![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 29 juli 2010 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Dead Parrot : 29 juli 2010 om 19:57. Reden: Kopiëren van iets strijdig met forumreglement |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De toegevoegde waarde ervan ontgaat me ook, eerlijk gezegd. Maar ach... Er zijn ergere zaken denkbaar. Je zou eventueel kunnen overwegen het weergeven van afbeeldingen uit te schakelen in je profiel...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Dead Parrot : 29 juli 2010 om 19:58. Reden: Kopiëren van iets strijdig met forumreglement |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik wist niet dat Raf familie van jou was. Moeders- of vaderszijde?
Laatst gewijzigd door Dead Parrot : 29 juli 2010 om 19:58. Reden: Kopiëren van iets strijdig met forumreglement |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De deelnemers aan deze discussie lijken het daar nochtans heel wat minder moeilijk mee te hebben...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Dead Parrot : 29 juli 2010 om 19:58. Reden: Kopiëren van iets strijdig met forumreglement |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 29 juli 2010 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Minister-President
|
![]() gelieve je projecties voor jezelf te houden
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoog tijd dat je een dokter raadpleegt.
![]() |
#173 |
Parlementslid
|
![]() Egmond, nu begin ik toch echt te twijfelen hoor: hoe komt het dat je zo precies weet wat je moet intypen om die fotootjes te vinden? En wordt nooit gezegd dat diegenen die het hardst afgeven op homo's, er vaak zelf zijn?
![]()
Common sense is not so common - Voltaire Laatst gewijzigd door The Common Sense : 29 juli 2010 om 19:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Parlementslid
|
![]() Zolang het hier geen gay datingsite wordt...
![]()
![]() |
#176 |
Minister-President
|
![]() ![]() Bij mijn weten heeft Raf een relatie, en ik val niet op types die forums spammen met allerlei foto's (ook al zitten er leuke foto's tussen). Dus de kans op een forum.politics.be-romance is nogal klein. Althans wat betreft een forum.politics.be-romance waar Raf of ik bij betrokken zijn ![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 29 juli 2010 om 19:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#179 |
Global Moderator
|
![]() Ik heb al twee keer grote kuis moeten houden in dit draadje, de volgende keer komt hier gewoon een slotje op.
Mvg, Dead Parrot
![]() |
#180 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |