![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
deze kan ik wel appreciëren: "gij zijt ne seriëlen bully" (ik zou het ook mét accent willen horen, prachtig) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik. Daarom dat ik verduidelijkte wat er had moeten staan.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moh... de vrouwtjes gaan zo op me vallen... als ik mijn stekels intrek natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer studenten die roepen om te roepen een vorm van plezier vinden. Ze waren net te ver weg voor ik terug kon roepen en met mijn flashlight in hun ogen schijnen. Jammer.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 23 december 2010 om 00:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
|
![]() Helemaal niet. Zo denken ze dat je ze hebt genegeerd, wat ons meteen weer on-topic brengt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begrijp je eigenlijk wel waar hij naar verwijst?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
edit : ik bedoel natuurlijk : gij slechte mens ! ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 23 december 2010 om 08:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ik weet het, ik heb ooit een heel slecht karakter gehad ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() Wat een enorm lange negeerlijst, die van die circe. 't verbaast me toch wel dat geduldige, beleefde forumpersonages zoals Andy en Redwasp er op staan. Heftruck lijkt me nu ook alles behalve zodanig irritant dat je hem op je negeerlijst moet plaatsen.
Ik krijg een akelig koud gevoel als ik de posts van circe lees. Maar daarom ga ik haar nog niets op mijn negeerlijst plaatsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Minister
|
![]() Citaat:
2
![]() |
![]() |
#172 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gij zijt de ledenlijst van het een of ander plaatselijk biljartclubje afgegaan zeker? ![]()
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder hoeft U mijn posten helemaal niet te lezen: als het u stoort kan je me gerust op uw negeerlijst zetten. Heftruck vond ik nooit irritant tot hij me 4 onterechte strafpunten aanwreef. Uit voorzorgsmaatregelen wens ik met zulke mensen niet meer in gesprek te gaan. Over andy schreef ik reeds dat mensen die zulk ingewikkeld hoogdravend taalgebruik aanhouden, beter iets te zeggen hebben. Dat vind ik niet bij Andy. Telkens probeer ik zijn teksten te lezen en te ontleden, maar nog steeds vond ik niks interessants. Het is om die verspilde tijd te vermijden dat ik de hoogdravende niets-zeggende andy negeer.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |||||
Parlementslid
|
![]() Omdat ik tijd heb:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik peins helemaal niks. Ik stel vast.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 30 december 2010 om 07:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() blijkbaar heeft U het nog steeds niet begrepen dan.
Ik heb duidelijke kritiek op de islamitische IDEOLOGIE (vergelijk het met kritiek op het nazisme) in tegenstelling tot kakken op Duitsers. Begrijpt u de nuance?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() De islam als een homogene ideeëncluster beschouwen is vrij idioot. Alsook enige verdere redeneringen die vertrekken van dat basisidee.
|
![]() |
![]() |