last. Afhankelijk van de lastechniek.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat kan natuurlijk wel zijn maar niettemin kan ik me toch niet van de indruk ontrekken dat dit geen echt antwoord is op mijn vraag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zozo, waar zeg ik dat ergens,blijkbaar kijkt U nog al erg neer op hetgeen zich beneden Uw niveau bevindt.... Wéét U mijn beste ,er is een spreuk die zegt "zonder boeren ,géén eten".... Weet U dat er destijds op mijn bedrijf na een sanering werd geklaagd dat de algemene kwaliteit erop achtuit ging.... Natuurlijk mijn beste,ze gooiden destijds de ouderen buiten,stuk voor stuk door en door ervaren en vervingen hen door bleukes die alles nog moesten leren en voortdurend dienden bijgestuurd te worden door de laboranten van de kwaliteitscontroles ... Dat hadden ze op voorhand ook kunnen wéten ,en daar hoef je écht géén ingenieur te zijn... En zonder werkvolk draait er niets mijn beste....hoe slim U ook bent, zélf in de praktijk brengen wat U op papier gezet hebt zal voor U nét zo goed teveel gevraagd zijn.... En mij lijkt het eerder dat U gefrustreerd bent omdat men U er hier op wijst dat U zichzelf niet hoeft te overschatten.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
een illusie waar blijkbaar nog velen in geloven ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit uw steeds blind blijven voor datgene wat ik wel heb beweerd, blijkt eens te meer dat wat ik al heel de tijd hier aanhaal voor de volle 100 % waarheid is. Academische vorming bied geen garantie op verstandelijkheid. Dit wil, met ander woorden zeggen, dat het fijt dat iemand een bepaald diploma op zak heeft hem alleen het bewijs geeft van een bepaalde leerstof gezien te hebben. Voor het overige kan iemand die helemaal geen diploma op zak heeft een veel verstandiger iemand zijn. Neem als voorbeeld een arts. Is dat er definitie een verstandig persoon? Hij kan afgestudeerd zijn met een behaalde score van 85% maar voor het zelfde is het een kwakzalver die herhaaldelijk heeft moeten bissen om uiteindelijk met de hakken over de sloot geslaagd te zijn, en voor het overig misschien te dom om te helpen donderen. Maar wel zijn het juist in de meeste gevallen die, die door de gangen van het hospitaal zweven met hun reukorgaan hoog in de wolken gestoken en denigrerend doen naar de rest van het personeel. Begrijp je me nu eindelijk? Bovendien vind ik dan ook dat eender welk diploma niemand het recht geeft zichzelf te goed te vinden voor het tijdelijk uitvoeren van eender welke eerbaar werk maar wel gelijk aanspraak te maken op wachtvergoeding die gefinancierd wordt door arbeidskrachten die dat zogezegd minderwaardige werk volop uitvoeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In een normaal bedrijf loopt dit relatief goed. Maar ik stelde gewoon de feiten: het kapitaal van een bedrijf zit in de kennis die ze ontwikkelt, en ze verdient haar geld door met die kennis nieuwe producten op te markt te brengen. Als je je kennis buitenstampt, maak je jezelf kapot. Dat is een vaststelling, niet meer, niet minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit sluit natuurlijk niet uit dat iemand zonder diploma geen verstand zou hebben ! Maar, een Masterdiploma haal je niet als dommerik. Uw thesis laten schrijven door iemand anders is not done. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U bent degene die de deur heeft geopend door te stoefen over uw persoonlijk kapitaal ! edit: Iedereen moet zijn loon maar zelf onderhandelen he, ik heb geen zakens met andermans loon... Laatst gewijzigd door Tavek : 21 februari 2009 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en voor iemand van U niveau had ik eerlijk gezegd een betere zinsvorming verwacht. Zoals U de dingen hier schrijft betekenen ze niet datgene wat U bedoeld. Laat dit gezegd zijn van een niet academisch geschoolde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() Men krijgt geen lessen Nederlands in een ingenieursrichting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een thesis laten schrijven door iemand anders is een extreme zeldzaamheid. Is trouwens zo goed als onmogelijk als je een iet of wat betrokken promotor hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Operatie gelukt, patiënt overleden. Zolang als uw honorarium er maar ligt, he! Laatst gewijzigd door Garry : 21 februari 2009 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb die niet gestuurd. Die heeft daar zelf voor gekozen. Van mij mag die worden wat hij wil, of leren wat hij wil. maar inderdaad, als je het weten wil, in zijn geval denk ik dat het de beste keuze is. Ook hij heeft denk ik wat geleden onder het voordeel van de portemonnee van papa en er twee linker poten en een zittend gat aan over gehouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Datzelfde geldt nét zo goed voor diegenen op de werkvloer als voor diegenen die zich tussen die twee werelden bevinden,de researchers en de technici die de ingenieur zijn idee in de praktijk omzetten en vooral verbeteren dank zij hun ervaring.... |
|
![]() |
![]() |