Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 18 april 2011, 15:30   #161
azert
Perm. Vertegenwoordiger VN

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyperken Bekijk bericht
Een meer pertinente vraag zou zijn wat de N-VA doet nadat ze een verregaande staatshervorming heeft kunnen realiseren.
waarom denk je dat BDW nee blijft zeggen?
azert is offline  
Oud 18 april 2011, 15:34   #162
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Mensen als N-VA????

Wat bedoel je daar nu mee???
Mensen die tegen het regime ingaan
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline  
Oud 18 april 2011, 15:36   #163
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azert Bekijk bericht
Op welke planeet leef jij eigenlijk? BDW zegt helemaal niet nee tegen een staatshervorming. Het nee-kamp en de voorstanders van de status quo moet je ergens anders zoeken. Je bent echt de pedalen kwijt hé?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 18 april 2011, 16:15   #164
Cyperken
Provinciaal Gedeputeerde

Cyperken's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is zoals stellen dat de PS in Wallonië de werkloosheid bewust hoog zou houden om hun electoraat te behouden.
Cyperken is offline  
Oud 18 april 2011, 16:45   #165
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is zoals stellen dat de PS in Wallonië de werkloosheid bewust hoog zou houden om hun electoraat te behouden.
Die zit, Forfaitscore, 5-0
spherelike is offline  
Oud 18 april 2011, 16:47   #166
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee tegen wat? Tegen de Vlamingen voor de zoveelste keer verraden en laten opdraaien voor de kosten van een falend on-land België. Inderdaad daar zegt hij nee tegen.

Laatst gewijzigd door fonne : 18 april 2011 om 16:48.
fonne is offline  
Oud 18 april 2011, 16:48   #167
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Erger nog, de PS voert er elk jaar nog 50.000 extra bij aan om voor hen te stemmen
fonne is offline  
Oud 18 april 2011, 16:49   #168
freelancer
Banneling

Standaard

De Belgische tienjaarsrente staat op het hoogste peil sinds meer dan twee jaar...
Zou dat zijn omdat de financiële wereld vernomen heeft dat BDW zou stoppen met de trachten een grondige staatshervorming door te voeren en dus vreest dat ons land daarvoor in de problemen komt?
freelancer is offline  
Oud 18 april 2011, 16:54   #169
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freelancer Bekijk bericht
De Belgische tienjaarsrente staat op het hoogste peil sinds meer dan twee jaar...
Zou dat zijn omdat de financiële wereld vernomen heeft dat BDW zou stoppen met de trachten een grondige staatshervorming door te voeren en dus vreest dat ons land daarvoor in de problemen komt?
Zou het mss ook kunnen komen omdat onze staatsschuld nog nooit zo hoog gestaan heeft? En omdat men geen deftige hervormingen wil doorvoeren?
alfa16vjtd is offline  
Oud 18 april 2011, 16:57   #170
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alfa16vjtd Bekijk bericht
Zou het mss ook kunnen komen omdat onze staatsschuld nog nooit zo hoog gestaan heeft? En omdat men geen deftige hervormingen wil doorvoeren?
Je zal eens zien hoe hoog de rente zal stijgen, wanneer de Franstaligen blijven aanmodderen met Vlaams geld.
giserke is offline  
Oud 19 april 2011, 08:14   #171
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Ik ben héél blij met mijn keuze, ik heb op de partij gestemd omwille haar standvastigheid, ik wens niet te leven in onland als België. Ik hou van België, het land, maar de staat België moet kapot.
Gekke uitspraak...
Maar soit daarom stemde U dus op separatisten goed bezig! Wat blijkt nu na tien maanden is men Uw stem gewoon beu... Uw stem van "maak het kapot" en "geef niet toe" zal de mensen pijn doen waar ze het vooral niet willen en dat is de portefeuille; U maakt dan ook geen schijn van kans. Ook vind ik dat weinig constructief... maar wie ben ik?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline  
Oud 19 april 2011, 08:28   #172
freelancer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alfa16vjtd Bekijk bericht
Inderdaad... De financiële wereld merkt natuurlijk ook dat de Franstalige politici het land naar de verdoemenis brengen... zonder grondige hervormingen...
freelancer is offline  
Oud 19 april 2011, 08:30   #173
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Gekke uitspraak...
Maar soit daarom stemde U dus op separatisten goed bezig! Wat blijkt nu na tien maanden is men Uw stem gewoon beu... Uw stem van "maak het kapot" en "geef niet toe" zal de mensen pijn doen waar ze het vooral niet willen en dat is de portefeuille; U maakt dan ook geen schijn van kans. Ook vind ik dat weinig constructief... maar wie ben ik?
U bent iemand die op forum.politics.be de schuilnaam "largo-w" gebruikt en er in de loop der jaren een zekere reputatie heeft verworven.

Wat dat 'pijn doen in de portefeuille' betreft:

ik hoop dat u beseft dat ook 'in het buitenland' met argusogen naar de aanslepende regeringsvorming wordt gekeken, en dat er meer bepaald wordt verwacht dat de volgende regering - ongeacht wie daar deel van uitmaakt - een grondige sanering van de overheidsfinanciën op touw zal zetten.

Het zal dus hoe dan ook 'pijn doen in de portefeuille'.

Het komt er nu op aan te weten in WIENS portefeuille het het méést pijn zal doen, en het antwoord op die vraag zal worden gegeven door de volgende regering.

Om te besluiten kan ik u alleen maar een goeie oude raad van de goeie oude BRT geven:

"nog even geduld"

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline  
Oud 19 april 2011, 08:31   #174
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freelancer Bekijk bericht
Inderdaad... De financiële wereld merkt natuurlijk ook dat de Franstalige politici het land naar de verdoemenis brengen... zonder grondige hervormingen...
Dat klopt natuurlijk... die hervorming is nodig om onze toekomst veilig te stellen.
Citaat:
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline  
Oud 19 april 2011, 08:34   #175
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
U bent iemand die op forum.politics.be de schuilnaam "largo-w" gebruikt en er in de loop der jaren een zekere reputatie heeft verworven.
Een goeie mag ik hopen
Citaat:
Wat dat 'pijn doen in de portefeuille' betreft:

ik hoop dat u beseft dat ook 'in het buitenland' met argusogen naar de aanslepende regeringsvorming wordt gekeken, en dat er meer bepaald wordt verwacht dat de volgende regering - ongeacht wie daar deel van uitmaakt - een grondige sanering van de overheidsfinanciën op touw zal zetten.

Citaat:
Het zal dus hoe dan ook 'pijn doen in de portefeuille'.
Ja maar dat komt sowieso we hoeven daar niet nog een griekse rente van 10% op onze enorme staatsschuld aan toe te voegen.
Citaat:
Het komt er nu op aan te weten in WIENS portefeuille het het méést pijn zal doen, en het antwoord op die vraag zal worden gegeven door de volgende regering.

Citaat:
Om te besluiten kan ik u alleen maar een goeie oude raad van de goeie oude BRT geven:

"nog even geduld"
Ik denk dat zelf U ondertussen wel door moet hebben dat het geduld na 10 maanden op is...
Citaat:
largo_w is offline  
Oud 19 april 2011, 09:04   #176
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht

1) Een goeie mag ik hopen

2) Ja maar dat komt sowieso we hoeven daar niet nog een griekse rente van 10% op onze enorme staatsschuld aan toe te voegen.

3) Ik denk dat zelf U ondertussen wel door moet hebben dat het geduld na 10 maanden op is...
1) "hoop doet leven", nietwaar?

2) Dat hoeft inderdaad niet, maar als 'we' € 8.000.000.000,- moeten LENEN om het deficit in de sociale zekerheid te dekken, zijn 'we' niet goed bezig, zou ik zeggen.

3) Een groot aantal mensen heeft inderdaad al laten weten dat hun geduld op is.

Als ik echter bekijk wat die mensen daarna DOEN, durf ik zonder blikken of blozen te beweren dat ze zichzelf - en ons - maar wat op de mouw spelden.

Iemand wiens geduld wérkelijk 'op' is, begint met stenen naar de politie te gooien en auto's (of zichzelf) in brand te steken of zo.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 19 april 2011 om 09:06.
djimi is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be