![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
[quote] Ik ga jullie trouwens een tip geven, als de baas van een land niet voor splitsen is, hoe denken jullie in hemelsnaam dat een regeerakkoord ooit zal uitgevoerd worden. BDW zal beter zorgen dat hij in Wetstraat 16 zit als hij wil dat zijn plan uitgevoerd wordt. |
||||
|
|
|
|
#162 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niets de fout van de economie, de fout van het uitblijven van de noodzakelijke staatshervorming.
|
|
#163 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik wil hier blijven wonen, waarom zou ik moeten verhuizen?
|
|
#164 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het belang van de ministerposten is iets dat electoraal wordt uitgebuit, wat uiteraard het volste recht is. Het is echter de partijfinanciering die veel belangrijker is. Als een partij ministers leveren krijgen ze niet meer of minder partijfinanciering, tenzij de verwaarloosbare afdrachten van de wedde van de minister. Ik verwijt niet dat ze veel zetels halen, ik verwijt enkel dat ze er niets mee doen. |
|
|
|
|
|
#165 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#166 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#167 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#168 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Is het plan van de Vlaams Nationalisten op onze grijsaards te liquideren en jonge werkkrachten in te voeren die dan wel onze pensioenen kunnen betalen ? Het is niet enkel de economie maar voor al de demografische ontwikkeling die voor problemen zorgen voor onze pensioenen ? Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 28 februari 2011 om 10:38. |
|
|
|
|
|
#169 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Plat op de buik gaan voor de walen misschien?
|
|
|
#170 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#171 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heb je dat ergens van mij kunnen lezen?
Je krijgt van mij 10/10 in verkeerde conclussies trekken.
|
|
#173 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#175 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#176 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In tijden van hoogconjuctuur overheidsgebouwen moeten verkopen om de begroting in evenwicht te krijgen.
In tijden van hoogconjuctuur pensioenfondsen opsouperen om de begroting in evenwicht te krijgen.
|
|
#177 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom zou ik moeten vertrekken?
We hebben eindelijk iemand die het land wilt hervormen en nu zou ik moeten vertrekken! Ik wil hier blijven wonen en wil tergelijkertijd dat ons lanjd een hervorming krijgt zodat er ook een toekomst is voor onze kinderen.
|
|
#178 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#179 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#180 | ||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Hier gaat het eerder om interne partij politieke spelletjes dan effectief politiek voeren. De clerck stelt immers niks voor, zijn boodschap is volledig leeg buiten dat hij kapt op vooral NVA en zijn eigen partijtop. Citaat:
Vandaar dat de commentaar dus zinloos en dom is. Het enige wat de VLD kan met wat di rupo als nota voorstelde was , hetzelfde als wat verhofstadt deed tussen 99 en 07 . [quuote] Voor de rest interesseert dat genenen economisch denkend liberaal of belgie nu gesplitst is of niet, het belangrijkste is dat het vooruit gaat. Dat was trouwens de reden waarom hij de stekker uit de regering trok. Gewoon consequent zijn,[/quote] Hoe was wel niet slim genoeg om te beseffen dat hij zichzelf daarmee compleet blokeerde in een regering van lopende zaken. Hij trekt er dus niet de stekker uit, eerder op de rem duwen. Citaat:
Citaat:
En dat noemt men regeerakkoord. Het is dat dat oVLD nog steeds aan het lijntje houd in deze, en verhofstadt 8 jaar land tussen 99 en 07 .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||||
|
|