![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar draai het eens om, waarom wijst U het aangebode meteen af? Ik vermoed omdat het niet in Uwer wereldbeeld past. Zoals U alles wat ik zeg in Uw eigen wereldbeeld probeeert te 'editen' Laatst gewijzigd door Khwajagan : 2 juli 2010 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb ook nergens gezegd dat je me zomaar moet geloven, maar probeer eens op zijn minst een beetje buiten de box te denken. maar ik weet het, dit is vergeefse moeite. Als je denkt dat de klassieke geneeskunde goed is, het educatie systeem goed is, de uni's goed zijn, vaccinaties goed zijn, dokters te vertrouwen zijn, gelooft in Global Warming, etc etc heb je in mijn ogen nog een enorm weg te gaan. Aan e andere kant, er is nog hoop, ik zie wel meer mensen wakker worden. dus ![]() Laatst gewijzigd door Khwajagan : 2 juli 2010 om 16:56. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
En tsja, als het proefschrift voldoet aan de eisen die er aan gesteld worden door dezelfde mensen die in het systeem zitten... Nog wat trouwens, op de uni is het ook nog eens zo dat het allemaal erg gecheiden is van mekaar. Lijkt me ook niet goed. Ik heb studenten gezien die trots waren dat ze hun (vrijmetselaars bull) gehaald hebben. Ik heb geen studenten gezien die creatiever zijn geworden en gedrevener zijn geworden om nog meer te ontdekken. En dan heb je nog de geldstromen.... Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Khwajagan : 2 juli 2010 om 17:08. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In mijn ogen zijn het de grootste boosdoeners! HP (grote klant van het Tavistock instituut!), IBM (nazis geholpen) , IG Farben (wo2 gefinancierd), AT&T (gelieerd aan NSA) ga maar door! Laatst gewijzigd door Khwajagan : 2 juli 2010 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() Bij de grote bedrijven heb je meestal de betere voorwaarden..maar dat is toch niet aan de bedrijven te danken maar aan de sterke werknemersverenigingen in die bedrijven..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb mijn oordeel niet klaar, ik heb mijn oordeel getrokken. Laten we wel even eerlijk blijven nu, jij gaat af en toe ook behoorlijk hard door de bocht. Voel jij en je systeem zich nog steeds aangevallen? Citaat:
Citaat:
ja en dat jij meer studenten heb gezien dan ik? ja wat moet ik daarmee? Soms zullen ze best nieuwe zaken zoeken, maar ze zijns mijns insziens te veel ingesloten door het systeem. En zoals gezegd ik heb er veel in zien kakken, maar ja, blijkbaar geldt mijn mening bij jou niet.. Zoals gezegd heb ik het vermoeden dat je de info edit. Citaat:
Maatschappij kritisch over. En tsja ik kan weer een hele meteut schrijvers aanbrengen die jij weer niet gelezen hebt. dus? Maar begrijp me dus goed, ik ben voor onderzoek, maar tegen de uni's! Waarom omdat die veel info weg laten, veel biased is, etc etc. Laatst gewijzigd door Khwajagan : 2 juli 2010 om 17:45. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1. naar wc 2. overleg 3. pauze. 4. weg. 5. meeting 6. vergadering etc etc waar is de menselijkheid dan? Betere illustratie van het inhumane systeem kan ik niet geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Burgemeester
|
![]() Je geeft een uitstekende definitie van de 'wegwerpwerknemer', Bobke. Wat hallucinant is, is het feit dat je dat blijkbaar normaal vindt. Waarschijnlijk heb je nog nooit van Dewey gehoord. In een vrije en democratische samenleving zouden werknemers volgens hem "masters of their own industrial fate" moeten zijn, geen werktuigen (cf. human resources) gehuurd door werkgevers.
'If the misery of our poor be caused not by the laws of nature, but by our institutions, great is our sin' - Charles Darwin, Voyage of the Beagle Vakbonden strooien voetzoekers rond tijdens betogingen NADAT ze zichzelf eerst beschermen met oordopjes! Steun het Europees Burgerinitiatief. Teken de petitie: https://ec.europa.eu/citizens-initia...dex.do?lang=nl |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Burgemeester
|
![]()
'If the misery of our poor be caused not by the laws of nature, but by our institutions, great is our sin' - Charles Darwin, Voyage of the Beagle Vakbonden strooien voetzoekers rond tijdens betogingen NADAT ze zichzelf eerst beschermen met oordopjes! Steun het Europees Burgerinitiatief. Teken de petitie: https://ec.europa.eu/citizens-initia...dex.do?lang=nl |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |