![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U kent geen onderscheid tussen het beledigen van mensen en kritiek, spot of grappen over een historisch figuur die centraal staat in een of andere ideologie. U meent dat u wanneer iemand uw profeet beledigt u dit soort uitspraken kunt doen, waarmee u aangeeft helemaal niets van onze cultuur te begrijpen of te verstaan, en dat is wel verontrustend omdat u ondertussen uw beperkingen probeert op te dringen. U mag niets, wij wel en dat willen we zo houden, niet omdat we hoerenkinderen, varkens of apen zijn maar vrije mensen die mogen nadenken, spotten, lachen en kritiek leveren. U bent die vrijheid kwijt, wij niet en willen dit zo houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun Suikerfeest kan dan samenvallen met ons lentefeest en het Paasfeest van de christenen. Het offerfeest kunnen ze ook perfect herdenken zoals de christenen dat doen, het kelen van een ijslam. Ze kunnen altijd wat extra grenadine toevoegen als ze het wat bloederiger willen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je wat sterker in je schoenen staat, zal je merken dat je op een bepaald moment onbeledigbaar wordt, zoals ik. Iedereen kan over mij, mijn vader, of mijn moeder zeggen wat hij wil. (Ik heb geen profeet). Wat men zegt is ofwel waar, en dan weet ik het al lang, of het is onwaar en dan interesseert het me niet. Zeggen dat mijn moeder een hoer is, is onwaar en dus onzin. Waarom zou me dat dan raken?
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat daar aub geen twijfel over zijn. ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#170 |
Minister
|
![]() Kruisvaardersvoertuig:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwijnen zijn zeker leuk. Vooral op mijn bord. Ik moet wel eerlijk toegeven, ik ben niet zo'n liefhebber van koteletjes of spiering. Varkensgebraad gaat wel, met een stevige mosterdsaus. Maar een goeie Ardenner hesp, flinterdunne parma of Ganda ham, goed gerookt spek, en aanverwante bereidingen laat maar komen.
Heeft er iemand hier een Smoker?
![]() |
#172 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Den deze http://www.bbqaddicts.com/grills-smo...riller-grills/ En diene spekrol ga ik deze zomer eens proberen denk ik. Genoeg cholesterol voor een spontane hart stilstand kan niet slecht zijn. ![]()
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hou 2 plekjes vrij aan 't tafel. Als het mag.
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor porpo en jou?
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k mag niet buiten zonder mijn Vrouwke. En die komt ook op't forum.
Trouwens, Wie zijn vrouw heeft meegenomen, is nooit te laat thuis gekomen.
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ahh.. vandaar de hoge welvaart,toestromende immigratie van de hele wereld, das omdat het Westen zo ontzettend te minachten is..dat u dit doet ondanks uw "morele superioriteit" waarmee u zo graag het forum teistert is in ieder geval duidelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De "profeet" had nog een andere eigenschap vergeten: het totale onvermogen om met kritiek om te gaan en de neiging op elke kritiek met geweld, leugens en verdraaiingen te reageren.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 2 januari 2010 om 20:25. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enne wat hebben de drie eersten door U vernoemd met de huidige islamitische volkeren te maken.... En bent U zeker trots op ayatollah khomeini en andere radicaal gelovige consoorten,kandidaatbommengordeldragers inbegrepen.... Citaat:
Alleen Uw laatste punt waar zij aan groepscontrole plachten te doen,en dat is eerder een kwestie van mekaar te controleren of zij wel gelovig genoeg zijn... |
||
![]() |
![]() |