![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#163 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met dank aan Steve voor de suggestie...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat jij te lui bent zelf je punt te verwoorden hoeven anderen geen hele studies te lezen, zeg gewoon dat je niets te vertellen hebt, klaar!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() U bent werkelijk in de ban van de islam en al zn aanhangers. Een echte obsessie is het geworden.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 15 augustus 2010 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja. sommige mensen vinden het leuk dat hun kind opgroeit en stilaan rijp wordt om het zonder pamper te doen.
Maareuhm, na jaren met enkel vrouwen te hebben samengewerkt kan ik zeggen dat middagpauzes met moeders zowat enkel over baby's gaan. Bij jou gaan de middagpauzes over allochtonen, dat weten we al.
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
|
![]() Ik heb dan ook nergens geschreven dat ik vrouwen enkel zie als vol belangstelling voor KKK. Ik heb wel geschreven dat de gemiddelde Libelle-lezeres niet naar het Libelle-forum komt om daar te discussiëren over politiek. Ik mag toch aannemen dat een groot deel van de mensen die een boekje kopen waarin veel recepten en breipatronen staan, toch enige interesse in die zaken hebben. Of kopen die vrouwen de Libelle alleen maar voor de artikels en interviews? Er bestaan nog zulke bladen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar je hebt wel gelijk, Libelle richt zich niet op vrouwen en politiek, maar daarom kunnen ook die vrouwen best een mening over politiek hebben, blijkbaar was dat zo, alhoewel dat forum wel niet representatief zal zijn voor Libellelezers! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een ruime definitie lijkt daarvoor noodzakelijk. Immers echte racisten zijn zeldzaam (kunnen die niet gesubsidieerd worden?). Zo kan de 'anti-racist' zichzelf positioneren als 'beter' mensch en zichzelf legitimeren ten opzichte van hun peer-group. Functionele uitbreiding van de definitie noem ik dat. Een vervuiling van de discussie kun je het ook noemen. Of gewoonweg te lui om relatief eenvoudige begrippen als islamofobie, xenofobie, en racisme even uit elkaar te houden. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 15 augustus 2010 om 20:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik háát stofzuigen (vanwege het lawaai) en de afwas doen (vanwege het vuile sop). Maar ik draag ook niet vaak overhemden, een strijkijzer heb ik niet, en m'n ramen zijn al héél lang niet meer gewassen. Aardappels zijn ten andere véél lekkerder mét schil. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Persoonlijk gebruik ik de definitie die internationaal aanvaard is, in tegenstelling tot de geminimaliseerde versie die door de racisten zelf wordt gebruikt. Een beetje zoals de dief die niet spreekt over 'stelen' maar 'lenen' Citaat:
Angst voor vreemdelingen/buitenlanders. Discriminatie op basis van ras, huidskleur, afstamming, of nationale of etnische oorsprong. Done. ![]()
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
|
![]() Ik vind het eigenaardig genoeg af en toe therapeutisch.
af en toe ...