Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 18 november 2009, 13:38   #161
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
haha idd Raf, ik dacht het ook aan te duiden, maar liet het vallen. bovendien spreekt hij zich compleet tegen in diene zin: biedt hij nu werk aan of niet?

diene paljas heeft mij eens menen te moeten aanvallen gewoon omdat ik regelmatig naar de vs reisde voor werk (ik had het beter niet gezegd, dat was voor hem een rooi lap op zijne smoel)... discussie was de nieuwe passpoort politiek en procedure van de vsa toen... man man man, was dat een kleinzielige bedoening van onze grote IT magnaat illwill. En die runt een bedrijf dat moet daar nogal een boite zijn.
Ik geloof daar geen fluit van dat die een bedrijf heeft.

Met hem "discussiëren" (ik gebruik die term hier wel héél losjes) is even productief als discussiëren met een bakstenen muur.

Enneuh... "IT-magnaat"?? Iemand die een topic opent om te vragen welke gratis anti-virus hij van het net kan plukken, zal wel niet te veel van IT afweten zeker?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Welke gratis af te halen firewall en antivirus scanners zijn tegenwoordig in orde en makelijk in gebruik?

Graag ook met link.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 18 november 2009, 13:49   #162
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Met hem "discussiëren" (ik gebruik die term hier wel héél losjes) is even productief als discussiëren met een bakstenen muur.
ah ge hebt ook ervaring met diene betonnen muur? ik ook, en nog vele anderen.

Citaat:
Enneuh... "IT-magnaat"?? Iemand die een topic opent om te vragen welke gratis anti-virus hij van het net kan plukken, zal wel niet te veel van IT afweten zeker?
ja hij is al vanalles geweest. ik had ergens eens lang geleden gelezen dat hij o.a. self proclaimed photoshop expert was of zoiets. Anyway.
straddle is offline  
Oud 19 november 2009, 16:43   #163
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
@eno

Ge moet natuurlijk zot zijn om voor of met iemand als Illwill te gaan werken. Maar goed dat ge daar niet zijt op ingegaan.
Idd, anders zat ik nu met zulk stuk werkonwillige met constante klachten over alles en nog wat. Wees maar heel zeker dat ik hier veel geluk heb gehad. Probleem is dat je ook nog eens niet zomaar zulke kloefkappers naar huis kan sturen. je geraakt er heel moeilijk af.

Laatst gewijzigd door illwill : 19 november 2009 om 16:58.
illwill is offline  
Oud 19 november 2009, 16:48   #164
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
haha idd Raf, ik dacht het ook aan te duiden, maar liet het vallen. bovendien spreekt hij zich compleet tegen in diene zin: biedt hij nu werk aan of niet?

diene paljas heeft mij eens menen te moeten aanvallen gewoon omdat ik regelmatig naar de vs reisde voor werk (ik had het beter niet gezegd, dat was voor hem een rooi lap op zijne smoel)... discussie was de nieuwe passpoort politiek en procedure van de vsa toen... man man man, was dat een kleinzielige bedoening van onze grote IT magnaat illwill. En die runt een bedrijf dat moet daar nogal een boite zijn.
Alsof ik jou heb aangevallen omdat je naar de VS reisde voor je werk

Ik heb toen gewoon gezegd dat er geen enkel probleem was om dat extra document vooraf in te vullen. Maar jij met je blinde anti VS haat vond het weer een punt van NWO of dieje onzin.

Je kan denken dat mijn bedrijf een boite is, gelukkig kan jou haat naar mij toe daar geen invloed op hebben. Wees gerust, het bolt hier al jaren enorm goed, zelfs door de crisis gaat het op zich prima. Geen haar aan mijn lijf die denkt aan het over te geven.
illwill is offline  
Oud 19 november 2009, 16:53   #165
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik geloof daar geen fluit van dat die een bedrijf heeft.

1) Wat jij geloofd zal mij een worst wezen. Wie dat voor de rest kan schelen...kan mij ook eigenlijk niets schelen.

2) Met jou "discussieren" is ook als praten tegen een zak mottenballen.

3) Ik weet niet wat jij onder IT-magnaat verstaat, maar welke software ik in de prive wil gebruiken op mijn laptop heeft gelukkig totaal niets met mijn bedrijf te maken en welke software die we daar gebruiken. Los van andere feiten zoals wat wij produceren, staat totaal los van het anti-virus programmatje dat wij zouden gebruiken En denk je dat een bedrijf runnen te maken heeft met het kiezen van anti virus software? Nee, daar heb ik mensen voor die die hier meer vanaf weten dan mezelf.

Dit bewijst enkel hoeveel jij denkt te weten wat of wie ik ben en wat ik doe en hoeveel jij af weet van het runnen van een bedrijf.

Laatst gewijzigd door illwill : 19 november 2009 om 16:54.
illwill is offline  
Oud 19 november 2009, 16:57   #166
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ah ge hebt ook ervaring met diene betonnen muur? ik ook, en nog vele anderen.

ja hij is al vanalles geweest. ik had ergens eens lang geleden gelezen dat hij o.a. self proclaimed photoshop expert was of zoiets. Anyway.
Tja, ik heb ook ervaring met jou, de andere zak mottenballen, en ook nog vele anderen

Ik ben idd vanalles geweest, als je het zo wil noemen. So? Stilstaan is nooit mijn ding geweest.
Dat zijn jou woorden. Ik heb gewoon ervaring met Photoshop. Hing ook redelijk dicht bij het werk ik toen deed en nu nog een beetje eigenlijk.

Waar heb jij ervaring mee? Motten vangen? Of ben je al zo lang bezig dat je zelfs hebt geleerd om nu en dan een vliegje erbij te vangen?

Laatst gewijzigd door illwill : 19 november 2009 om 16:57.
illwill is offline  
Oud 19 november 2009, 16:58   #167
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
... en hoeveel jij af weet van het runnen van een bedrijf.
Ik? Absoluut niks. Dat heb ik overigens ook nooit beweerd. En jij weet er zo mogelijk nog minder van, dat is wel duidelijk. Een IT-bedrijf "runnen" en op het net nog niet eens een gratis antivirus programmaatje kunnen vinden? Maak dat je grootje wijs.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Raf is offline  
Oud 19 november 2009, 17:00   #168
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik? Absoluut niks. Dat heb ik overigens ook nooit beweerd. En jij weet er zo mogelijk nog minder van, dat is wel duidelijk. Een IT-bedrijf "runnen" en op het net nog niet eens een gratis antivirus programmaatje kunnen vinden? Maak dat je grootje wijs.
Ik hoef dat niemand wijs te maken, jij maakt ervan wat jij wil.
Tzal mij echt geen zak schelen

Gratis software zoeken is idd een vereiste om een bedrijf te runnen. Ik kan niet genoeg smiley's plaatsen muts.

Laatst gewijzigd door illwill : 19 november 2009 om 17:02.
illwill is offline  
Oud 19 november 2009, 17:09   #169
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Stuur mij nog eens twaalf keer een nepwerkaaanbieding in jouw bedrijf, zoals in de goeie ouwe tijd, toen je mij een werkweigeraar noemde.

Zulke dispensors van werkweigerings-stigmata, dat mag allemaal op forum blijven...

Weet je welke soort mensen dat zijn, die mij werk aanbieden zonder mijn curriculum te raadplegen?

Oplichters.

Ik kan het weten, want ik heb mijn er eens door laten aanwerven.
Hey Kim Clijsters, wat betekend "laatste" voor jou eigenlijk?
illwill is offline  
Oud 19 november 2009, 17:39   #170
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Eno, moest je van regio Oost Vlaanderen zijn, ik weet wel wat bedrijven dat in een piekperiode zitten.
Een vast contract na verloop van tijd is GEEN garantie, maar er schieten altijd wel paar over. De uitschieters he ....
Oud 19 november 2009, 17:40   #171
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Eno, moest je van regio Oost Vlaanderen zijn, ik weet wel wat bedrijven dat in een piekperiode zitten.
Een vast contract na verloop van tijd is GEEN garantie, maar er schieten altijd wel paar over. De uitschieters he ....
Dat zoekt die niet.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 19 november 2009, 17:43   #172
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Dat zoekt die niet.
Daarom dat ik hem de gelegenheid gun, aan hem om te bijten he

Al bij al, ik moet maar paar keer de interims rondbellen en krijg altijd telefoon terug voor werk.
Ik moet daar zelfs niet meer binnenspringen aangezien ik overal ingeschreven sta. Wel grappig, er wordt mij meerdere keren per week aangeboden.

En waar ik nu sta, amai topreferentie opgebouwd. Maar ik voel aan dat ik ne vaste ga worden daar. Het leven is een zaligheid. Gelukzaligheid !
Oud 19 november 2009, 17:51   #173
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En waar ik nu sta, amai topreferentie opgebouwd. Maar ik voel aan dat ik ne vaste ga worden daar. Het leven is een zaligheid. Gelukzaligheid !
PBL-RKT duimt mee

en als ge wordt aangenomen gaan we dat vieren
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 19 november 2009, 17:55   #174
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Stuur mij nog eens twaalf keer een nepwerkaaanbieding in jouw bedrijf, zoals in de goeie ouwe tijd, toen je mij een werkweigeraar noemde.

Zulke dispensors van werkweigerings-stigmata, dat mag allemaal op forum blijven...

Weet je welke soort mensen dat zijn, die mij werk aanbieden zonder mijn curriculum te raadplegen?

Oplichters.

Ik kan het weten, want ik heb mijn er eens door laten aanwerven.
Misschien doe je er goed aan bepaalde aspecten van je situatie eens iets breder uit de doeken te doen, kwestie van een paar hardcore critici de mond te snoeren of alleszins iets gefundeerder te zijn. Je hoeft daarvoor je anonimiteit niet op te heffen.
Bijvoorbeeld: welke studies heb je gedaan? Wat voor soort werk zoek je? Wat voor soort werk zou je voldoening geven (aard werk, sector, ...). Heb je concrete verwachtingen of eisen (afstand woon-werk, flexibiliteit, loon, ...).

In hoeverre ben je bereid werk aan te nemen dat niet voldoet aan je criteria, maar je wel voldoende financiële armslag geeft om je uit je huidige situatie te halen?

Wil je werk? Indien niet, waarom niet en in welk opzicht denk je dat de overheid hier aan tegemoet moet komen, meer bepaald op het gebied van uitkering/huisvesting...

Voil�*. Ik denk dat je hier gemakkelijk op kan antwoorden zonder jezelf bloot te geven. Het geeft je alvast de kans om iets meer licht te werpen op je situatie. Zo krijg je (misschien) ook meer evenwichtige reacties en wie weet wat concrete tips om je situatie te veranderen.

Dat, mijn beste, zou veel beter zijn dan situaties aanklagen waar we het fijne niet van weten.

Het is aan jou.

Laatst gewijzigd door backfire : 19 november 2009 om 17:55.
backfire is offline  
Oud 19 november 2009, 17:55   #175
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik hoef dat niemand wijs te maken, jij maakt ervan wat jij wil.
Tzal mij echt geen zak schelen

Gratis software zoeken is idd een vereiste om een bedrijf te runnen. Ik kan niet genoeg smiley's plaatsen muts.
Jij "runt" dus een IT-bedrijf zonder bekwaam te zijn de meest elementaire informatie terug te vinden op het internet? Zééééér geloofwaardig hoor.

Citaat:
Raf is offline  
Oud 19 november 2009, 17:56   #176
backfire
Minister-President

Standaard

Citaat:
Jij "runt" dus een IT-bedrijf zonder bekwaam te zijn de meest elementaire informatie terug te vinden op het internet? Zééééér geloofwaardig hoor.

Wie zegt dat hij een IT-bedrijf runt?
Oud 19 november 2009, 18:01   #177
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Wie zegt dat hij een IT-bedrijf runt?
Hij zelf, liefje: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=165. Wel een beetje opletten hé...

Citaat:

Laatst gewijzigd door Raf : 19 november 2009 om 18:02.
Raf is offline  
Oud 19 november 2009, 18:03   #178
backfire
Minister-President

Standaard

Citaat:
Hij zelf, liefje: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=165. Wel een beetje opletten hé...
Schat, ik lees in dat fragment nergens dat hij een IT-bedrijf runt. Wel dat hij software gebruikt, maar dat is nogal wiedes.
Oud 19 november 2009, 18:06   #179
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
PBL-RKT duimt mee

en als ge wordt aangenomen gaan we dat vieren
merci voor de duim omhoog
't gaat toch grotendeels van mezelf afhangen. Normaal was ik maar ne tijdelijke, eigenlijk nog want er is nog geen echte bevestiging.
Wel is het geweten dat iedereen tevreden over mij is, en dat mijn motto arbeid adelt is. Ik ben echt niet verlegen om mij vuil te maken en spring daar op werk gelijk vliegen op stront

Komt nog bij kijken dat ik nooit te laat ben geweest en nog geen enkele fout heb gemaakt naartoe klanten
Ask mijn ego even mag laten zegevieren: tzou dom zijn dat ze mij geen vast geven

Soit, genoeg gezeverd... mijn andere full time job van 24/7 roept.
Tot straks.
Oud 19 november 2009, 18:11   #180
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
merci voor de duim omhoog
't gaat toch grotendeels van mezelf afhangen. Normaal was ik maar ne tijdelijke, eigenlijk nog want er is nog geen echte bevestiging.
Wel is het geweten dat iedereen tevreden over mij is, en dat mijn motto arbeid adelt is. Ik ben echt niet verlegen om mij vuil te maken en spring daar op werk gelijk vliegen op stront

Komt nog bij kijken dat ik nooit te laat ben geweest en nog geen enkele fout heb gemaakt naartoe klanten
Ask mijn ego even mag laten zegevieren: tzou dom zijn dat ze mij geen vast geven

Soit, genoeg gezeverd... mijn andere full time job van 24/7 roept.
Tot straks.
Vanwaar komt die quote uit uw onderschrift?
Heftruck is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be