![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Bussen olijfolie op de weg kappen om de combi's te laten slippen, daarna blijken molotovs klaar te liggen. Enkele maanden terug, in Brussel, agent met Ak47 zwaargewond geschoten, Marc munten met AK47 doodgeschoten. Kitty van Nieuwenhuysen met AK47 doodgeschoten. en dan hebben we het nog niet over de bijna wekelijkse relletjes, de brndweer die in sommige wijken niet meer zonder bescherming wil komen etc etc Allemaal door moslims. Of is 't niet waar? Moet je bronnetjes zien? Maar op de ontleding van je mooie vers, uit je smerige boek reageer je natuurlijk niet.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 1 augustus 2010 om 12:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als u het erg respectloos 'smerig boek' noemt voel ik me niet echt aangemoedigd om u Koran exegese voor te leggen of een theologie les bij te brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 1 augustus 2010 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Gelukkig voelt u zich niet geroepen tot theologische lessen. "Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol." zegt toch genoeg. Hoe moet je zulks geschrift dan noemen? Je vraagt toch geen respect te hebben hoop ik? Jaja. " 't zijn niet de èchte moslims die dat doen" die uitleg kennen we al. Nochtans doen ze precies wat je rotboek voorschrijft. Cfr de aangehaalde vers. Daarmee dat 't ook zo'n leukerds zijn. Nèt door dat boek.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
U moet mij niet vragen me te verantwoorden voor mijn godsdienst en mijn godsdienst tegelijk beledigen. Ze doen het toch niet in naam van de islam, dus elke criminele daad die iemand van joods of christelijke achtergrond stelt is een referentie naar bijbelverzen ofwat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand vraagt van u hier Godsdienstles, bespaar ons dat zeg! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Staatssecretaris
|
![]() vraag het hen eens he.
ik vermoed dat ze dat liever in hun zak kappen, ondanks dat hun religie het hen verbied. Want zo kennen we ze wel, alles naar hun hand zetten en een ander zich altijd aan hen laten aanpassen. Maar zelf bvb tijdens de ramadam daklozen of zo gaan helpen, zoals hun boekje ook voorschrijft... ooh maar. Da's er over.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 1 augustus 2010 om 13:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Parlementslid
|
![]() Maar dat is toch logisch, is een jood die een moord pleegt geen jood meer? jawel maar hij staat buiten de bijbel (niet doden), hetzelfde voor de moslims en christenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is natuurlijk onzin, hoogstens kun je dan zeggen dat mensen ongeacht geloof ook criminelen kunnen zijn,hun overtuiging daartegen niet beschermt, soms zelfs aanmoedigt, dat plaatst hen daarom nog niet "buiten" hun geloof!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Minister-President
|
![]() Als er in "Mein kampf" 1 goed ding staat schrijft het nazisme dan het goede voor? Het is niet omdat er ergens iets positiefs is dat het ineens positief is. Stop eens met zwart/wit te denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hier wordt gesteld dat alle misdaden begaan door allochtonen een teken zijn dat de Islam slecht is. Dan moet ge natuurlijk ook stellen dat alle misdaden begaan zijn door autochtonen een teken is dat de katholieke kerk slecht is. Ik ben trouwens noch voor het een, noch het ander geloof, maar ik respecteer de mensen die er in geloven daarom niet minder, en ik veroordeel hen er zeker niet voor zoals gij dat doet.
![]() |
![]() |
#174 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik hoop alvast dat "Moslim!" hier inderdaad een vrome moslim is die zijn geloof ordentelijk beleefd, het misbruik ervan verafschuwd en ieder vrij laat in zijn eigen waarden (anders-gelovigen en 'on-'gelovigen).
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
In de 5 rijkste landen ter wereld (koopkracht per inwoner volgens het IMF), staan er 2 landen waar de godsdienst de Islam is en 1 waar de Islam een van de grotere godsdiensten is. Zoek gerust een correlatie tussen moslimlanden en rijkdom http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...%29_per_capita
![]() |
![]() |
#176 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je nu nog niet weet hoe belachelijk ze wel is kan je eens in de supermarkt kijken hoeveel olijfolie kost.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien omdat deze gelovigen geen respect hebben voor wie zij zien als ongelovigen? Zou zomaar kunnen he? Maar ik weet het al, wie daarop wijst is een racist he? Te belachelijk voor woorden hoor! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
|
![]() Nee, wie daar onterecht op wijst is een racist.
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees ze eens goed, dan kan je ze in de toekomst vermijden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Drogreden http://nl.wikipedia.org/wiki/Drogred...t_in_de_logica |
|
![]() |
![]() |