![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Schepen
|
![]() met al hetgeen er gebeurt en al hetgeen er geëist wordt in ons land, zou ge het begod vergeten!
Laatst gewijzigd door carolus66 : 15 december 2009 om 18:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat klopt, en dAt is nu net de definitie van theorie in de wetenschap. Het feit dat men over evolutietheorie spreekt, betekend dat afdoende is aangetoond dat de theorie toetsbaar en aantoonbaar is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ze is niet aantoonbaar en al zeker niet toetsbaar. Er wordt gerommeld met archeologisch materiaal. Daarnaast is een van de grondelementen van de hele theorie nog nooit aangetoond, nl. dat evolutie aantoonbaar is in de huidige wereld. Ook de theorie dat er op een bepaald moment leven uit levenloze massa ontstond, werd nooit aangetoond. Het is een loutere hypothese.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder heb ik op al die sites nog nooit 1 feit gevonden dat correct was en de evolutietheorie kon ontkrachten. Meestal getuigen ze van het feit dat ze de theorie die ze bestrijden niet eens begrijpen, en zelfs de argumenten niet begrijpen. Net zoals jij niet op de hoogte bent van het begrip "theorie" in de wetenschap. Dat woord is geen naam, dat is een beloning. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Sorry Jan, maar niets, letterlijk niets van al wat je schrijft is waar.
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is uw bewering. Niet meer, niet minder. Ik heb ondertussen genoeg gelezen om met zekerheid te weten dat de evolutietheorie aan alle kanten rammelt en met haken en ogen aan elkaar hangt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alleszins de Zwitsers niet.
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies!
We komen overeen. Je ziet dat het kan he? Extreem-links (u) en gematigd-rechts (ik) samen aan het werk. Laatst gewijzigd door Xenophon : 15 december 2009 om 18:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Er is de Staat, die absoluut neutraal is en moet zijn - en er is het privé, waar elkeen doet en gelooft en uitspookt wat hij/zij wil-> dus geef mij maar de Franse laïcité: in het openbaar zijn we allen gelijke burgers - en ik hoef echt niet te weten of je nu katholiek of moslim of ik weet niet wat bent, maar privé doe je wat je wil-zolang je er uiterlijk niet mee te koop loopt - maar klokken moeten niet luiden, moskees moeten niet oproepen - de openbare ruimte moet kompleet a-godsdienstig zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dan wil ik nog eens terugkomen op dit argument dat je handig negeerde: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u niet zo wereldvreemd zou zijn, had u al lang gezien dat vele mensen daaraan werken. Soms zonder enig financieel gewin. Er worden molens, stoomtreinen, burgerhuizen... door particulieren aangekocht, gerestaureerd, behouden en onderhouden. En gelukkig helpt de overheid hieraan mee, daar dit ook de taak is van de overheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, ik verklaar mensen als een De Croo weldegelijk intolerant als die nu uitpakt met zijn steun aan een of ander wetsvoorstel om dergelijke wijzigingen door te voeren. Niemand, behalve enkele rabiate antiklerikalen, wil dat eigenlijk. Zelfs een Tommelein van dezelfde partij verklaarde op tv dat hij niet zag welke meerwaarde een dergelijk wetsvoorstel heeft. "Er zijn belangrijker katten te geselen", aldus Tommelein. |
|
![]() |
![]() |