Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 januari 2010, 12:34   #161
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Heeft niets met volwassenheid te maken, je bent een hoerenkind, daarom zeg je dat
Kijk, om die reden valt er dus met u geen gesprek aan te gaan.
U kent geen onderscheid tussen het beledigen van mensen en kritiek, spot of grappen over een historisch figuur die centraal staat in een of andere ideologie.
U meent dat u wanneer iemand uw profeet beledigt u dit soort uitspraken kunt doen, waarmee u aangeeft helemaal niets van onze cultuur te begrijpen of te verstaan, en dat is wel verontrustend omdat u ondertussen uw beperkingen probeert op te dringen.
U mag niets, wij wel en dat willen we zo houden, niet omdat we hoerenkinderen, varkens of apen zijn maar vrije mensen die mogen nadenken, spotten, lachen en kritiek leveren. U bent die vrijheid kwijt, wij niet en willen dit zo houden.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2010, 13:33   #162
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Klopt niet.
Wat ? Dat je gewoonweg de ballen niet hebt, om over je eigen geloof na te denken ?
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2010, 13:35   #163
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Sommigen hebben ook voor déze richting gekozen. Leve een VRIJ IRAN!

Le principal opposant au régime de Téhéran Mir Hossein Moussavi persiste et signe vendredi dans ses critiques contre le gouvernement, et se déclare "prêt au martyre".
Dans un communiqué particulièrement offensif diffusé sur son site Kaleme, Mir Hossein Moussavi affirme être "prêt au martyre", et appelle les autorités �* reconnaître le droit des gens �* manifester pacifiquement.
"J'affirme explicitement et clairement que l'ordre d'exécuter, tuer, et emprisonner (les leaders de l'opposition) ne résoudra pas le problème", martèle-t-il. "Je n'ai pas peur d'être un des martyrs qui offrent (leur vie) dans la lutte pour des exigences justes".
L'Iran traverse "une crise sérieuse", et la stratégie pour bâillonner l'opposition �* travers "les arrestations, la violence et les menaces" ne marchera pas, assure-t-il.
Tuer des manifestants ne fait que renforcer l'opposition, prévient-il en reprenant les termes de l'ayatollah Ruhollah Khomeini lors de la Révolution islamique de 1979: "Nous tuer nous rend plus forts".
L'opposant dénonce également les ultras du régime qui prêchent la violence au nom de l'Islam. "Encourager le meurtre de gens (...) est une tragédie prônée par certains individus et la télévision publique".
Gelukkig nieuwjaar, Francine. Maar nog niet helemaal uitgeslapen en van subforum en thread vergist: Iran is slecht bezig?
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2010, 17:46   #164
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Kerstmis, oorspronkelijk een heidens feest waarmee de winter zonnewende gevierd werd, is nadien door de katholieke kerk gerecupereerd- gemakkelijker dan het plat te slaan- als de viering van de komst van de profeet voor Mohamed, Jezus. Dus ja, het kan, indien de lange tenen van de volgelingen van Mohammed het toelaten, gezien worden als een extra islamitische feestdag.
Zo denk ik er ook over.
Hun Suikerfeest kan dan samenvallen met ons lentefeest en het Paasfeest van de christenen. Het offerfeest kunnen ze ook perfect herdenken zoals de christenen dat doen, het kelen van een ijslam. Ze kunnen altijd wat extra grenadine toevoegen als ze het wat bloederiger willen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2010, 19:06   #165
Punk
Banneling

Standaard

Citaat:
Zonder rond de pot te blijven draaien, mijn collega, er is geen verschil tussen mij beledigen en mijn profeet of moeder beledigen. Het is veel erger als je mijn profeet beledigt.

Als ik jou op straat tegenkom, en je beledigt mij dan ga ik ook een klacht bij de politie indien, als je mijn vader beledigt ook beroep doen op politie, maar als je mijn moeder beledigt dan hebben we ruzie en een van ons gaat in ambulance.

En wat als je mijn profeet beledigt? Ik ga niet zeggen, maar als ik ooit met mijn leven zou riskeren, dan moet het om het geloof gebeuren.
Heb nog net mijn gat afgekuist mee uwe profeet op mijn wc papier,dat doe ik mee uwe profeet.
Punk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2010, 23:47   #166
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dagblad de pers beledigt ons
Hé niet zo wij-zij denken, èh?
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2010, 11:19   #167
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zonder rond de pot te blijven draaien, mijn collega, er is geen verschil tussen mij beledigen en mijn profeet of moeder beledigen. Het is veel erger als je mijn profeet beledigt.

Als ik jou op straat tegenkom, en je beledigt mij dan ga ik ook een klacht bij de politie indien, als je mijn vader beledigt ook beroep doen op politie, maar als je mijn moeder beledigt dan hebben we ruzie en een van ons gaat in ambulance.

En wat als je mijn profeet beledigt? Ik ga niet zeggen, maar als ik ooit met mijn leven zou riskeren, dan moet het om het geloof gebeuren.
Maar jongen toch. Hoe kwetsbaar dat ego als een verkeerd woord wordt opgevat als belediging en gecompenseerd moet worden met straf en fysieke pijn.

Als je wat sterker in je schoenen staat, zal je merken dat je op een bepaald moment onbeledigbaar wordt, zoals ik. Iedereen kan over mij, mijn vader, of mijn moeder zeggen wat hij wil. (Ik heb geen profeet). Wat men zegt is ofwel waar, en dan weet ik het al lang, of het is onwaar en dan interesseert het me niet. Zeggen dat mijn moeder een hoer is, is onwaar en dus onzin. Waarom zou me dat dan raken?

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2010, 13:00   #168
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een achterlijke kleuterpraat, ik mag dus geen kritiek beoefenen, anders is het geïnspireerd door koranische teksten ? Nee nee, zo simpel is het niet, ik beoefen kritiek die geïnspireerd is door de vrijheid van meningsuiting. Die honden zijn vies en lelijk, die onze profeet beledigen, zijn gewoon idiote vuile varkens.
Zwijntjes zijn leuk! OK?
Laat daar aub geen twijfel over zijn.
Bijgevoegde afbeelding(e)

The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2010, 13:14   #169
Dajjal
Minister

Dajjal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Zwijntjes zijn leuk! OK?
Laat daar aub geen twijfel over zijn.
Groot gelijk...

Oud 2 januari 2010, 13:25   #170
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Kruisvaardersvoertuig:

Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2010, 15:21   #171
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Zwijnen zijn zeker leuk. Vooral op mijn bord. Ik moet wel eerlijk toegeven, ik ben niet zo'n liefhebber van koteletjes of spiering. Varkensgebraad gaat wel, met een stevige mosterdsaus. Maar een goeie Ardenner hesp, flinterdunne parma of Ganda ham, goed gerookt spek, en aanverwante bereidingen laat maar komen.

Heeft er iemand hier een Smoker?
Oud 2 januari 2010, 15:30   #172
Erwinvds
Gouverneur

Erwinvds's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zwijnen zijn zeker leuk. Vooral op mijn bord. Ik moet wel eerlijk toegeven, ik ben niet zo'n liefhebber van koteletjes of spiering. Varkensgebraad gaat wel, met een stevige mosterdsaus. Maar een goeie Ardenner hesp, flinterdunne parma of Ganda ham, goed gerookt spek, en aanverwante bereidingen laat maar komen.

Heeft er iemand hier een Smoker?
Yup

Den deze http://www.bbqaddicts.com/grills-smo...riller-grills/

En diene spekrol ga ik deze zomer eens proberen denk ik. Genoeg cholesterol voor een spontane hart stilstand kan niet slecht zijn.
Erwinvds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2010, 15:51   #173
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Hou 2 plekjes vrij aan 't tafel. Als het mag.
Oud 2 januari 2010, 16:03   #174
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hou 2 plekjes vrij aan 't tafel. Als het mag.
Voor porpo en jou?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2010, 16:33   #175
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Voor porpo en jou?
'k mag niet buiten zonder mijn Vrouwke. En die komt ook op't forum.

Trouwens, Wie zijn vrouw heeft meegenomen, is nooit te laat thuis gekomen.
Oud 2 januari 2010, 18:48   #176
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Maar jongen toch. Hoe kwetsbaar dat ego als een verkeerd woord wordt opgevat als belediging en gecompenseerd moet worden met straf en fysieke pijn.

Als je wat sterker in je schoenen staat, zal je merken dat je op een bepaald moment onbeledigbaar wordt, zoals ik. Iedereen kan over mij, mijn vader, of mijn moeder zeggen wat hij wil. (Ik heb geen profeet). Wat men zegt is ofwel waar, en dan weet ik het al lang, of het is onwaar en dan interesseert het me niet. Zeggen dat mijn moeder een hoer is, is onwaar en dus onzin. Waarom zou me dat dan raken?
Dat is hun probleem, ze weten heel goed dat de kritiek terecht is.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2010, 19:32   #177
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
http://www.depers.nl/buitenland/3634...og-redden.html

Onze heilige profeet (vrede zij met hem) met een tikkende bom afgebeeld en dan nog verder in de fictieve interview beledigen

Zij wensen ons daarmee een goede kerstmis zeker
Nu, de gefingeerde antwoorden van de profeet (salla allah 3alayhi wa salam) slaan anders wel de nagel op de kop. Neem nu:
Citaat:
Hebzucht, arrogantie, een obsessie met geweld, een doorgeslagen seksualiteit en individualiteit – zo ziet de rest van de wereld het Westen. En jullie hebben het niet door. Jullie zitten gevangen in een illusie van superioriteit.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2010, 19:52   #178
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Nu, de gefingeerde antwoorden van de profeet (salla allah 3alayhi wa salam) slaan anders wel de nagel op de kop. Neem nu:
Ahh.. vandaar de hoge welvaart,toestromende immigratie van de hele wereld, das omdat het Westen zo ontzettend te minachten is..dat u dit doet ondanks uw "morele superioriteit" waarmee u zo graag het forum teistert is in ieder geval duidelijk.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2010, 20:12   #179
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ahh.. vandaar de hoge welvaart,toestromende immigratie van de hele wereld, das omdat het Westen zo ontzettend te minachten is..dat u dit doet ondanks uw "morele superioriteit" waarmee u zo graag het forum teistert is in ieder geval duidelijk.
Jij bent fier op Leopold II, Cortés, Léon Blum, George W. Bush, ... ?

De "profeet" had nog een andere eigenschap vergeten: het totale onvermogen om met kritiek om te gaan en de neiging op elke kritiek met geweld, leugens en verdraaiingen te reageren.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 2 januari 2010 om 20:25.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2010, 20:28   #180
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Jij bent fier op Leopold II, Cortés, Léon Blum, George W. Bush, ... ?
Ach ,meneer is moraalridder....

Enne wat hebben de drie eersten door U vernoemd met de huidige islamitische volkeren te maken....

En bent U zeker trots op ayatollah khomeini en andere radicaal gelovige consoorten,kandidaatbommengordeldragers inbegrepen....

Citaat:
Citaat:
Hebzucht, arrogantie, een obsessie met geweld, een doorgeslagen seksualiteit en individualiteit –
Nochtans gaat hetgeen U hier aanhaalt nét zo goed op voor het islamitische geloofsheir....

Alleen Uw laatste punt waar zij aan groepscontrole plachten te doen,en dat is eerder een kwestie van mekaar te controleren of zij wel gelovig genoeg zijn...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be