![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Burger
|
![]() Misschien, kan hij nog aanvullen dat het voor die mensen evenzeer moeilijk zal zijn om te zien of het al dan niet echt is, maar als ze erin geloven ongeacht of het bewezen is of het al dan niet waar is, zal het helpen.
En geloof me, zelfs als het voor ons overkomt als een ziekte, wie/wat maakt die mens dan zo ziek? Zo simpel is het echt niet. Laatst gewijzigd door Chrisnach : 23 januari 2011 om 17:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#163 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @Inno
Gelukkig blijft bezetenheid beperkt tot gebieden waar de mensen geloven in demonen en waar ze elkaar bang maken, zoals onder Katholieken en in India, Indonesië en in Afrikaanse landen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maar, ik kan echt niet voor u gaan denken en beslissen, zoals gezegd denk over alles nog eens na en je zal zien, dat bvb beide mogelijk zijn ingeval v. ziektes zoals g.d.l. tourette. Ongeacht of je geloof hebt in een supernatuurlijk iets of niet, daarna neem je een van beide aan als zijnde mogelijk of niet en dan heb je een beslissing genomen. Verder is het niet eenvoudig mensen op andere gedachten te brengen, en moet je steeds bewust in de gaten houden of je alles wel met open geest bekijkt. Waarbij je dus soms terug van je standpunt af moet gaan. Maar dan ga je opnieuw bewijs vragen. Ik kan je nog eens alles aanrijken, maar je hebt blijkbaar geen zesde zintuig, krijgt geen visioenen, geen dejavu's, en je vraagt je nooit af waarom je op bepaalde momenten een bepaald gedacht krijgt dat je verder helpt zodat je een bepaalde richting kiest. Laat me dit even verder uitleggen op mijn vijf jaar, had ik contact met een geest, nadat ik er tegen sprak, sloeg hij de deur heel hard dicht en nadien had ik mezelf ervan overtuigd dat mijn broer dit mogelijk had kunnen doen, en zoiets niet bestaat. Mijn broer en ouders kennen het verhaal van de geest trouwens ook, zene. Maar nu, geloof ik niet meer in geesten en zie ik het dus anders, aangezien hij al jullie gedachten ook kan lezen en de locatie van de dieren ook weet zitten en zo verder. Hoe meer ik ga zeggen tegen ongelovige hoe meer, je niet gaat geloven, dus laat ons niet meteen te ver gaan, hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dus is het logisch dat het zich dan uit als demonische bezetenheid, dan weer als buitenaardse ontvoering, dan weer als iets anders. Maar het heeft te maken met het onderbewustzijn, dat het 'locked' in een bepaalde richting. Laatst gewijzigd door Chrisnach : 23 januari 2011 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Burger
|
![]() Citaat:
één van mijn favoriete, als je kind komt zeggen dat hij sexueel misbruikt is geweest, geloof je het ja dan nee, zonder bewijs? Laatst gewijzigd door Chrisnach : 23 januari 2011 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#170 |
Staatssecretaris
|
![]() Jij weet dingen net zoals Jef in het gekkenhuis weet dat hij Napoleon is.
![]() |
#171 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Doch, ik doe geen toekomst voorspellingen, zoals tarot, daar zijn andere mensen voor, die niet zoveel moeten afzien als ik, en die evenmin zoveel weten als ik. Wat hij doet is voor mij persoonlijk, en indien je in de buurt bent zal je het misschien oppikken en weten dat er mensen met een zesde zintuig zijn, of denk je dat ik erom heb gevraagd of het leuk vind ofzo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het was in het begin raar, maar als je aan het lezen bent en je erop uit komt dat als je ineens sneller leest dat de tekst achterop loopt, dan is er iets niet correct, hehehe. En laat me meteen counteren door het feit dat ik dus een zesde zintuig heb en niet 'gek' ben. Moest ik niet kunnen voorspellen, zou je dat nog kunnen argumenteren, hé. Laatst gewijzigd door Chrisnach : 23 januari 2011 om 18:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Burger
|
![]() Laatst gewijzigd door Chrisnach : 23 januari 2011 om 18:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Heb jij erover gevraagd? Ik weet het niet, maar ik heb verschillende theorieën gerangschikt naar waarschijnlijkheid. - Internettroll - Psychologische aandoening met een grote dosis zelfverheerlijking - Iemand met paranormale krachten
![]() |
![]() |
#176 |
Staatssecretaris
|
![]() In de wetenschap geloof je niemand op zijn woord.
![]() |
#177 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Staatssecretaris
|
![]()
![]() |
#179 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dus weet hij niet beter dan voorspellende dingen te doen, die voor andere zichtbaar zijn, waardoor ik uitleg dien te verschaffen over wat er gaande is. Nu goed, als hij het dan toch laat blijken en ik heb hier voor afgezien, is het dan niet beter dat ik jullie op de hoogte breng. Aangezien jullie niet zoveel weten, als ik, en als ik het niet doe, wie dan wel? Wanneer doet hij het nog eens, god verbied het, met iemand anders? Wanneer gaat er nog eens iemand als ik op de wereld zijn? Denk je niet dat ik blij ben dat we wat aan het chatten zijn, ipv dat ik bij een exorcist zit en hij men hoofd 360° draait ipv 90° om jullie duidelijk te maken dat er 'iets' is. Alles is er al, we moffelen gewoon alles onder tafel, en anders zien we er wat anders in. Zo ontstaan er bijvoorbeeld geesten, demonen, buitenaardse ontvoeringen en wat nog allemaal. Terwijl het antwoord gewoon te vinden is in het onderbewustzijn, dat alles stuurt, excuseer buiten het besturen van electriciteit en objecten, dat is extern. We zoeken voor alles een 'wetenschappelijke' uitleg, zelfs als die op niets trekt, komaan een onderbewustzijn, er is iets in je lichaam het controleerd en bestuurd je, geeft je dromen, enz... Maar het is een stuk vanjezelf zene, jij bestuurt het maare onbewust??? Het correcte antwoord is meestal het duidelijkst. OF Er zit iets in je lichaam, wat je bestuurt en jij hebt er geen controle over, en je beseft er niets van, het is een andere 'ziel' of een ander iets'. Je bewustzijn, je hebt controle, als je iets wil/doet dan gebeurt het, je beseft alles hier, het is je 'ziel'. Simpel. Laatst gewijzigd door Chrisnach : 23 januari 2011 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
WACHT EENS!?!! Heb ik zojuist de oplossing van jouw problemen gevonden? ![]()
![]() |