![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nee: ideaal zou zijn 30% voor n-va.
geen enkele FR partij zal met n-va in zee gaan of mochten ze het toch doen dan zal n-va veel water in de wijn hebben gedaan. In de 2 gevallen is n-va gezien: 1) niet in de regering = ook met n-va is het zoals met VB; veel geroep en geen resultaat. 2) in de regering = te veel toegevingen Dus: in zo'n grote partij zal er onvermijdelijk een splitsing ontstaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() Zet dat maar snel uit uw knikker
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans slaat azertski de nagel op de kop hier:
Citaat:
Het cordon of een anti-Vlaamse Belgische partij worden. Ik denk dat ik de keuze van BDW al ken. Laatst gewijzigd door Xenophon : 12 mei 2010 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Plezant omdat gij presies niet gehinderd wordt door enige realiteitszin. Want als één Vlaamse partij 30 prosent behaalt, welke Vlaamse partijen gaan dan in de regering ? Met welke tegenstrijdige vizies ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NVA komt vast als grootste partij uit de strijd. Ik vrees echter dat er weer aardig wat zullen zijn die weer van een kale reis zullen terugkomen. Maar geen probleem, tegen de volgende verkiezingen zijn ze wel weer hun kater die ze hebben opgelopen van VLD en CD&V al lang vergeten en kunnen de domme Vlaamingetjes zich weer, aan die hun veel beloven en weinig geven, laten vangen.
En zo gaat het maar door en door en steeds weer op nieuw zonder einde. Laken en Wallonië zijn u dankbaar. Laatst gewijzigd door Garry : 13 mei 2010 om 17:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de V-partijen tezamen voldoende zetels zouden hebben om een 'normale' regeringsvorming te beletten ... ik droom daarvan, maar ... afijn, voetjes op de grond.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2!
![]() |