![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Flanel, ik snap Geert C wel. Jullie komen echt over als een stel quasi-intellectuelen die zich verschuilen achter weinig gebruikte, niets zeggende termen, om de leegheid van de ''bemerkingen'' te verhullen. En mensen die je hierop aanspreken zijn dan kleinburgerlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij denigreren kastelozen, Dronkoersianen & kleinburgers niet. Maar als ze iedere uiting van cultuur willen verbieden en onder een vlaag xenofobie en bierzwijnerijen willen verdrinken, dan moeten we wel de wapens opnemen. Vooral als ze zo van die vaten frustratie als Dajjal laten aanrollen, dan zijn we wel verplicht om het vuur te openen, zodat ze ontploffen voor ze ons bereiken.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 31 mei 2009 om 17:35. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Telkens wanneer Knipp een draad opent over wiskunde, komt "txiki" daar klagen daar wij zagen. Toen ik een draad opende over stijlvolle forummers, omdat ik opmerkte dat bepaalde forummers een oog hebben voor presentatie en anderen hopeloos falen in het samenstellen van avatar en profiel, kwamen ze plots allemaal. Nuja, a priori discrimineer ik niet. Maar als de vooroordelen letterlijk mijn smoel in gesmeerd worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() From_Vlaanderen is bijvoorbeeld iemand waarmee ik het radicaal oneens ben, en wie de levenswijze van een uitgeholde materialist aanhangt. Doch moet ik zeggen dat hij altijd al respectvol heeft gedaan tegenover mij, en ik doe hetzelfde terug.
EDIT: oei, het tegenvoorbeeld is blijkbaar al geleverd. Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 31 mei 2009 om 17:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() Ik genoot van de bijdragen van El Flamenco Loco in bijzonder.
De know how techniekers zoals maddox en mambo bijvoorbeeld die veel ervaring hebben met machines en werktuigen vind ik ook soms erg goed ! In sommige discussies is dat handig. AdrianHealey kan ik intellectueel ook smaken, maar dan als tegenpool. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geen idee, maar het is nu toch al een paar maanden geleden dat ik hem hier nog gezien heb.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind solidarnosc' kijk op dingen vaak verfrissend
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik mis hem wel. Altijd één van mijn favoriete forummers geweest. Maar bon, het is al eerder gebeurd dat hij zich een paar maanden niet laat zien.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 1 juni 2009 om 06:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Holle retoriek van een stelletje pubers die ergens een klok hebben zien hangen en nu wanhopig op zoek zijn naar de klepel. Rebels without a cause.
![]() |
![]() |
#174 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Eens te meer is gebleken dat dit heel moeilijk vol te houden is. Het zogenaamde priester/krijgerduo is helaas afgegleden tot diegene die ze het meest verafschuwen.
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() Tragische onzin.
Wat niet gedacht kan worden, kan nog altijd gevoeld worden. Of, in extremis, zelfs in visioenen worden gezien. Laatst gewijzigd door Knipp : 1 juni 2009 om 10:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar Prae is wel een zeer oorspronkelijke, innovatieve Marxist.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() |