Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 september 2010, 14:19   #161
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dit krijgt men wanneer u de mensen nieuwschierig maakt hé artisjok, ze blijven u uitnodigen om een draad te starten met als onderwerp bv., 15 autochtonen hangjongeren op de vuist met één onschuldige voorbijganger.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2010, 14:23   #162
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Dit krijgt men wanneer u de mensen nieuwschierig maakt hé artisjok, ze blijven u uitnodigen om een draad te starten met als onderwerp bv., 15 autochtonen hangjongeren op de vuist met één onschuldige voorbijganger.
Ben deze maand al drie maal lastig gevallen geweest op de weg naar mijn werk,drie keer een drugsverslaafde Belg,komt dat in het nieuws mijn beste .....
Oud 25 september 2010, 14:27   #163
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Hoe meer men erover lult,zoals sommige hier maar wat graag doen,hoe belangrijker deze hangjongere zich gaan voelen

Jullie zijn de bron die dit voed
Wat zou u denken van, hoe meer men het in de doofpot probeert/kan stoppen des te beter past het deze allochtonen hangjongeren en hun collaborateurs.

Het doet u en andere waarschijnlijk pijn te moeten toekijken hoe de z.g. perfecte realisatie multicul naar de kl.... wordt geholpen door de allochtonen zelf en dat ze bewijzen dat hun collaborateurs enkel en alleen wat uit hun nek staan te kletsen wanneer ze deze multicul proberen te verkopen als oké.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 25 september 2010 om 14:28.
Oud 25 september 2010, 14:32   #164
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat zou u denken van, hoe meer men het in de doofpot probeert/kan stoppen des te beter past het deze allochtonen hangjongeren en hun collaborateurs.

Het doet u en andere waarschijnlijk pijn te moeten toekijken hoe de z.g. perfecte realisatie multicul naar de kl.... wordt geholpen door de allochtonen zelf en dat ze bewijzen dat hun collaborateurs enkel en alleen wat uit hun nek staan te kletsen wanneer ze deze multicul proberen te verkopen als oké.
Ik ben het met U eens,maar waarom spreek jij bv niet over Vlaamse hangjongeren want die zijn er heus wel hoor, van onze studenten (zuipen en rotzooi maken) ect ect ect....

Laatst gewijzigd door duveltje382 : 25 september 2010 om 14:33.
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2010, 14:36   #165
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ben deze maand al drie maal lastig gevallen geweest op de weg naar mijn werk,drie keer een drugsverslaafde Belg,komt dat in het nieuws mijn beste .....
Hebt u aangifte gedaan zoja, is hij zéér waarschijnlijk opgepakt en nadat hij dan is opgepakt, zijn er toen ook straatrellen uitgebroken in uw gemeente/stad zoals dit bv. gebeurt wanneer er een allochtoon wordt opgepakt?

Indien u geen aangifte hebt gedaan waarom niet, hij valt u toch lastig nietwaar?

Heeft hij u een pak slaag bezorgt?

Hoe weet u dat hij drugverslaafd is?

Of is het enkel de zoveelste fabel die men in bepaalde strekkingen gebruikt als, een belg, Vlaming, Waal doet zulks ook wat denkt u?

Oud 25 september 2010, 14:44   #166
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik ben het met U eens,maar waarom spreek jij bv niet over Vlaamse hangjongeren want die zijn er heus wel hoor, van onze studenten (zuipen en rotzooi maken) ect ect ect....
Kent u studenten die in groep voorbijgangers aanvallen of, die straten, stations en wijken onveilig maken voor de burgers van dit land?

kent u studenten die molotov coctails verstoppen in vuilbakken tegen dat er politie zou passeren? Zijn anders zaken die zelfs het VRT nieuws hebben gehaald waar de reporter van dienst een rondleiding kreeg door een allochtoon die als verkozenen zit voor de spa in het parlement.

Dus ooit gehoord dat burgers en ordediensten angst zouden moeten hebben voor autochtoonse hangjongeren of studenten?

Ik niet!

Oud 25 september 2010, 14:45   #167
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Hoe weet u dat hij drugverslaafd is?
Na 14 maanden op de straat te hebben geleefd weet ik wel wanneer iemand drugsverslaafd is hoor

En nee ik geef zoiets niet meer aan wegens nooit geen reacties te krijgen van politie,moest ik een vrouw zijn dan wel natuurlijk,bende hypocrieten dat ze zijn
Oud 25 september 2010, 14:47   #168
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kent u studenten die in groep voorbijgangers aanvallen of, die straten, stations en wijken onveilig maken voor de burgers van dit land?

kent u studenten die molotov coctails verstoppen in vuilbakken tegen dat er politie zou passeren? Zijn anders zaken die zelfs het VRT nieuws hebben gehaald waar de reporter van dienst een rondleiding kreeg door een allochtoon die als verkozenen zit voor de spa in het parlement.

Dus ooit gehoord dat burgers en ordediensten angst zouden moeten hebben voor autochtoonse hangjongeren of studenten?

Ik niet!
Ja,ik ken Belgische studenten die veel amok maken,ja das waar
Oud 25 september 2010, 18:34   #169
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Het punt dat er dan zou gemaakt worden zou de volledige belzieke media halen in het dik en dun. U en aanverwanten (filo en kornuiten ) zouden het forum hier overbelasten met de woordjes racisten, racisme, facisten en hetgeen nog allemaal uit uwen dikke teen zou komen te vloeien. Dus simpel, zulk punt zou er dan worden gemaakt dit in tegenstelling tot deze draad die een zaak aanbrengt maar zéér zeker geen haat enkel en alleen de zoveelste daad in een langen rij die gepleegd wordt door hetgeen u nauw aan het hart ligt, allochtonen.
Jij leest hier niets van haat in de draad. Sterk!

Citaat:
Doet het U nu echt zoveel pijn dat men deze allochtonen hun daden aankaart? U hebt waarschijnlijk liever dat men erover zwijgt maar dan de vraag, waarom?
Neen, ik heb niet liever dat men erover zwijgt. Je mag in een dergelijke draad als deze niet vragen wat het punt is; of 't is van dat. 'je ontkent' 'je wil ons het zwijgen opleggen'....

Citaat:
Wat betreft de draad over autochtonen hangjongeren die met voorbijgangers op de vuist gaan en steden en straten onveilig maken, die staat nergens. Daarom de vraag of u er misschien een kunt starten met natuurlijk verwijzing naar de nodige bronnen wat denkt u?
Denk je dat dit niet bestaat of zo?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2010, 18:36   #170
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Je bent wel de eerste die halsstarrig doet alsof hij de vraag niet begrijpt.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2010, 16:59   #171
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Jij leest hier niets van haat in de draad. Sterk!

Neen, ik heb niet liever dat men erover zwijgt. Je mag in een dergelijke draad als deze niet vragen wat het punt is; of 't is van dat. 'je ontkent' 'je wil ons het zwijgen opleggen'....

Denk je dat dit niet bestaat of zo?
waar leest U ergens iets van haat?
Verkondigd de media dan haat tegenover allochtonen goede raad dan, niet nalaten de jef ervan op de hoogte te brengen die vent moet toch ook z'n loontje (betaald door de brave belastingsbetalende werkende klasse) verdienen is het niet.

Wat het punt is/was in deze draad waarschijnlijk het volgende, dat één autochtoon (weeral) het slachtoffer is geworden van 15 allochtonen en waarom????????????????????????

Misschien dat u als kenner van dat milieu kunt zeggen waarom, waarom deze nakomelingen van gastarbeiders zo reageren, waarom ze wanneer één van hen wordt opgepakt voor dit of dat de straten (burgers) in bepaalde steden/wijken het moeten ontgelden. Dus aan u als kenner en als een ingewijden in zulke middens geef op zulke vragen dan eens een zinnig antwoord.

Indien u weet hebt van autochtonen hangjongeren die straat en steden onveilig maken wanneer één van hen wordt opgepakt voor dit of dat en met het nodige geweld tekeer gaat tegen ordediensten, die gebruik maken van brandstichting en vernieling van eigendom geef dan gerust een hint. Want zo te lezen hebt u van zulk gedrag weet en u wekt nieuwschierigheid op.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 26 september 2010 om 17:00.
Oud 26 september 2010, 17:04   #172
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Je bent wel de eerste die halsstarrig doet alsof hij de vraag niet begrijpt.
Zou het kunnen dat uw persoontje interesse heeft om te spelen met bepaalde lichaamsdelen? Wel indien ja, moet ik u mededelen dat personen van uw slag daar niet voor in aanmerking komen.

Oud 26 september 2010, 18:43   #173
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoe meer men erover lult,zoals sommige hier maar wat graag doen,hoe belangrijker deze hangjongere zich gaan voelen

Jullie zijn de bron die dit voed
Precies of die hangjongeren zitten hier mee te lezen op plotics.be, ongeduldig wachtend dat wij over hen klappen !
Die hebben het veel te druk met op straat te hangen, en mensen af te ranselen, denk eens even na !
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2010, 18:45   #174
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat wilde hij ? Je opvrijen ? Ik ben zeker dat hij je geen slagen uitgedeeld heeft in ieder geval, anders zou je er wel over zagen.
Oud 26 september 2010, 18:47   #175
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Nog nooit last gehad van zatte studenten, behalve wat lawaai dan, en al zeker geen slagen. Als ze al eens vechten, is het onder hen ( verschillende politieke opinie's ). En daar zijn bij mijn weten nog nooit blijvend verletsten of doden bij gevallen...
Oud 26 september 2010, 18:49   #176
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Is jouw echte naam niet Pinochio ? Is je neus niet aan het groeien ?
Oud 26 september 2010, 18:53   #177
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Studenten maken veel lawaai als ze uitgaan maar amok niet. Daar is men streng opgeworden de laatste jaren. Ik ken zowel Leuven, Geel als Antwerpen goed en daar zijn de problemen met de studenten verwaarloosbaar.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2010, 03:51   #178
Nexer
Parlementslid

Nexer's schermafbeelding

Standaard

Uit het artikel:
Citaat:
Alleen is niet duidelijk hoeveel van hen de slagen toedienden.
Typisch het Belgisch systeem: niemand mag veroordeeld worden tot:

1) Alle deelnemenden gevonden zijn.

2) Alle deelnemenden bekentenissen afgelegd hebben.

Want ieder individu mag slechts gestraft worden voor diens aandeel, en niet mag niet op basis van de daden van de groep veroordeeld worden.

Theoretisch klinkt dat schoon, in de praktijk is dit een tijdsverlies dat niet meetbaar is. Andere landen veroordelen in zo'n gevallen alle aanwezigen die bij de groep aanvallers hoort, zelfs hen die geen slagen uitgedeeld hebben, dit als psychologische les over de gevolgen van rondhangen met zo mensen.

"For all those upper/middle class academics, harassment means all those loud ordinary people, who smell bad, who talk dirty."
Nexer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2010, 07:39   #179
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nexer Bekijk bericht
Uit het artikel:Typisch het Belgisch systeem: niemand mag veroordeeld worden tot:

1) Alle deelnemenden gevonden zijn.

2) Alle deelnemenden bekentenissen afgelegd hebben.

Want ieder individu mag slechts gestraft worden voor diens aandeel, en niet mag niet op basis van de daden van de groep veroordeeld worden.

Theoretisch klinkt dat schoon, in de praktijk is dit een tijdsverlies dat niet meetbaar is. Andere landen veroordelen in zo'n gevallen alle aanwezigen die bij de groep aanvallers hoort, zelfs hen die geen slagen uitgedeeld hebben, dit als psychologische les over de gevolgen van rondhangen met zo mensen.
De bende met de blauwe pakjes den bak in dan ....
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2010, 07:42   #180
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
De bende met de blauwe pakjes den bak in dan ....
Hoezo, heb je al vaak slaag gekregen van vijftien agenten?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be