![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Bronnen? het dagdagelijkse gedrag van het marokkaans/arabische schorriemorie in zowat alle europese grootsteden?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dus volgens u staat een Marokkaan gelijk aan een moslim? En zijn marokkanen pedo's? Een vlaming die de moslims gaat beschuldigen van pedofilie, dit is gewoon de schaamte voorbij.
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Anderzijds, vind ik dat de familieleden van de gevangen zelf maar voor eten moeten zorgen. Iemand die zoveel waarde hecht aan halal en haram hoort in de eerste plaats niet thuis in de gevangenis.
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Staatssecretaris
|
![]() Haha.
ja, 90% van de marokkanen in belgie en bij uitbreiding Europa, zijn gèèn moslims of wat? Nog zo één en 't is klaar. trouwens, omdat ik de trollen hier al wat ken, schreef ik wel marokkaan/arabische, waarmee ik toch wel het grootste pak van de regio cover, dacht ik.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
2+ in de fond verstaan we mekaar wel zenne. Alhoewel, ik zou de familie van de gevangene niet laten opdraaien, ik zou ze zelf laten werken voor de kost.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 28 augustus 2010 om 18:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Awel, ik wel. En ik zeg U, 80% is islamiet, of gaat er voor door.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 28 augustus 2010 om 19:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() Kijk, ik ontken niet dat er veel vreemdelingen in de gevangenis zitten. Maar u spreekt over 'moslims' en ik wil weten vanwaar ge die info hebt.
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En de cirkel is rond, we staan weer aan 't begin. En u schrijft 'veel vreemdelingen'. Moet dat niet zijn, 'zo goed als alleen maar vreemdelingen'? Maar idd. Ook een pak russen, roemenen, tsjetsjenen, indiërs... Maar diegene die een belgische IK hebben , zijn toch vooral die met de dubbele -lees marokkaanse- nationaliteit.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 28 augustus 2010 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Wat is een moslim volgens jou en aan wat kun jij zien dat iemand de islamitische religie aanhangt? Vertel eens..
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik breng u naar straten in brussel of antwerpen, ga jij ze daar eens zeggen dat ze geen moslims zijn. of beter nog, in de gevangenis! Eens kijken hoe lang je dat gaat volhouden.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 28 augustus 2010 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||
|
![]() Citaat:
Lees nekeer op uw gemak wat ik typ: Ik ontken niet dat er veel vreemdelingen in de gevangenis zitten. Wat mij dwars zit is het feit dat men hier direct het lef heeft om het woordje 'moslims' in de mond te nemen. De gevangenen die ik persoonlijk ken zijn vaak vreemdelingen die hun religie niet serieus nemen. Sterker nog, vaak geven ze zelfs toe geen moslim te zijn. Trouwens, de vreemdelingen zijn meer kruimeldieven. U gaat ervan uit dat de meerderheid arabieren/marokkanen moslims zijn, dat kan goed zijn maar een moslim hoort niet thuis in de gevangenis. U kunt kennis hebben over de nationaliteit van een misdadiger maar U hebt het recht niet om iemand zomaar 'moslim' of 'kafir' te noemen. Dat is iets waar jij geen kennis over hebt. Hoogstwaarschijnlijk weet u zelfs niet eens wanneer een individu de islamitische religie binnentreedt..
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 28 augustus 2010 om 21:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
probleem opgelost!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||
|
![]() Citaat:
Nou, ik vind dat ze vegetarisch moeten eten ofwel zwoegen voor hun halal-eten. De crimineel uithangen is ook niet bepaald halal.
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |||
|
![]() Citaat:
Ik heb het over een persoonlijke ervaring. Nergens beweer ik dus dat de gevangenis vol zit met 'geen echte moslims'. Sterker nog, ik zei dat de moslims die eventueel wel in de bak zitten de islam niet serieus nemen. Daar hoef ik toch geen tekeningske bij te maken? Citaat:
Hou u niet van den dommen om daarna te gaan janken bij de moderators hé ![]()
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 28 augustus 2010 om 22:20. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() Heb jij daar een bron voor ? Ik hoorde al andere klokslagen, van mensen die wat gevang betreft ervaringsdeskundige zijn. Volgens deze personen krijgen alle gevangenen in de Antwerpse Begijnenstraat halal-voedsel, omdat er zodanig veel moslims zitten dat niets anders willen eten, en men geen 2 menu's kan en wil maken. Zijn zij leugenaars ? Zoja, zouden enige bewijzen daarvoor welkom zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() Stembriefjes...Voorlopig nog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() Simpelweg gezond verstand...Maar dat is ver te zoeken in Europa dezer dagen...
|
![]() |
![]() |