Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 13 juli 2010, 06:44   #161
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
ok de beelden waren grof en wraakroepend maar als we voor elke mep in het gelaat een topic moeten starten .... geef gewoon toe dat vele forummers dit gebruiken om hun vooroordelen te rechtvaardigen.

Moet er nog iets gerechtvaardigd worden, of aangetoond?
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2010, 10:57   #162
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
jonge jonge begin je weer ?
Bekijk de post van artisjok nogmaals waarop jij reageerde
... beter ik plaats hem even

Dat is wat ie schreef en daarop antwoord jij doodleuk dat het in weze geen probleem mag zijn als blijkt dat in de ene groep systematisch méér van dat paljassen of een oververtegenwoordiging ervan is.

NIKS indien niet en dan van hetzelfde bedje ziek....
lees waarop het slaat !
Het stukje waar ik je zei dat het ronduit gelogen is handelt enkel over het feit waar jij stelt :

En dat is inderdaad ronduit gelogen daar er hier op het forum, in de media en noem maar op niks anders gedaan wordt dan zogenaamd 'onderzoek'... waar ook jij nogal in uitblinkt.
Nooit is jou of een ander het zwijgen opgelegd tenzij je daar net mee bedoelt dat je de opmerking kreeg zoals Artisjok en ik nu ook doe: twee maten en gewichten en met een neiging naar veralgemening.
Je kan dat straal ontkennen maar dat veranderd niets aan het feit

En verder doe je hier nog eens over ... je zegt verdomme zelf dat het een collectief gedrag is daar waar je de voorwaarden voor dat vermeend collectief gedrag in je vorige post toch wel behoorlijk eng moest afbakenen alvorens de zaak wat rijmbaar te maken.
Vreemd soort redenering als ge het mij vraagt.
Al wat vereist is is het globale profiel van de autochtoonse seriemoordenaar in kaart te brengen en we kunnen dat vervolgens extrapoleren naar de ganse autochtoonse bevolking ?

Ik vrees dat ik eens temeer weer perfect begrepen heb wat je schreef.
Je wenst inderdaad een onderscheid tussen het individuele criminele gedrag van de autochtoon enerzijds ( want je wilt daar toch zeker niet mee geïdentificeerd willen worden ) en het afschilderen van een hele bevolkingsgroep ( die sowieso andere kenmerken hebben en waar je ons heel der bloemlezingen over geeft ) als potentiële daders.

Dat heeft een bepaalde naam dat soort gedrag waar men daders als anders dan onszelf wilt gaan voorstellen....en dat kwam nog maar eens heel pijnlijk aan de oppervlakte als bleek dat Ronald Janssens maar al te gewoon was.... men vond niks waaruit bleek dat de man anders zou zijn dan onszelf.
Ok, je bent dus duidelijk in hetzelfde bedje ziek!
Artisjok beweert dat agressie tegenover vrouwen anders beoordeeld wordt op basis van origine, herinner haar uitspraak dat "het leed van verkrachte vrouwen( Westerse meisjes die hun haren donker verven) misbruikt wordt om racistische praat uit te slaan.
Dat zie ik als een regelrechte leugen, omdat de meeste forummers dat niet doen, niemand vind dit gedrag van deze man goed of aanvaardbaar( wat al een argument is om de mening van Arti te weerleggen) maar ze insinueert weer dat afhankelijk van kleur anders gehandeld wordt!
U vindt dat blijkbaar kloppen die onzin, het gedrag vanuit veelal Marokkanen op straat naar meisjes en vrouwen die Westers zijn gaat helemaal niet over één individueel incident, maar over collectief gedrag, wat je anders benadert dan individueel gedrag, mee nu, mooi zo!
Of mag er geen verband gelegd worden met gemeenschappelijke factoren binnen groepen???

Waarom je er een seriemoordenaar bijsleurt is helemaal van de pot gerukt, afwijkend gedrag van een individu zoals Janssens hoort thuis bij ene psychiater, staat niet model voor gedrag wat je ook collectief bij anderen waarneemt, jongens toch wat kunt u zaken op een hoop gooien en dan onzin erover uitgooien!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2010, 12:00   #163
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ik ben in deze topic helemaal niet veel van zeg, ik stelde alleen dat jij er nogal gemakkelijk van uitging dat ze het zelf uitgelokt had. Nu ben je op je pik getrapt en begin je er maar op los te fantaseren. Ik heb wel degelijk al meegediscussieerd in andere draden over geweld. Mijn standpunt daarover is andere forumdeelnemers inmiddels wel bekend: ik vind dat justitie pover werk doet, ben voor de bouw van extra gevangenissen en voor een consequente bestraffing van ALLE criminaliteit. Wat ik dan weer niet doe is op basis van een artikeltje in HLN proberen om bepaalde vormen van criminaliteit goed te praten. Daar hebben we jou al voor.
ik het enigste dat ik stelde is dat er veel ergere dingen door allahtonen gepleegd worden dan dit fait divers en dat jij en je vriendjes dan nergens ten velde te bespeuren zijn in die topics verder vergoeilijk ik niets ik gebruikte die man zijn woorden DIE JIJ NIET GELEZEN HAD verder stop maar met je leugens de andere forumleden kennen je nu wel door en door
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2010, 12:02   #164
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
ik het enigste dat ik stelde is dat er veel ergere dingen door allahtonen gepleegd worden dan dit fait divers en dat jij en je vriendjes dan nergens ten velde te bespeuren zijn in die topics verder vergoeilijk ik niets ik gebruikte die man zijn woorden DIE JIJ NIET GELEZEN HAD verder stop maar met je leugens de andere forumleden kennen je nu wel door en door
Wat zijn allahtonen, gek?

Inderdaad, we kennen hem en we kennen jou. U kunt een voorbeeld nemen aan Steve
Oud 13 juli 2010, 12:03   #165
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vuvu Zela Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...ntwerpen.dhtml

Feiten zijn veel, veel erger (poging doodslag) dan deze een ander zeer poppulair topic over een 'mep' n.a.v. het niet geven van een telefoonnummer...

Benieuwd hoe we dit gaan goedpraten/minimaliseren!
Hebben vertegenwoordigers van zijn religie zich al uitgebreid verontschuldigd bij de Angolese gemeenschap? Is er al een studie verricht naar hoe zijn ouders verantwoordelijk zijn voor zijn gedrag? Is al onderzocht in welke mate zijn cultuur er voor zorgt dat hij zwangere vrouwen aanvalt?
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2010, 12:11   #166
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Het is niet verboden trots te zijn op uw afkomst (met enkele uitzonderingen).
Daar op zich is dus niets verkeerds of illegaals aan, dat mag duidelijk zijn.
Heel fijn dat u zich daar tenminste nog in kan vinden.

Citaat:
Dat is dan weer wel racistisch, namelijk een andere bepaalde rechten ontzeggen omwille van zijn ras of afkomst.

Het is in onze mondiale maatschappij onaanvaardbaar en wettelijk verboden.
Daar is helemaal niets racistisch aan, en in onze 'mondiale maatschappij' (waarschijnlijk iets wat u wilt, want de realiteit is een geheel andere, maar soit) is het eerder regel dan uitzondering dat de oorspronkelijke inwoners van om het even welk land de eerste rechten hebben in hun eigen landen - en terecht. Alleen in het wat dat betreft achterlijke Europa van de EU is dat niet het geval.

Citaat:
Mochten de feiten op dit forum erg genoeg zijn zou ik in eerste instantie de moderatie op de hoogte brengen.
In tweede instantie zou de FCCU hier kunnen ingrijpen.

Op dit moment gaat het slechts om een mening, en ik draag de rechten van de mens nogal hoog in het vaandel, dus ook de vrije meningsuiting.
Maar ook de vrije meningsuiting heeft zijn beperkingen, dus hou daar rekening mee.
Die man uitte ook enkel zijn mening, evenwel vindt u het terecht dat dat als zogenaamd 'racisme' als zeer verzwarende omstandigheid meeweegt in die veroordeling die hij kreeg voor geweldpleging. Tot zover uw hoog in het vaandel hebben van vrije meningsuiting.

Bovendien is, of beter gezegd, zou vrije meningsuiting absoluut moeten zijn, omdat het anders geen vrije meningsuiting meer is.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2010, 12:17   #167
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet vergeten dat uw erfdeel gebaseerd is op slavenhandel.
Ge gaat nu de nakomelingen van de mensen die uw voorouders zo slecht behandeld hebben ook weer slecht behandelen.

Als ge denkt recht te hebben op de voordelen van uw erfdeel, moet ge er de nadelen en verantwoordelijkheden ook bij pakken.
Eigenlijk hebt ge nog een grote schuld tegenover hen, en hebt ge dus minder recht op spreken dan de mensen die ge zo haat.
Die zogenaamde 'schuld' heeft de staat der Nederlanden voor mij (en de rest van de oorspronkelijke Nederlanders) reeds lang geleden ingelost, met woekerrente zelfs.

En ik haat die mensen niet. Ik haat echter wel degenen die het mogelijk maken en gemaakt hebben dat die mensen (die ik dus beslist niet haat) naar hier gekomen zijn, en nog altijd in groten getale blijven komen.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2010, 14:08   #168
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Racisme?

Het went wel.
Wat: Racisme!.

Wat is Racisme? =

Ben 'Katholiek' dus geen voorstander v/d 'Islamistische' leer.
'Islamofobe' dus - geen racist!?

Tenzij dat dit gelijk staat met 'Racisme'? ben ik schuldig? - mag ik mij beroepen op het internationaal verdrag van de mensenrechrten (Westerse versie en niet de Oosterse) - en wat met de wet op de vrije meningsuiting of, gelden deze slechts voor de arrogante 'Marokkanen' in de straten van Molenstede en elders?

Tja, veel vragen, weinig concrete antwoorden lijden tot 'chacun pour soi et Dieu pour tous!'.

.

Laatst gewijzigd door bruggeman : 13 juli 2010 om 14:28.
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2010, 14:09   #169
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Wat zijn allahtonen, gek?

Inderdaad, we kennen hem en we kennen jou. U kunt een voorbeeld nemen aan Steve
Allochtoonse Allahaaanhangers
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2010, 14:09   #170
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht

2+
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus
Mijn ouders en grootouders hebben, net zoals ik, altijd premies aan het collectief Nederland betaald. Premies die voor allerlei sociale voorzieningen zouden worden gebruikt. Pensioenen, werkloosheids- en ziekteuitkeringen en ga zo maar door. Maar een groot gedeelte van die betaalde premies is inmiddels mede opgesoupeerd door lieden die zijn komen aanwaaien en die zelf niks hebben bijgedragen en wier ouders en grootouders ook niets of nauwelijks iets hebben bijgedragen.
Een gevolg hiervan is geweest dat mijn grootmoeder enkele jaren geleden, terwijl ze aan terminale kanker leed, op de gang in het ziekenhuis geparkeerd werd omdat er geen geld was om meer kamers bij te bouwen. Het bejaardentehuis waar zij woonde voordat ze ziek werd, was een vieze bedoening omdat er geen geld was om de boel op te kuisen. Twee maal per week mocht er een douche genomen worden wegens geen geld en geen geld voor personeel. Mijn ouders zullen het met een minimaal pensioentje moeten doen terwijl zij enorm veel premies hebben betaald. Veel en veel meer dan zij ooit terugkrijgen. En ikzelf kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid fluiten naar een pensioen, ook al heb ik me blauw betaald.
Maar intussen deelt de staat wel honderden miljoenen uit aan onaangepaste kansloze paupers die gedoemd zijn om eeuwig steun te trekken, en die een regelrechte aanslag op de staatskas vormen.

Dan vraag ik u, wie pleegt er hier nu diefstal? Ik, die mijn rechtmatig erfdeel opeist, of de staat die van het geld waaraan ik en mijn ouders en grootouders hebben bijgedragen, de sinterklaas voor allerlei uitheemse uitvreters aan het uithangen is?
3+

Laatst gewijzigd door Cdude : 13 juli 2010 om 14:13.
Oud 13 juli 2010, 14:13   #171
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Mijn ouders en grootouders hebben, net zoals ik, altijd premies aan het collectief Nederland betaald. Premies die voor allerlei sociale voorzieningen zouden worden gebruikt. Pensioenen, werkloosheids- en ziekteuitkeringen en ga zo maar door. Maar een groot gedeelte van die betaalde premies is inmiddels mede opgesoupeerd door lieden die zijn komen aanwaaien en die zelf niks hebben bijgedragen en wier ouders en grootouders ook niets of nauwelijks iets hebben bijgedragen.
Een gevolg hiervan is geweest dat mijn grootmoeder enkele jaren geleden, terwijl ze aan terminale kanker leed, op de gang in het ziekenhuis geparkeerd werd omdat er geen geld was om meer kamers bij te bouwen. Het bejaardentehuis waar zij woonde voordat ze ziek werd, was een vieze bedoening omdat er geen geld was om de boel op te kuisen. Twee maal per week mocht er een douche genomen worden wegens geen geld en geen geld voor personeel. Mijn ouders zullen het met een minimaal pensioentje moeten doen terwijl zij enorm veel premies hebben betaald. Veel en veel meer dan zij ooit terugkrijgen. En ikzelf kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid fluiten naar een pensioen, ook al heb ik me blauw betaald.
Maar intussen deelt de staat wel honderden miljoenen uit aan onaangepaste kansloze paupers die gedoemd zijn om eeuwig steun te trekken, en die een regelrechte aanslag op de staatskas vormen.

Dan vraag ik u, wie pleegt er hier nu diefstal? Ik, die mijn rechtmatig erfdeel opeist, of de staat die van het geld waaraan ik en mijn ouders en grootouders hebben bijgedragen, de sinterklaas voor allerlei uitheemse uitvreters aan het uithangen is?
4+
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2010, 15:04   #172
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:

5 +

Raak!.... en dan?

Momenteel sterven 'autochtone' zorgbehoevenden, omdat de door waanzin en stapelgekke 'getrefterde' Politici, voorkeurshalve eerst 'Import' noordafrikaanse Aids patiënten verzorgt dan, onproductieve oud geworden Landgenoten.

Hopelijk is BDW nog 'immuun' tegen deze verschrikkelijke 'virus' (hier bedoel ik wel bewust: het 'Establishment" , niet het HIV) slaagt hij erin de situatie te keren, alvorens zelf aan deze verschrikkelijke ziekte te bezwijken. (hetgeen bijna onvermijdelijk is)

De Belgen beschikken ovdr een gezagloze Koning. Het 'establishment' over 'indoctrinatie' - het evenwicht is behouden?.

5 - 6+ ...

Laatst gewijzigd door bruggeman : 13 juli 2010 om 15:07.
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2010, 19:13   #173
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ok, je bent dus duidelijk in hetzelfde bedje ziek!
Artisjok beweert dat agressie tegenover vrouwen anders beoordeeld wordt op basis van origine, herinner haar uitspraak dat "het leed van verkrachte vrouwen( Westerse meisjes die hun haren donker verven) misbruikt wordt om racistische praat uit te slaan.
Dat zie ik als een regelrechte leugen, omdat de meeste forummers dat niet doen, niemand vind dit gedrag van deze man goed of aanvaardbaar( wat al een argument is om de mening van Arti te weerleggen) maar ze insinueert weer dat afhankelijk van kleur anders gehandeld wordt!
U vindt dat blijkbaar kloppen die onzin, het gedrag vanuit veelal Marokkanen op straat naar meisjes en vrouwen die Westers zijn gaat helemaal niet over één individueel incident, maar over collectief gedrag, wat je anders benadert dan individueel gedrag, mee nu, mooi zo!
Of mag er geen verband gelegd worden met gemeenschappelijke factoren binnen groepen???

Waarom je er een seriemoordenaar bijsleurt is helemaal van de pot gerukt, afwijkend gedrag van een individu zoals Janssens hoort thuis bij ene psychiater, staat niet model voor gedrag wat je ook collectief bij anderen waarneemt, jongens toch wat kunt u zaken op een hoop gooien en dan onzin erover uitgooien!
Ach zo; als het een allochtoon is; is het van "Of mag er geen verband gelegd worden met gemeenschappelijke factoren binnen groepen???" als het een autochtoon is; dan is het "afwijkend gedrag van een individu ".
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2010, 19:16   #174
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Hebben vertegenwoordigers van zijn religie zich al uitgebreid verontschuldigd bij de Angolese gemeenschap? Is er al een studie verricht naar hoe zijn ouders verantwoordelijk zijn voor zijn gedrag? Is al onderzocht in welke mate zijn cultuur er voor zorgt dat hij zwangere vrouwen aanvalt?
Hoezo, is het gedrag van die man dan iets wat onder Vlaamse mannen regelmatig en collectief voorkomt?
Hoeveel zwarte vrouwen hebben al de ervaring aangevallen te worden door Vlaamse mannen op straat?
Want dan heeft u gelijk hoor, dan moeten we wel onderzoeken wat die mannen gemenschappelijk hebben!
Boven vijftig( leeftijd van de dader) heeft onderzoek naar verantwoordelijkheid ouders geen zin...
Nog wat?
Dacht het ook niet...
Oud 13 juli 2010, 19:16   #175
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Allochtoonse Allahaaanhangers
Wat een belachelijke benaming seg.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 13 juli 2010 om 19:17.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2010, 19:19   #176
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ach zo; als het een allochtoon is; is het van "Of mag er geen verband gelegd worden met gemeenschappelijke factoren binnen groepen???" als het een autochtoon is; dan is het "afwijkend gedrag van een individu ".
Mens, gij kunt toch uit uw nek kletsen!
Hoeveel Vlaamse mannen gedragen zichzelf zo op straat? Staat dit gedrag model voor groepjes rondhangende Vlaamse mannen? Waar? Wijs ze eens want dan moeten we dringend onderzoeken, het is juist niet de kleur maar het gedrag wat centraal staat, ookal krijg jij het dan doodsbenauwd!
Einde discussie denk ik.
Oud 13 juli 2010, 20:13   #177
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Mens, gij kunt toch uit uw nek kletsen!
Hoeveel Vlaamse mannen gedragen zichzelf zo op straat? Staat dit gedrag model voor groepjes rondhangende Vlaamse mannen? Waar? Wijs ze eens want dan moeten we dringend onderzoeken, het is juist niet de kleur maar het gedrag wat centraal staat, ookal krijg jij het dan doodsbenauwd!
Einde discussie denk ik.
Wat schreef ik dat je bestempelt als "uit de nek kletsen"? en waarom is het "uit de nek kletsen"?
Nog een geluk dat jij altijd op de bal speelt en niet op de man.

Zijn de aantallen van belang? Het gaat telkens om een kleine minderheid binnen de groep. En jij wil voor de ene groep de daden van de kleine minderheid uitleggen aan de hand van "een verband gelegd met gemeenschappelijke factoren binnen groep(en)" voor de andere groep geldt uiteraard dat de daden van die kleine minderheid gelijk is aan "afwijkend gedrag van een individu"

Waarom denk je dat dit het einde is van de discussie?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2010, 20:21   #178
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heel fijn dat u zich daar tenminste nog in kan vinden.
Zoals ik al zei draag ik de vrije meningsuiting hoog in het vaandel, dus er is inderdaad niets mis mee.

Citaat:
Daar is helemaal niets racistisch aan
Toch wel,
wanneer ge op basis van je mening andere mensen bepaalde rechten ontzegt, of uzelf bepaalde rechten toe-eigent, dan zijt ge een racist.
Ge kunt dat wel van uzelf vinden van niet, maar dat is wishfull thinking vrees ik.

Tenzij ge het normaal vindt dat je tijdens een avondje uit op café in Antwerpen eerst alle Belgen moet laten voorgaan voor je besteld wordt aan de bar aangezien die daar zijn geboren in gij niet.

Tenzij ge het normaal vindt dat op restaurant in België eerst alle belgen hun bestelling wordt opgenomen eer de kelner naar u komt aangezien die daar zijn geboren in gij niet.

Tenzij ge het normaal vindt dat een Belg in Plopsaland voorsteekt in de lijn aan de supersplash aangezien die daar is geboren in gij niet.

Tenzij ge het normaal vindt dat je bij een ongeval blijft liggen terwijl de Belgische ambulanciers eerst de Belgen verzorgen en dan pas u.

Citaat:
Die man uitte ook enkel zijn mening, evenwel vindt u het terecht dat dat als zogenaamd 'racisme' als zeer verzwarende omstandigheid meeweegt in die veroordeling die hij kreeg voor geweldpleging. Tot zover uw hoog in het vaandel hebben van vrije meningsuiting.
Zoals ik al schreef kent de vrije meningsuiting haar grenzen. Ze eindigt waar de vrijheid en rechten van de ander begint.
Oud 13 juli 2010, 20:22   #179
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die zogenaamde 'schuld' heeft de staat der Nederlanden voor mij (en de rest van de oorspronkelijke Nederlanders) reeds lang geleden ingelost, met woekerrente zelfs.
Dus alle kosten zijn reeds voor je ingelost, en alle baten heb je nog tegoed, how convenient.
Oud 13 juli 2010, 22:11   #180
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Wat een belachelijke benaming seg.
Het is dan ook een belachelijke godsdienst. (dubbele bevestiging)
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be