![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De reden om niet te verdoven zijn dus op NIKS gebaseerd. Stomweg dat Allah de elektriciteit nog niet had uitgevonden anders had die er vast al bijgestaan. En de koelwagens natuurlijk, die moest Allah ook nog ontwerpen. Je weetwel, intelligent design. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 18 april 2011 om 17:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor mij bestaat er geen hallal, het is een term die gelovigen gebruiken, ik eet geen onverdoofd vlees en ben tegen dierenmishandeling. Ik ga hier niet de hypocriet uithangen zoals het rechtse clubje hier in I&I en gebruik maken van dierenleed om een andere cultuur zwart te maken.... wetende dat er in de westerse cultuur net zo veel dierenleed is.... dit negeert men steevast. Een stel hypocrieten zijn het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U wenst ook liever geen hallalmaaltijden op de scholen? Natuurlijk blijft de vraag of het met elektriciteit verdoofde dier nog steeds hallal is als Moos of Jefke het keelt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al eens bij stilgestaan dat er ook verdoofd reli-hallal vlees is?? Negeer het maar zoals de struisvogeltjes hier want dat past weer niet in uw kraam. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Geert C : 18 april 2011 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Halal, moslim, Islam, hoofddoeken ...... schuimbekken!!!!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Geert C : 18 april 2011 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb ik ergens geschreven dat halal niet bestaat?? Ik dacht het niet.... ik heb geschreven dat halal op mij geen vat heeft, DWZ geen betekenis. Voor mij is er A: onverdoofd vlees B: verdoofd vlees Bij u en uw aars belangers en co is het A: halalvlees (SCHUIMBEKKEN!!!!!) B : Vlaams vlees. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben tegen elke religie daarom ben ik nog niet tegen aanhangers van deze religie's.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om halal te zijn moet de slager moslim zijn en een bezweringsformule uitspreken. Discriminatie op basis van religie dus. (Moos of Jefke kunne ook alamdalloelaalalal zeggen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2. Als mijn kinderen geen lamsvlees lusten, wil dat dan zeggen dat heel de school geen lamsvlees meer mag eten? Alle begrip dat muzelmensen geen varkensvlees eten, maar dan kunnen ze ofwel een veggie dag inlassen (zoals mijn kinderen doen als ze het lamsvlees niet lusten), ofwel die dag hun eigen Marokkaanse boterhammetjes met marokkaans geitenvlees meebrengen. 3. HET PROBLEEM IS DAT MOSLIMS EISEN DAT DE DIEREN NIET VERDOOFD WORDEN en bovendien EISEN DAT MOSLIMS ONLY de dieren slachten én de volledige voedselketen controleren door MOSLIMS ONLY. Als Ferryn wordt veroordeeld omdat hij bij de installatie van de poort geen Marokkanen meer wenst in te zetten (wèl in de werkplaats) omdat er een reeks inbraken volgde nadat zijn mensen de poort hadden geinstalleerd, en daarvoor beboet wordt, dan vraag ik me af waarom mijn kinderen door moslims-only gecontroleerde maaltijden moeten opeten??????? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 18 april 2011 om 18:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Me dunkt dat het lang duurt voor de *schuimbekkende* linkse jongens en meisjes dit inzien ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om een hostie in iemand zijn bek te rammen moet je toch ook Katholiek zijn. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
|
![]() Jefke mag het slachten... Maar een moslim moet het zegenen. Een ongelovige kan/mag dat niet.
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |