![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
Bekijk resultaten enquête: Zonder Brussel? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
37 | 45,12% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
45 | 54,88% |
Aantal stemmers: 82. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het al gepost, je bent van kwade wil tegenover Vlaanderen, je speelt het spelletje van de imperialisten mee. Je kan jezelf voor de gek houden maar de rest van Vlaanderen niet.
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.brusselsstudies.be/PDF/NL_46_BruS10NL.pdf
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#163 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Brussel moet dat zelf maar doen. Alsof er geen mogenlijkheden zijn. Uiteraard moet de lokale politiek mee willen en daar heb ik wel schrik voor.
Het ontbreekt niet alleen de Brusselse maar in feite gans de Belgische politiek aan één ding en dat is "pragmatisme" |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisterennamiddag (autoloze Zondag) stap ik in hartje Brussel eerst een krantenwinkel binnen (Koninginnengalerij) en vraag er in het Nederlands naar een Britse krant. De pipo achter de toonbank bekeek mij alsof ik een taal uit het Amazonegebied sprak. Ik heb dan maar de krant zelf genomen en onder zijn neus geduwd. Een kwartier later in een winkeltje van Galler-chocolade in de hoek van de Brusselse Grote Markt ga ik wat kopen. Ik bestel in het Nederlands. Het lieve jonge kind achter de toonbank glimlacht bedeesd en verward. Opnieuw heb ik moeten tonen wat ik wou.
Wordt er van ons Vlamingen dan nog verwacht dat we vol liefde en overgave hen 500 miljoen in de pollen stoppen. "Bruxelles capitale?", ja dát wel. Maar helemaal niet "Brussel hoofdstad".
#165 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.briobrussel.be/assets/and...1_brus13en.pdf Ik weet het, het is niet djimi, maar het is misschien toch het lezen waard. |
|
![]() |
![]() |
#166 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Voor het theatergedeelte, kwestie van ook te relaxen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#168 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#169 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
|
![]() Een van Vives of zo?
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij spreken Frans dus wij mogen delen van Vlaanderen annexeren, jongens, die tijd is voorbij. Misschien een titel voor de volgende Suske en Wiske, "De imperialist die wou annexeren."
Laatst gewijzigd door Xenophon : 20 september 2010 om 11:53. |
||
![]() |
![]() |
#172 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar daar heb ik geen problemen mee. Al spreekt men thuis Chinees, I don't care! Als ze de moeite doen om NL te leren om te communiceren met de gemeente e.d. is er helemaal geen probleem. Maar zelfs d�*t weigeren ze.
|
![]() |
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
die anonieme persoon komt wel in contact met veel Brusselaars (allochtoon en autochtoon), meer dan die wetenschappers die die studie hebben gemaakt, en weet dus wat er leeft bij de Brusselaars. |
|
![]() |
![]() |
#174 |
|
![]() Onafhankelijk onderzoek = onderzoek dat de nonsens van Shadowke bevestigt.
Kijk, Shadowke, als je per se de neutraliteit van een onderzoek in twijfel wil trekken, dan doe je ofwel zelf onderzoek (niet "ik heb het van djimi gehoord) of je trekt specifieke zaken in het bewuste onderzoek in twijfel. Ik ken RJ vrij goed en dat is een integer onderzoeker, die overigens allerminst militant is, noch por-België, noch pro-Vlaanderen. |
![]() |
![]() |
#175 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#176 | |
|
![]() Citaat:
dat zijn ze niet allemaal Zeno! Laatst gewijzigd door Shadowke : 20 september 2010 om 11:53. |
|
![]() |
![]() |
#177 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Zeno! : 20 september 2010 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
#178 | |