![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit alles los van het feit dat schapenvlees doorregen is van niet te verwijderen onverzadigde vetten, varkensvlees is natuurlijk ook vet , maar het vet is niet doorregen (bevind zich niet tussen het rood vlees) en is bijgevolg gemakkelijk te verwijderen. (varkens hebben een speklaag, schapen niet). Mijn schoonbroer is veearts en die heeft mij dat verteld. Hij zal er met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid meer over weten dan jij en alle vulgariserende auteurs van artikelen op het internet tesamen. Laatst gewijzigd door Pericles : 22 februari 2010 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb het over gezonde varkens ![]() en wat over het rottingsproces bij het eten van varkensvlees ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doorregen vet is doorregen vet. Of dat schaap voor de rest gezond is of niet. Trouwens van a-typisch scrapie hebben schapen niet onmiddellijk last, voor dat ze er last van hebben heb jij ze allang opgevreten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het spijsverteringsstelsel van een vleeseter is driemaal zijn lichaamslengte: een korte afstand, want als het vlees niet snel genoeg wordt uitgescheiden, gaat het rotten en gifstoffen afscheiden.
Het spijsverteringsstelsel van de mens en andere planteneters is tien �* twaalf maal de lichaamslengte. Van nature eten hogere primaten slechts wat insecten die zich in hun plantaardig voedsel bevinden, en eten ze vrijwel nooit vlees op de manier die een vleeseter kenmerkt. Dat geldt ook voor onze carnivore keuken, want we beperken ons tot bepaalde delen van het kadaver, en koken of braden het zo goed als altijd, om niet van kruiden en zouten te spreken. Daarom bewijzen de halal-regels dat jullie Allah geen verstand had van gezond eten: anders waren zijn voedingsregels veeleer die van de hindoes geweest. Halal gaat grotendeels over welk vlees je mag eten. Het beste antwoord is een beetje aan bloedgroep en zo gebonden, maar luidt meestal: helemaal geen, al moeten we die paar insecten die op ons menu ontbreken wel vervangen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Sommigen eten dan weer geen varkensvlees, geitenvlees of runds wegens verbod op kannibalisme. ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 22 februari 2010 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
|
![]() Rationaliseer er maar op los. Op het moment dat de voedingsvoorschriften in de islam ontwikkeld werden, had men geen flauw idee van hoe onze voeding verteerd werd. Het verbod tegen varkensvlees had vooral te maken met het feit dat er toen veel parasieten voorkwamen in varkens. Dat probleem stelt zich nu niet meer. Nu moet jij van mij geen varkensvlees eten, maar probeer ook je irrationele gebruiken niet voor te stellen als rationeel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Varkensvlees, schapenvlees en rundvlees zijn elk in sommige opzichten slechter dan andere soorten vlees. Schapenvlees, bij voorbeeld, bevat eieren van platwormen die zich in onze lever nestelen en galstenen veroorzaken. Hun uitscheidingen zijn extreem kankerverwekkend, en vrijwel alle kankerpatiënten hebben deze wormen.
Dit bewijst dat de voedingsregels uit de koran zinloos zijn; één van de vele redenen waarom onze scholen, gevangenissen, fastfoodrestaurants e.d. met die onzin geen rekening zouden mogen houden.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() Tjauw Min met Moksi Meti ![]() ![]() Moksi Meti Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 22 februari 2010 om 16:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Jullie profeet, of als je wil zijn Allah, had van gezond eten evenveel verstand als het achtereind van een ezel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol uw helal pitta met varkensvlees is niet zo helal als je denkt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
|
![]() Die voedingsvoorschriften waren niet zinloos, ze zijn gewoon achterhaald door de feiten. Dat neemt niet weg dat iedereen die dat wil zulke voorschriften mag volgen. Wat betreft openbare plaatsen zoals scholen en gevangenissen heb je zeker een argument (wat niet wil zeggen dat ik het er noodzakelijk mee eens ben). Wat privébedrijven betreft echter, die doen voorlopig wat zij willen binnen de grenzen van de wet. Als Quick heeft uitgevogeld dat zij in een aantal vestigingen meer winst kunnen maken door halalvoeding te serveren (marktonderzoek zal het aantal extra potentiële klanten afwegen tegen de klanten die om die reden wegblijven), dan zal Quick dat doen. Elke andere koers zou de aandeelhouders teleurstellen.
Laatst gewijzigd door Steve_M : 22 februari 2010 om 16:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
|
![]() De groep die de grootste omzet vertegenwoordigt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och maar, indien ze halal zouden overwegen , zal er genoeg reclame gemaakt worden voor het feit dat Quick dieren slacht op rituele wijze en deze daarbij onnodig hebben moeten afzien. Ik denk dat de groep van de afhakers de grootste zal worden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mo de pedofeet had alleen verstand van jonge vrouwen te pakken. Vlees rot altijd in ieders darmen. Ik verwacht totaal geen verstand van gasten die de islam als religie hebben. uiteindelijk aanbidden ze een pedofeet. Ik heb trouwens ergens gelezen dat hem varken had geschrapt uit de koran omdat er toen een ziekte onder die dieren was. Als het toen een schapenziekte was dan hadden de schapen nu een beter leven gehad. Dan werden hun strot niet overgesneden zonder verdoving. Wat je hier ziet is het typisch gedrag van moslims. De bekeerlingen zijn nog het fanatiekst. Die weten dat voor hen geen weg meer terug is. Laatst gewijzigd door grimbergen : 22 februari 2010 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom de halaltegemoetkoming niet beperken tot één dag zoals de visschotel voor de katholieken? Vindt je die discriminerende schrapping niet al te gortig? ik wel. Waarom kunnen moslims niet verdragen dat andere kinderen varkensvlees geserveerd krijgen in dezelfde refter. Je kan enkel met mij samen vaststellen dat ze wel extreem onverdraagzaam zijn ten aanzien van de eetgewoonten van de autochtonen. |
|
![]() |
![]() |