![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als u niet op Mars heeft geleefd en u regelmatig de kranten, journaals en andere media er op na slaat valt u over de voorbeelden van het falen van het multiculturele model! ![]() Iemand die dit echter ondanks talloze FEITEN halstarrig blijft ontkennen is iemand met een "wereldvreemde" opvatting : wereld (waarin wij leven) - vreemd (niet vertrouwd mee). Het valt me ook op dat u net als die andere legume (asperge, of nee artisjok) graag zit te vitten over woorden en definities en op die manier kompleet de kern van de zaak lijkt te negeren ![]() Gaat u nu ontkennen dat al die negatieve FEITEN omtrent de vreemdelingen (=nieuwelingen : mensen die hier 'nieuw' zijn) verzonnen zijn, dat men die uit z'n duim zuigt of zijn het maar enkele fait divers en één van de zovele 'verrijkingen' van de multiculturele maatschappij? ![]() Wat dat vrouw of omgekeerde vrouw betreft kan ik u niet goed volgen , maar voor de duidelijkheid ik ben een man (met gezond Vlaams verstand) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Een man? ![]() Voor wie was die "Meiske toch..." bedoeld? (De rest volgt nog... Eerst deze) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U moet weten arti er is een gezegde en dat luidt, "wie wind zaait zal storm oogsten". Dat volgens linkse pamperaars bij allochtonen de stoppen doorslagen is normaal dat ligt in het feit dat ze kansarm zouden zijn, slachtoffers van racisme en discriminatie enz. Moet weten dat bij autochtonen vroeg of laat ook de stoppen eens kunnen doorslagen en wat krijgt men dan arti? Gaan de (s)linkse pamperaars daar ook begrip kunnen voor opbrengen voor zaken die ze zelf mee in de hand hebben gewerkt?
![]() |
![]() |
#164 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Verder. Je teksten zijn vol beledigingen... Met wie ben je van plan om te discusseren op die manier? En nu even verder... Citaat:
![]() Wat zijn je normen en waarden? Dat je min of meer Nederlandse grammatica beheerst en paar boeken meer gelezen hebt dan anderen? Dat je paar woorden meer kent dan andere soortgenoten van jou? Wie zijn allerkleinsten? Ik heb zo veel vragen. Want vooralleer men met jou kan beginnen te discusseren moet men eigenlijk begrijpen waarom ben je zo zeker in je niet-gemotiveerde uitspraken? Laatst gewijzigd door QuasiX : 29 november 2010 om 17:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 29 november 2010 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
1) waarom dat dat niet gelukt is (op het vlak van PRECIEZE plannen van CD&V omtrent integratie en ik stond eigenlijk met bepaalde Burgemeesters en Schepenen erover aan het discusseren en hun plannen aan 't bekritiseren i.p.v. de Media te absorberen) en 2) waarom dat er bepaalde mensen op dit forum hun alternatieve mening willen laten horen (best daarvoor hun meningen te lezen en als je capabel bent, op een loyale wijze te proberen te discusseren met je argumenten i.p.v. iemand te beledigen). Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 29 november 2010 om 17:29. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom deze vraag wel, omdat deze over een X aantal jaren terug hetzelfde voorstel heeft gedaan zoals u nu, maar dan VB'ers een jaar onderbrengen in concentratiekampen stond destijds in een streekkrant. Dus mag men u nu aanspreken met "Sabine" ja oder nein? Terugvallen op geschiedenis of wat er ook mogen voor doorgaan wordt gewoonlijk gedaan door iets dat de problemen in het heden uit de weg wil gaan, iets dat geen interesse heeft voor de problemen die in het heden (dus nu voor alle duidelijkheid) bij de bevolking leven en waar deze te pas en te onpas het slachtoffers van worden. Maar die dan zoals nu weer blijkt, geil lopen van de gedachten personen onder te brengen in isoleercellen, concentratiekampen en hetgeen in een ziekelijke verbeelding nog opkomt.
![]() |
![]() |
#168 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik had toch graag wat uitleg gekregen over jou uitlatingen : Je schreef Ik heb de indruk dat veel van die zogenaamd 'progressieven' er een even ongenuanceerde gedachtengang aan over houden als de éérste de beste kaalgeschoren neonazi!!!Welke "zogenaamd 'progressieven'" bedoel je? En waarop baseer jij je indruk? Je antwoordde Nu, de zogenaamd progressieven zijn zij die zich zo noemen maar eigenlijk uit een zéér oud marxistisch vaatje tappen zoals u ook blijkbaar doet : de vrouw, de vreemdeling en wie weet wie nog allemaal wordt systematisch onderdrukt door de boze blanke (op vrouwen geilende) man!!!!!Bedoelde je o.a. mij met die zogenaamde 'progressieven'? Ik heb me nog nooit progressief of wat dan ook genoemd. Ik heb nooit beweerd "de vrouw, de vreemdeling en wie weet wie nog allemaal wordt systematisch onderdrukt door de boze blanke (op vrouwen geilende) man!!!!!" Welke opvattingen heb je gelezen van mij over multi-cultuur? Waarom zijn die wereldvreemd? Krijg ik nog een antwoord? Of kan je toegeven dat je indrukken volledig uit de lucht gegrepen zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar jij blijkbaar wel. Jij hebt begrip voor geweld tegen bepaalde mensen; enkel en alleen omdat ze tot een bepaalde groep behoren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zal anders wat duidelijker zijn oké, indien bepaalde groepen ervan uitgaan dat wanneer ze zich ergens aan storen zoals men heeft, een drugdealer die tegen de lamp loopt, een crimineel die wordt opgepakt, zich vervelen en weinig om handen hebben zoals bepaalde gewoonlijk geweld en terreur omschrijven wanneer het over bepaalde gaat wel, dat dan vroeg of laat bij anderen de maat vol is en dat anderen vinden dat gepamper uit een bepaalde hoek lang genoeg heeft geduurd arti en er dan op reageren. Dat is hetgeen ik wilde zeggen, dat dan vanuit zulke hoek ook geweld en vandalisme zou kunnen komen en zouden de pamperaars van het geweld van de eerste groep dan ook het geweld van de tweede groep pamperen ja of nee, gaan ze dan ook alle mogelijk verontschuldigingen opdissen en redenen waarom dit en dat. Wel arti dat was zowat de boodschap.
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat betreft uw verhaal over skinheads en neo nazi's, weet niet wat u daar onder verstaat. Dat vernoemde een gevaar zouden zijn voor uw wereldje zal er dan wel eentje zijn dat ze dronken voor uw voeten neervallen en u erover struikelt. Of bedoelt u misschien hetgeen ze bedoelen met muziek, dat u gehoorschade zou kunnen oplopen verder dan deze zaken gaat er weining of geen gevaar van deze personen uit. Wat betreft de andere groep die u minder gevaarlijk schijnt te vinden, die hebben geen bezwaar tegen het plegen van straatterreur waaronder brandstichting en vandalisme, het overvallen van zoals men al ergens heeft vernoemd een jeugdbeweging, studenten chanteren die op het openbaar vervoer staan te wachten in bepaalde randgemeenten van bruxelles, die het openbaar vervoer onveilig maken enz. Kunt u deze zaken ook toeschrijven aan die skinheads en neo nazi's?
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() OK, ik geef toe : ik kan me best vergissen wat jouw persoon aangaat en eigenlijk doet dat zelfs niet ter zake....ik dacht dat de bedoeling was om het over inhoud te hebben. ![]() Dus laat ik jou en alle anderen op dit forum een vraagje stellen : vinden jullie dat de negatieve immigratiegerelateerd feiten die veelvuldig aan bod komen in de media en de eventuele negatieve ervaringen van burgers met een bepaald slag van immigranten kompleet overdreven, of kunnen jullie op z'n minst erkennen dat die dingen zich helaas voordoen. En zo ja, wat kan hier aan gedaan worden? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Mijn pseudoniem is inderdaad een plaatsbepaling, en ja ik heb eind september de fantastische calanques tussen Cassis en Marseille kunnen bewonderen vanaf een boot op de 'mare nostrum' : de idee van zich op de ultieme grens tussen de Europese beschaving en Noord Afrika te bevinden wierp mij terug in de tijd dat de Romeinen met recht aanspraak maakten op 'hun' zee ![]() Dus ja mijn pseudoniem bezit in dat opzicht een sterke symboliek (althans voor mij ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In de media komen heel wat dingen aan bord. Als we volgens de media globaal beginnen te beoordelen, zullen wij zeker in paniek raken. Er moet hier "niks" gedaan worden. Gewoon je regering even te laten "rustig" tot akkoord komen. Het is echt moeilijke periode nu. Van alle kanten worden alle partijen geduwd. Iedereen ziet die problemen en iedereen wil zijn best doen om zo snel mogelijk die problemen aan te pakken. Hetgeen wat je nu kan doen = niet panikeren. Kijk minder naar het nieuws en lees minder kranten voorlopig. Probeer meer goede dingen op te merken (in het algemeen)... voorlopig is het zeer belangrijk voor je eigen land en voor je eigen volk. Het duurt al overdreven te lang. En iedereen ziet dat. Laat men dus "rustig" hun werk doen. Probleem-per-probleem. Maak er geen hutsepot van. Laatst gewijzigd door QuasiX : 29 november 2010 om 23:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik ben heel blij voor jou ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Bijvoorbeeld: Dit is een feit: http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20101129_107 Dit is een propaganda: http://lokaal-nieuws.be/BN/newsdetai...?article=21133 P.S. - Bij mij op het werk zijn er 2 broers: Marokanen die in de refter werken; hun rechtstreekse baas is een vrouw en ze hebben GEEN ENKEL probleem daarmee. Ze zijn heel brave mensen. - Een andere voorbeeld (feit). Een klant (in het algemeen: een vrouw of een man) is een opdrachtgever en er zijn "miljaarden" moslims die hun opdrachten uitvoeren... (ik ben geen moslim: ter info: herhaling... gewoon dat je begrijpt dat ik objectief naar bepaalde dingen kijk) Slaapwel en welterusten ![]() Laatst gewijzigd door QuasiX : 29 november 2010 om 23:52. |
|
![]() |
![]() |