![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Bij nieuwe verkiezingen zou ik nu stemmen voor: | |||
Groen |
![]() ![]() ![]() |
7 | 3,06% |
SP.A |
![]() ![]() ![]() |
14 | 6,11% |
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
5 | 2,18% |
Open VLD |
![]() ![]() ![]() |
12 | 5,24% |
Lijst Dedecker |
![]() ![]() ![]() |
12 | 5,24% |
NVA |
![]() ![]() ![]() |
94 | 41,05% |
VL. Progressieven |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
49 | 21,40% |
Ze zijn ongrondwettelijk, ik ga niet stemmen. |
![]() ![]() ![]() |
21 | 9,17% |
Andere |
![]() ![]() ![]() |
15 | 6,55% |
Aantal stemmers: 229. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() Dat lijkt verdacht veel op de polls hier op dit forum. Bij de laatste Vlaamse verkiezingen had het Vlaams Belang hier een dikke 40%. Het feitelijk resultaat was een dikke pandoering voor het Vlaams Belang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik twijfel nog: of te wel OVLD of te wel N-VA. Wat die peiling van de Standaard betreft, 48 % lijkt me indd wel fel overdreven als score voor de N-VA, maar dat ze boven de 20 % zouden kunnen gaan, kan dat wel al meer... alhoewel verkiezingen, je weet nooit hé.
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren Laatst gewijzigd door bartje : 27 april 2010 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() nu zal het resultaat tuurlijk héél anders zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() Als u op dezelfde manier nu opnieuw uitslagen voorspelt zoals verleden keer bij de Vlaamse verkiezingen, en dit vertrouwend op uw politieke fieling terzake, dan zal het weer eens gene vette zijn voor uw favoriete partij.
Laatst gewijzigd door system : 27 april 2010 om 17:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
|
![]() Citaat:
wanneer ga jij eens is niet gefrustreerd zijn wanneer iets niet in de richting waait dat jij wilt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() Ik stel maar een vraag. Verleden keer verkocht u ook het vel van de beer voordat hij geschoten was.
Laatst gewijzigd door system : 27 april 2010 om 17:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
|
![]() NVA ... ga mijn reisplannen moeten herbekijken
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() 9000 stemmen NVA winner... http://www.standaard.be/interactie/?poll=11878 vb passe
Laatst gewijzigd door BlueThunder : 27 april 2010 om 17:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
waarom denk je dat de NV-A nooit werd gevraagd op audiëntie bij bert bibber? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
België gaat een gouden toekomst tegemoet. De Franstalige politici zullen zich verzoenend opstellen en zich neerleggen bij een splitsing van BHV. De Vlaamse politici van de 'beleidspartijen' zullen probleemloos een tripartite bij elkaar krijgen en de Franstaligen compensaties geven waar die laatsten zelfs niet uitdrukkelijk om vroegen (bijvoorbeeld: een hele vloot om de separatisten, de extremisten, de egoïsten, de fascisten en de neo-nazi's naar het midden van de Atlantische Oceaan te transporteren). En Filip wordt de volgende koning der Belgen. In 2030 zullen we "200 jaar België, 200 jaar échte democratie" vieren (als we nog leven, natuurlijk). En Congo zal een delegatie sturen met het verzoek terug een kolonie te mogen worden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() Heeft Dewever wel lijfwachten ? Ik denk dat hij ginder nu wel de meest gehate man is momenteel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees maar niet bang. Die worden binnenkort naar het midden van de Atlantische Oceaan getransporteerd om te worden verzopen.
Het Heilig Land der Vaad'ren is gered. Dat staat in de sterren geschreven. Kijk vannacht maar eens goed naar de hemel. U kunt het niet missen, het staat er in koeien van letters.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
|
![]() Als ik bij jullie zou wonen zou ik heel lang twijfelen: Stemmen of niet stemmen? Uiteindelijk zou ik toch gaan stemmen en dan op NVA.
(Ik heb de poll niet ingevuld, als Nederlander zijnde) |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In welke van de drie categorieën Bart De Wever thuishoort, stond er niet bij. Wellicht zullen we de komende dagen meer mogen vernemen. Het zou mij in elk geval niet verwonderen mocht er nu een smear campaign op gang komen zoals ons land er maar zelden een zag. Spannende tijden!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 27 april 2010 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Minister-President
|
![]() Op 9 juni kunnen dan gelijk de boel confedereren met Noorden. Zijn direct van Belziek af.