![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Gouverneur
|
![]() Mee eensssssss
Laatst gewijzigd door fabianen : 10 november 2010 om 17:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar in tegenstelling tot jou heb ik al eindeloze keren herhaald dat het onverstandig is om vanuit de zijlijn de beslissing van de jury te bekritiseren, terwijl al je kennis van de krant komt. Omdat de juryleden de zaak veel beter kennen dan wij, geef ik hen het voordeel van de twijfel, iets wat jij niet doet. Jij gaat er sowieso van uit dat het een bende gehersenspoelde, ruggegraatloze gapers zijn, gehypnotiseerd door Vermassen en gehersenspoeld door de openbare aanklager. Ik niet. Ik gun de jury het voordeel van de twijfel, omdat zij de kenners zijn van deze zaak, niet wij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Want moest er dan een andere uitspraak volgen ga ik met belangstelling naar je "analyse" kijken. Op naar de vrijspraak Els, Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
|
![]() Citaat:
Meer niet. Ik heb met die hele zaak namelijk niets te maken, ik zeg gewoon mijn visie op dit proces en op deze jury. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Staatssecretaris
|
![]() En moest hij de advocaat van Els Clottemans geweest zijn en haar zelf met bewijzen had vrijgekregen op basis van "onweerstaanbare drang" dan had ie ook een medaille verdiend zeker.
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel, ik vind dat er het één en ander fout is met de rechtspraak in België. Mag dat even ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker weten dat hij de rol van openbare aanklager op zich had genomen. Er zijn duidelijk nieuwe regels nodig op de rechtbank...iedereen lult maar zijn goesting tegenwoordig.
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() Ach man, moest diene Vermassen de advokaat van Clottemans geweest zijn , dan was die vrij vandaag, en had hij iemand anders in haar plaats laten opsluiten, haar man of de parapoepper bvb. Dan had jij nu van iemand anders gezegd dat hij/zij zot was...Dat is toch allemaal theater, Vermassen is een stand-up comedian, met een diploma van de faculteit Rechten, meer niet, en ons gerecht een belachelijke poppenkast. Over de jury wil ik mij al helemaal niet uitlaten, die mensen zijn daar niet op hun gemak, het is hun terrein niet, en zij zijn de speelbal van de magistraten en de media.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat heeft hij letterlijk gezegd in Pauw en Wittman. Denk je trouwens dat Vermassen bvb. ook Ronald Janssen of Kim De Gelder zou vrijkrijgen op hun proces? Echt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die twee anderen zijn nu meteen vergelijkbare cases |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Relevantie met de zaak Clottemens ??
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() R. Janssen en De Gelder vrijkrijgen ? Dat weet ik nu zo niet, het is ook niet Superman, die Vermassen, hé... Een antipatieke dikke koe als Clottemans doen veroordelen, dat is veel makkellijker, zélfs zonder sluitend bewijs. Het goed kunnen uitleggen tegen niet al te snuggere mensen volstaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() idd...
allez komaan, welke advocaat ( hoeft zelfs niet eens ) gaat nu zeggen dat hij misschien wel in haar onschuld gelooft nadat hij haar schuldig genoeg achtte om achter slot en grendel te zetten voor 30 jaar. Laatst gewijzigd door praha : 11 november 2010 om 00:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja? Dat lijkt me wel een heel merkwaardige reactie. Als jury A iemand schuldig verklaart en jury B diezelfde persoon voor dezelfde feiten vrijspreekt, stelt u zich dan geen vragen? Het is dan zoals onderwijzer A een opstel van een leerling nul op tien geef, terwijl zijn collega hetzelfde werkje met een 9 bekroont.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
|
![]() Neen, want de jury weet veel, maar dan ook veel meer dan jij over deze zaak. Waar haal jij de pretentie te beweren méér te weten dan de juryleden? Zij hebben vier weken alle informatie over zich gekregen die er maar was, terwijl jij het enkel de verslagen van de pers kon/moest doen.
![]() |
#180 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |