![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() Men dunkt dat uw antwoorden steeds meer verkruimelen tot immorele standpunten.
Laatst gewijzigd door system : 5 juli 2010 om 19:18. |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() FYI: wij breken de destructieve Belgische staat af omdat hij immoreel is, en zullen dat blijven doen tot het doel bereikt is. Probeer ons maar te stoppen. Allé, en nu graag échte argumenten.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 5 juli 2010 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 5 juli 2010 om 19:23. |
|
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wellicht. Ik had er graag met u over gediscussieeerd maar als u met zo'n onderbouwde argumenten afkomt, heb ik geen weerwoord. Ik erken mijn meerdere als ik hem zie!
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 5 juli 2010 om 19:25. |
![]() |
![]() |
#165 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() N-VA kan daar voorlopig mee wegkomen.
Geloof me.
#166 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De commentaren hier zijn van de aard "hij is stout geweest! Hij heeft geliegt! Aleee, mamma, straf hem nu eens! Toe, tis ni eerlijk!" Allemaal tekenen van frustratie. |
|
![]() |
![]() |
#167 |
|
![]() Et alors?
#168 |
|
![]() Kleine wonde..de regimepers zal ze laten etteren...duizend wonden...operatie beschadiging NVA....mark my words...VB stemmers hebben daar twintig jaar ervaring mee...
Aan de andere kan ik met de NVA geen medelijden hebben...ze hadden het antidemocratische beest van het CS maar moeten vermoorden toen ze de kans kregen...als datzelfde beest zich nu of morgen tegen de NVA keert zal het te laat zijn....
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men kan niet als politieker en als gewezen minister ostentatief voor de TV-camera's met een uitgestreken gezicht komen verklaren en een collega het verwijt toeroepen dat deze collega zich wel kandidaat stelt om verkozen te worden maar nooit zal gaan zetelen, en er aan toevoegen dat men (dus Bourgeois) zelf zoiets nooit zou doen. Terwijl een klein jaar later diezelfde Bourgeois maar precies hetzelfde doet wat hij de andere nauwelijks een paar maanden geleden heftig verweet voor de camera's. Ondeugdelijke Geert (want dat is hij hier wel degelijk) verloochent gewoon in nauwelijks enkele maanden heel zijn principes. Dat is niet meer ernstig. Dat is de mensen voor de gek houden en het politieke bedrijf enome schade berokkenen. En dat voor een van de grote tenoren van een partij, de NVA, die pleitte voor andere normen en waarden in de politiek. We zullen het geweten hebben. Laatst gewijzigd door system : 5 juli 2010 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |
#170 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar zelfs als dat niet waar is, dan nog moet de CD&V die bij de eedaflegging van die bewuste collega WEL aanwezig was, nu geen boycot doen. Want in het slechtse geval was Geert B. enkel strategisch aan het denken voor zijn eigen voordeel. En is de CD&V strategisch aan het denken in een ander zijn nadeel. (Al een geluk dat het andersom werkt ![]() Vind ik veel verwerpelijker, en het is nog hypocriet ook zoals ik hierboven aantoonde. Laatst gewijzigd door Travis66 : 5 juli 2010 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoiets zegt u nu. Laatst gewijzigd door system : 5 juli 2010 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
#172 |
Europees Commissaris
|
![]() Nog ene voor system:
Een gladiator in training vraagt herhaaldelijk aan de gladiatorenschool om op wedstrijden geen echte zwaarden te gebruiken. Maar zijn verzoek wordt verworpen. Dan komt de dag dat hij zelf in de arena moet, vechten tegen echt bewapende tegenstanders en ben jij daar om hem zijn houten zwaard te geven. En als hij toch dat echte pakt, dan ga je hem dat verwijten. |
![]() |
![]() |
#173 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn andere post is een betere vergelijking. Laatst gewijzigd door Travis66 : 5 juli 2010 om 21:19. |
|
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#176 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#177 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien, indien Bourgeois zich niet had kandidaat gesteld, zoals het hoorde (wegens feitelijke onverenigbaarheid, vermits alleen Jezus Christus op twee plaatsten tegelijkertijd kan aanwezig zijn) dan had de NVA zeker niet zoveel zetels gehad. Er wordt dus iemand van de NVA uitbetaald, die daar eigenlijk geen recht op heeft. Laatst gewijzigd door system : 6 juli 2010 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
#179 |
|
![]() Hoe komt het toch dat dit mogelijk is in dit onland?
Juist, omdat het hier zo scheef als wat ineen steekt. Afbreken jongens! |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de meerdereheid van de kiezer stemt lijst ... voor de partij dus :s ik vind dat persoonlijk ook spijtig, maar het is zo dus dat aantal mandaten wordt vergoed, ongeacht welk pm daar zetelt. als je al iets moet aanpakken, dan is het het systeem dat dat toelaat, de particratie en het veel te makkelijk hoppen ... en dat is een verwijt dat je alle partijen moet en kan maken, het is nogal belachelijk van dat de N-VA alleen te verwijten ... dat is een strategie die kans op verandering �* priori uitsluit en dus gedoemd is om te mislukken ... |
|
![]() |