![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met hem "discussiëren" (ik gebruik die term hier wel héél losjes) is even productief als discussiëren met een bakstenen muur. Enneuh... "IT-magnaat"?? Iemand die een topic opent om te vragen welke gratis anti-virus hij van het net kan plukken, zal wel niet te veel van IT afweten zeker?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#162 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd, anders zat ik nu met zulk stuk werkonwillige met constante klachten over alles en nog wat. Wees maar heel zeker dat ik hier veel geluk heb gehad. Probleem is dat je ook nog eens niet zomaar zulke kloefkappers naar huis kan sturen. je geraakt er heel moeilijk af.
Laatst gewijzigd door illwill : 19 november 2009 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
#164 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik heb toen gewoon gezegd dat er geen enkel probleem was om dat extra document vooraf in te vullen. Maar jij met je blinde anti VS haat vond het weer een punt van NWO of dieje onzin. Je kan denken dat mijn bedrijf een boite is, gelukkig kan jou haat naar mij toe daar geen invloed op hebben. Wees gerust, het bolt hier al jaren enorm goed, zelfs door de crisis gaat het op zich prima. Geen haar aan mijn lijf die denkt aan het over te geven. ![]()
![]() |
![]() |
#165 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 1) Wat jij geloofd zal mij een worst wezen. Wie dat voor de rest kan schelen...kan mij ook eigenlijk niets schelen. ![]() 2) Met jou "discussieren" is ook als praten tegen een zak mottenballen. ![]() 3) Ik weet niet wat jij onder IT-magnaat verstaat, maar welke software ik in de prive wil gebruiken op mijn laptop heeft gelukkig totaal niets met mijn bedrijf te maken en welke software die we daar gebruiken. Los van andere feiten zoals wat wij produceren, staat totaal los van het anti-virus programmatje dat wij zouden gebruiken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dit bewijst enkel hoeveel jij denkt te weten wat of wie ik ben en wat ik doe en hoeveel jij af weet van het runnen van een bedrijf. ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 19 november 2009 om 16:54. |
||
![]() |
![]() |
#166 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben idd vanalles geweest, als je het zo wil noemen. So? Stilstaan is nooit mijn ding geweest. Dat zijn jou woorden. Ik heb gewoon ervaring met Photoshop. Hing ook redelijk dicht bij het werk ik toen deed en nu nog een beetje eigenlijk. Waar heb jij ervaring mee? Motten vangen? Of ben je al zo lang bezig dat je zelfs hebt geleerd om nu en dan een vliegje erbij te vangen?
Laatst gewijzigd door illwill : 19 november 2009 om 16:57. |
||
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik? Absoluut niks. Dat heb ik overigens ook nooit beweerd. En jij weet er zo mogelijk nog minder van, dat is wel duidelijk. Een IT-bedrijf "runnen" en op het net nog niet eens een gratis antivirus programmaatje kunnen vinden? Maak dat je grootje wijs.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#168 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tzal mij echt geen zak schelen ![]() ![]() ![]() Gratis software zoeken is idd een vereiste om een bedrijf te runnen. ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 19 november 2009 om 17:02. |
||
![]() |
![]() |
#169 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#170 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eno, moest je van regio Oost Vlaanderen zijn, ik weet wel wat bedrijven dat in een piekperiode zitten.
Een vast contract na verloop van tijd is GEEN garantie, maar er schieten altijd wel paar over. De uitschieters he ....
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zoekt die niet.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#172 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Daarom dat ik hem de gelegenheid gun, aan hem om te bijten he
![]() Al bij al, ik moet maar paar keer de interims rondbellen en krijg altijd telefoon terug voor werk. Ik moet daar zelfs niet meer binnenspringen aangezien ik overal ingeschreven sta. Wel grappig, er wordt mij meerdere keren per week aangeboden. En waar ik nu sta, amai topreferentie opgebouwd. Maar ik voel aan dat ik ne vaste ga worden daar. Het leven is een zaligheid. Gelukzaligheid !
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() en als ge wordt aangenomen gaan we dat vieren
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bijvoorbeeld: welke studies heb je gedaan? Wat voor soort werk zoek je? Wat voor soort werk zou je voldoening geven (aard werk, sector, ...). Heb je concrete verwachtingen of eisen (afstand woon-werk, flexibiliteit, loon, ...). In hoeverre ben je bereid werk aan te nemen dat niet voldoet aan je criteria, maar je wel voldoende financiële armslag geeft om je uit je huidige situatie te halen? Wil je werk? Indien niet, waarom niet en in welk opzicht denk je dat de overheid hier aan tegemoet moet komen, meer bepaald op het gebied van uitkering/huisvesting... Voil�*. Ik denk dat je hier gemakkelijk op kan antwoorden zonder jezelf bloot te geven. Het geeft je alvast de kans om iets meer licht te werpen op je situatie. Zo krijg je (misschien) ook meer evenwichtige reacties en wie weet wat concrete tips om je situatie te veranderen. Dat, mijn beste, zou veel beter zijn dan situaties aanklagen waar we het fijne niet van weten. Het is aan jou.
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 19 november 2009 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
#176 |
Minister-President
|
![]() Wie zegt dat hij een IT-bedrijf runt?
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zelf, liefje: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=165. Wel een beetje opletten hé...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 19 november 2009 om 18:02. |
![]() |
![]() |
#178 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#179 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() 't gaat toch grotendeels van mezelf afhangen. Normaal was ik maar ne tijdelijke, eigenlijk nog want er is nog geen echte bevestiging. Wel is het geweten dat iedereen tevreden over mij is, en dat mijn motto arbeid adelt is. Ik ben echt niet verlegen om mij vuil te maken en spring daar op werk gelijk vliegen op stront ![]() Komt nog bij kijken dat ik nooit te laat ben geweest en nog geen enkele fout heb gemaakt naartoe klanten ![]() Ask mijn ego even mag laten zegevieren: tzou dom zijn dat ze mij geen vast geven ![]() Soit, genoeg gezeverd... mijn andere full time job van 24/7 roept. Tot straks.
![]() |
#180 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |