![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zover zijn we alsnog niet. Iemand van school sturen omdat hij een GSM bijheeft, en we vragen ons af waarom leraars uitgelachen worden en geen respect meer krijgen? Man man man... ![]() Wat een incompetente bende gefrustreerde onnozelaars. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() zipper,
heb jij eigenlijk iets met het onderwijs te maken ? heb jij kinderen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo'n uitsluiting gebeurt natuurlijk niet onmiddellijk, daar bestaan uiteraard procedures voor. Maar als die leerling na lang aandringen, zich toch niet kan schikken naar het bestaande schoolreglement, blijft er voor die schooldirectie geen andere keuze over.
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ze niet mogen meebrengen naar school vind ik echt overdreven. Nee, het zijn geen noodzakelijke voorwerpen, maar als we alles uit ons leven moeten bannen wat niet strikt noodzakelijk is... ![]()
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, twee.
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als een jongere verplicht word naar school te gaan vind ik toch dat die jongere tenminste het recht heeft om zijn/haar reet daar aan te vegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 14 en 16.
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De schoolreglementen dienen dus om kinderen op te voeden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen er dit jaar tijdens m'n eerste les een gsm afging, heb ik gezegd: "ha! telefoon! van wie is die gsm?" en dan een beetje beginnen speuren waar het geluid vandaan kwam, toen zei de eigenares "ik ga hem afzetten, sorry", en toen zei ik: "nee nee, nie nodig, pak maar op hoor, wij wachten wel efkes in stilte tot ge klaar zijt met bellen".
Geen gsmgerinkel meer gehoord sindsdien. En 't zijn echt nie allemaal brave studentjes.
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat kinderen en soms zelfs hun ouders (u?) geen natuurlijke aanleg hebben voor discipline en verantwoordelijheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() hier ook al gedaan. Zeer effectief. Maar het gaat em ook niet alleen om het gsm-gerinkel eh
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 11 februari 2010 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo gaat dat met de jeugd allertijden. Kinderen zijn nu eenmaal geen robots. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() k weet natuurlijk niet hoe ver ze moeten en hoe ze er geraken, die van mij zijn iets jonger en ik heb graag datze mij kunnen bellen als er iets moest zijn onderweg.
een school waar ze die niet mogen bijhebben, zou dus voor mij een probleem zijn en ik vind niet dat die school mij moet trachten op te voeden, noch moet proberen in te grijpen in mijn manier van opvoeden dus ja, als een school daar voet bij stuk zou houden en geen gsm binnenlaten tssn de schoolmuren, dan zou ik mijn kind daar weghalen ik prefereer sowieso scholen die kinderen wel een individuele behandeling kunnen bieden en kunnen ingaan op de specifieke noden van elk kind en ja, zo'n scholen zijn er ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |