![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geef alleen maar aan dat we het niet moeten goedkeuren. Of moeten we Hooligans dan toch bij "belangrijke" matchen vrij spel geven in de straten rond het de "voetbaltempel"?
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat je het niet goed begrepen hebt. De oorzaak is het probleem, het gevolg is niet de oorzaak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom dat de originele bevolking uit de arbeiderswijken werd en wordt weggepest zodat er een homogene "ons kent ons uit ons eigen dorp" mentaliteit kan heersen zeker? Of ook daarvan heeft U nog nooit gehoord? Zelfs in de nieuwe wijken (nieuwbouw, mix met sociale woonbouw) is het onmogelijk om die integratie te verkrijgen: de autochtone (jonge) kopers en huurders worden systematisch weggepest en hun plaats wordt ingenomen door drugsdealers, burka's en anders gespuis. Neen dit is geen fantasie. Ik ken mensen die daar zeer enthousiast hun appartementje hadden gekocht, vierkant in de val gelopen van "leuke verrijkende mix". Ze beginnen nu aan kinderen en proberen van hun appartement af te geraken want vinden het niet opportuun om in drugsbuurten op te groeien. Natuurlijk zijn er wel mensen die daar geen probleem mee zullen hebben. Och ja, standaard beschadigde en gevandaliseerde auto is natuurlijk ook al normaal, wie maalt daar nu nog over? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 9 september 2011 om 09:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle andere groepen immigranten hebben wèl gekund wat deze ène groep n�*et kan, dit is geen kwestie meer van kùnnen en ook geen kwestie van commie marxistisch geleuter...al die andere groepen immigranten werden niet eens in de watten gelegd toen ze hier aankwamen, maar in barakken op elkaar gestapeld, �*lle nationaliteiten door & bij elkaar, en tòch hebben zij zich daarvan los kunnen weken, daaruit 'gewèrkt', met heel veel moed, wilskracht en goede wil, d�*t is waar`t aan ontbreekt bij de 'beschermde' soort, die zich nèrgens ter wereld aanpast, en èlke maatschappij zich moet aanpassen aan hèn...waarbij JIJ hen helpt.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom denk jij in groepen, de problemen doen zich voor binnen bepaalde wijken. Net zoals je in andere werelddelen dit fenomeen zich ook voordoet hebben wij dit ook, zoals ik eerder dus zei. Het gevolg van dit probleem is niet de oorzaak van het probleem. Je weet toch wel dat deze problemen in andere landen/werelddelen niet noodzakelijk gebonden zijn aan ras/cultuur? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat je buur een vreemdeling is, dat je je gepest moet voelen. Je bent het dus met me eens dat integratie van twee kan moeten komen. Citaat:
Citaat:
Daar kan ik niet mee akkoord gaan. Maar we zijn hier nu serieus off-topic aan het gaan. Dit topic gaat over "Rechtse extreme psychopaat-islamofoben" en hoe zij de integratie belemmeren. Laatst gewijzigd door artisjok : 9 september 2011 om 10:58. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() En dat geloof jij? Mijn neefje is destijds in elkaar geklopt geweest door zo een stel gekken. Hij had toen de leeftijd van 15 jaar, de reden was dat hij een sjaal van club brugge droeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | ||||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De ware blindstaarder ben jij. Jij die je op de cultuurmarxistische multiculturele dogma's blindstaart en daarbij compleet aan de realiteit van alledag voorbij gaat. Als ik vrijwillig in een kraakpand ga wonen, dan zal ik me ook moeten aanpassen, vooropgesteld natuurlijk dat die oh zo tolerante linkse krakers me überhaupt al toe zouden laten. Dan zal ik, om mijn goede wil te tonen, mijn driedelig kostuum uit moeten doen en een vuile gescheurde jeans aantrekken, gecomplementeerd met kleren uit de kringloopwinkel. Ik zal me dan niet meer dagelijks moeten wassen, om ervoor te zorgen dat ik net zo hard stink als mijn huisgenoten in dat kraakpand, en ik zal, om als kraakpandbewoner onder kraakpandbewoners te zijn, me ook een luizige hond aanschaffen, didgeridoo gaan spelen, rastavlechten laten groeien, slechte wiet gaan roken en in die wietroes gaan orakelen over een betere wereld zonder kapitalisme waar alle culturen vreedzaam naast, met en door elkaar leven. Kortom; ik zal alles in het werk stellen om mij volledig aan te passen en te integreren in het kraakpandmilieu door kraker onder de krakers te worden. Immigranten dienen eenzelfde instelling te hebben. Zij moeten er alles aan doen om zo snel mogelijk autochtoon onder de autochtonen te worden. Citaat:
Ik beweer overigens ook dat er een correlatie bestaat tussen dat bovengemiddelde criminele gedrag en de totalitaire religieuze ideologie die ze aanhangen. Dezelfde religie die hen hindert en ronduit verbiedt zich aan te passen en te integreren in niet-islamitische landen, gebieden en culturen. Citaat:
Je zegt hier gewoon zwart op wit dat mensen zich niet hoeven aan te passen, maar elders beweer je dat allochtonen zich wel aan moeten passen. Wat is het nu? Citaat:
Citaat:
Moslims zien zichzelf namelijk bovenal wél als groep, als onvervreemdbaar deel van de oemma. Die religieuze groepsidentiteit staat boven alles, en als puntje bij paaltje komt, wordt er altijd voor de oemma, voor de islam gekozen. Daarbij komt ook nog eens dat het concept van wederkerigheid onbestaande is in het islamitische denken, in de islamitische doctrines. Met andere woorden; zolang een moslim moslim is, beschouwt hij zichzelf als deel van een groep, zijn het de groepsidenteit, -aanhorigheid en de groepsdoctrines die zijn doen en laten uiteindelijk bepalen. De hele islam is doordesemd van dat wij/zij-denken, wij moslims versus zij ongelovigen. Daarom heeft het geen enkele zin om mensen bij wie dat wij/zij-groepsdenken er van kindsbeen af ingestampt is, als aparte individuen te bekijken. Omgekeerd gebeurt dat immers ook niet. En nogmaals, er zijn individuele uitzonderingen, en dat zijn doorgaans degenen die van hun islamitisch geloof, en dus ook van dat islamitisch wij/zij-denken zijn afgestapt. Zulke mensen integreren wel, en heel erg snel nadat ze dat islamitisch juk van zich hebben afgeschud. Net zo snel als dat zowat al die andere niet-islamitische immigranten, subsaharaanse Afrikanen deels daargelaten, het voor elkaar kregen en krijgen om te integreren. Spanjaarden, Italianen, Grieken, Joegoslaven, Viëtnamezen, Sri Lankanen, Chinezen, Indiërs, Chilenen enz., is het allemaal gelukt om zonder decennia-lang pamperbeleid vrijwel naadloos en probleemloos te integreren. Alleen met islamieten waren en zijn er problemen, niet alleen hier in België maar overal ter wereld waar islamieten zich in niet-islamitische landen en culturen vestigen. Hoe zou dat toch komen, artisjok? Zijn al die autochtonen overal ter wereld dan doorgewinterde racisten die niet openstaan voor die arme islamieten, of zouden het misschien wel eens de islamieten zélf kunnen zijn die zich niet, nergens, wensen te integreren?
![]() |
![]() |
#173 | |||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat jij maar niet schijnt te willen begrijpen, is dat het integreren door de allochtonen zelf dient te gebeuren.Wanneer ik stel Wellicht bedoel je dat ik niet begrijp "Uiteraard moeten enkel allochtonen integreren" Dat is iets heel anders.Antwoord je Dát bedoel ik inderdaadSchrijf dan direct wat je bedoelt, en dan hoef je niet te lullen over "begrijpend lezen". Citaat:
Indien je wenst dat ze integreren moet jij daar ook voor openstaan. Sta je er niet voor open, kom dan niet bleiten dat ze zich niet integreren. Citaat:
Je wil hen niet leren kennen, en beoordeelt hen op uiterlijkheden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
p.s. Ik heb je off-topic-blabla weggelaten. Dit topic gaat over "Rechtse extreme psychopaat-islamofoben" en hoe zij de integratie belemmeren. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Bovendien ben je hier zaken traditiegetrouw weer eens aan het verdraaien, en probeer je de focus te verleggen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat heb ik je al zo vaak gezegd. Ik blijf dat niet herhalen. http://en.wikipedia.org/wiki/Cultural_marxism Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ga gerust door met je oogkleppen op te houden, artisjok, met je kop in het zand te steken en met het herhalen van je getrol. Hoe meer je dat allemaal blijft doen, hoe liever ik het eigenlijk heb, en hoe meer je jezelf en het gedachtegoed wat jij representeert daarmee te kakken zet, en je daarmee en daardoor je serieuze geestesgenoten van je vervreemdt, en de walging die sowieso al bij een groot deel van de bevolking voor dat gedachtegoed leeft, nog meer doet toenemen. Een betere anti-reclame voor extreemlinks is nauwelijks denkbaar en ik ben je daar dan ook zeer erkentelijk voor.
![]() |
![]() |
#175 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
In werkelijkheid werd de zuid-afrikaanse famillie gechanteerd door deze bende langharig werkschuw tuig...zij vroegen schaamteloos een paar honderd euro 'huur' aan de dakloze famillie met een baby... Jammer dat ik niet in de buurt woonde , ik had anders een groepje samengesteld om die 'blowers' eens een lesje in 'barmhartigheid' te leren..mbv een paar baseballknuppels... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik weet dat ... in dat geval betreft het wannabees maar geen echte hooligans...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ik een nieuwe draad ga opstarten en deze keer zal die niet handelen over fictieve figuren maar over actieve bestaande forumleden Linkse extreme provocerende anarchisten.... ![]() Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 9 september 2011 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da's ongeveer even slim als dragqueen door Molenbeek te drentelen. En, aangezien het het "normale gedrag" is van Hooligans om minder sterken in elkaar te kloppen, moeten we het maar tolereren?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 9 september 2011 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je schrijft eerst Wat jij maar niet schijnt te willen begrijpen, is dat het integreren door de allochtonen zelf dient te gebeuren.Wanneer ik stel Wellicht bedoel je dat ik niet begrijp "Uiteraard moeten enkel allochtonen integreren" Dat is iets heel anders.Antwoord je Dát bedoel ik inderdaadSchrijf dan direct wat je bedoelt, en dan hoef je niet te lullen over "begrijpend lezen". Citaat:
Die allochtonen zijn er. Leer er mee leven. Indien je wenst dat ze integreren moet jij daar ook voor openstaan. Sta je er niet voor open, kom dan niet bleiten dat ze zich niet integreren. Laatst gewijzigd door artisjok : 9 september 2011 om 15:39. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() De racisten zijn er.Leer je er mee leven sjok? |
|
![]() |
![]() |