![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() onzinnig?? Hoe denk jij dat privé pensioenkassen werken misschien? Elke gestorte euro brengt intrest op en verdubbeld zo na een een aantal jaren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de discriminatie tussen ambtenaren, arbeiders en bedienden is geen theorie, maar bikkelharde werkelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Gij zoudt graag hebben dat de Fod Finansiën telkens een som stort ... op rekening van de Fod finansiën ... zo gelijk het Zilverfonds zeker. Al sjanse dat gij geen ambtenaar zijt, ge zoudt de prosedures nog onzinniger maken dan dat ze nu soms zijn. ************************************************** ******* Maar het totaalbeeld zou er wel een stuk realistischer uitzien, en de kost ervan zou niet vooruitgeschoven worden naar de toekomst alwaar ze door onze kinderen zal moeten betaald worden (tenzij een nieuwe wereldoorlog, en/of een torenhoge inflatie het probleem oplost). |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja het zilverfonds is een fonds met schulden, nu mogen ze die luie poezen van de belgacom kweken. Die vorte sossen kunnen er toch eigenlijk wat van, vandelaklote
Eerst een fonds krijgen van belgacom, en dan dat fonds omzetten in een engagement dat hij perfect wist die hem meer ging kosten dan het opbracht. Schande 1 Dan onze kerncentrales verpatsen aan de franse. In ruil voor een jobje bij de windmolentjes. Schande 2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() Dat het arbeidersstatuut nog niet gelijkgeschakeld is met het bediendenstatuut.
Dat het eerder de omgekeerde richting uit gaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() Schandalig dat die overheerlijke godgegeven druiven duurder zijn dan dat door mensen met alhohol verpeste druivensap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 31 maart 2010 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() Worden die dan nooit benoemd in deze tijden van leraarstekorten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Garry : 3 april 2010 om 11:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan ook een benoeming krijgen voor bvb. één bepaald vak dat je slechts enkele uren per week geeft. Dan ben je voor die uren benoemd en voor de andere niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() Om de schandalige discriminatie tussen arbeiders- en bediendenstatuut op te heffen, gaan de werkgevers nu iedereen een arbeidersstatuut opdringen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Parlementslid
|
![]() Wat is daar verkeerd mee? Arbeiders werden eeuwenlang gediscrineerd + wat is het verschil tussen een arbeider en een bediende??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzinnig ?? Hoe denk jij dat de staatspensioenkassen werken misschien? Elke gestorte euro maakt een gat in de uitgave van finansiën en kost daar meer aan interest dan dat hij kan opbrengen in de nieuwe kas.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel je voor dat bedienden moeten beginnen werken inplaats van koffie te drinken, mannekens te tekenen en het uit te leggen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben 40 jaar oud en werk al heel mijn leven onder PC 218, mijne baas doet niet aan pensioensparen voor zijn werknemers.... dat doe ik zelf via afhouding op mijn loon dat direct naar de staat gaat en pensioensparen via de bank. In de privee is er wel degelijk een verschil tussen mensen die enerzijds in de sectoren, bank, chemie etc werken en anderzijds in een KMO werken, zeg maar alles en iedereen onder PC 218. Je vergelijkt dus appelen met peren.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 11 april 2010 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Schepen
|
![]() Ik ga nooit een pensioen krijgen, damn u oldies!
|
![]() |
![]() |