![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh maar ik heb er geen enkel probleem mee dat ze hier blijven. Alleen ben ik niet akkoord om speciaal voor hen de neutraliteit van het gemeenschapsonderwijs op de helling te zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() Waarom mensen niet aanvaarden mét hun (trouwens wettelijk erkende!) religie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Partijlid
|
![]() De neutraliteit moet komen van diegenen die het gemeenschapsonderwijs leiden niet van diegenen die er les volgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noch die leerlingen, noch hun ouders maken er een punt van dat de meisjes hun hoofddoek aan de schoolpoort moeten afdoen. Er zijn trouwens - in tegenstelling tot een paar jaar geleden - niet zo heel veel meisjes meer die nog een hoofddoek dragen. De studieresultaten veranderden niet. En ja, er studeren nogal wat oud-leerlingen verder, aan hogescholen en universiteiten, in binnen- èn buitenland. Ook moslima's. Ik vind het helemaal niet zo'n gek idee de fanatiekelingen een beetje tegenwind te laten voelen. Wat mij betreft gaan we daar mee door tot ze er in Saoedi-Arabië geen bezwaar meer tegen hebben dat iemand op straat bijbels uitdeelt, bijvoorbeeld.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
gewoon niet op school. Daar is iedereen gelijk. Geen onderscheid tussen gelovie en ongelovige, arabier, zwarte of belg. Wat kan daar tegen zijn?
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die liet haar dikke blonde lokken, waar ze zo trots op was, vrij hangen. Goed zichtbaar voor iedereen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Felix (be) : 24 juni 2009 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
U fantaseert er op los, 2x in tien minuten. en schrijft het dan nog op ook. dat volstaat. en ik zei daaaag. negeerlijst. post nog maar voor de lol. Ik lees uw gefantaseer niet meer.
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() Roepen ze dan op om de wetten hier aan te passen aan de islam? Wij passen regelmatig onze reglementjes aan tégen hen.
Laatst gewijzigd door filosoof : 24 juni 2009 om 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Onverdraagzaamheid bekampen met meer onverdraagzaamheid. Denkt u echt dat hieruit meer verdraagzaamheid kan komen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Schepen
|
![]() ja, voor veel islamitisch gelovigen wel ja.
zeg, moet ik het uittekenen of spellen?
Give us the children science and math instead of bibles and pastors instead of korans and imams Laatst gewijzigd door Pist*on : 24 juni 2009 om 21:27. |
![]() |
![]() |