![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Enerzijds vallen ze als geoefende papenvreters de achterlijkheid aan van een door de verlichting van de grootste onrecht ontdane kerk. Maar in dezelfde zin leggen ze in hysterisch gekrijs hun kop voor elke bescherming tegen de meest vernederende vormen van discriminatie binnen hun moslimelectoraat. Faut le faire... ![]() Met andere woorden: zij willen dus terug naar de mensonterende vrouwendiscriminatie waar ze generaties lang met succes hebben tegen gestreden.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 11 februari 2010 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Peumans wordt stilaan een schertsfiguurtje, hij mag eens stout zijn voor zijn achterban en de galerie zolang hij de evenwichten niet echt in gevaar brengt.
Brugge Laatst gewijzigd door Blauwzwart : 11 februari 2010 om 12:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En iemand met een t-shirt van het Vlaams Belang aan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Op een beetje meer of minder Islamisering steekt het voor U blijkbaar ook niet? Petje af voor Filip! Het debat is weer opengetrokken en dat is evenzo belangrijk!
![]() |
![]() |
#167 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Burger
|
![]() - De hoofddoek is geen neutraal symbool, het is een religieus en politiek symbool.
- Het is tevens een symbool van vrouwenonderdrukking. Of vrouwen dit nu willen dragen door indoctrinatie van thuis of als ze gedwongen worden dit te dragen: geen van beide valt het goed te praten. - In het parlement dient men neutraal gekleed te gaan. Het blijft - tegen wil en dank - een respectabele instelling. - Ik zou er nog vrede mee kunnen hebben, moesten al die moslim mannen ook verplicht worden een verhullend of vernederend kledingstuk te dragen. Nee, die eer is alleen voor de vrouwen weggelegd. - Vrouwen op straat die geen hoofddoek dragen, worden voor hoer uitgescholden. Voor mij reden genoeg om dat achterlijke ding gewoon totaal te verbieden. Alleen burka's zijn voor mij niet genoeg. -We zijn heel verdraagzaam enzo, maar waarom moet zelfs ons straatbeeld persé islamiseren? - Als een griet er heet uitziet, wil ik kunnen zien dat ze er heet uitziet. Laatst gewijzigd door Remofski : 11 februari 2010 om 13:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() 't Is best mogelijk. Bepaalde mensen steigeren al bij het zien van een kerstboom.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#174 |
Burger
|
![]() 1. De publieke tribune in het Vlaams Parlement is een publieke ruimte: met andere woorden: iedereen mag en kan daar dragen wat hij/zij wil, op voorwaarde dat datgene wat hij/zij draagt niet ingaat tegen de wet (bijvoorbeeld een nikab of een boerka kunnen niet, aangezien, wettelijk gezien, het gelaat in de publieke ruimte ten allen tijde zichtbaar moet zijn. In bikini of zwemshort kan ook niet, aangezien de wat preutser uitgevallen zaalwachters u openbare zedenschennis zullen aanwrijven).
2. Wie plaatsneemt in de publieke tribune van het Vlaams Parlement verklaart zich akkoord de plenaire zitting niet te verstoren. Dus: 1+2 = je mag aanhebben wat je wil, maar je mag de zitting niet verstoren. Dus rechtstaan en leuzen scanderen (cfr. acties van het TAK) mogen niet (want ze verstoren de zitting). Een hoofddoek dragen mag wel, aangezien een hoofddoek niet bij wet verboden is (in een publieke plaats! dus niet te verwarren met een openbare functie, waar neutraliteit vereist is!) Trouwens benieuwd wat Flup gedaan had tegen een jood met keppeltje, een katholiek met kruis of een sikh met tulband. Selectieve verontwaardiging: om van te walgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
|
![]() Iedere partij of stroming maakt zich daaraan schuldig, hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
|
![]() Het wordt tijd dat de VB jongeren zich nu eens lekker laten gaan.
Ik stel voor dat zij het Vlaams Parlement binnenstappen met: A/ een hoofddoek gedragen door een man B/ een hoofddoek gedragen door een man met het motief van de vlaams leeuw (ie: het motief van het parlement nota bene) C/ een hoofddoek annex t shirt met "ik ben links en dus voorstander van vrouwendiscriminatie" D/ een kepie van de russische speznaz ![]() E/ een Duitse punthelm ![]() enz enz...
![]() |
#178 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() En waar staat dat het een volksvertegenwoordiger niet is toegestaan om te eisen dat het reglement wordt toegepast? Citaat:
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 11 februari 2010 om 14:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN