Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 28 mei 2011, 07:13   #161
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Méér dan 'n dikke knuf ga ik je ècht niet geven sjok, dat is tèveel gevraagd, echt waar...serieus!

Hèb jij al ooit gelachen in je leven? (Oew, ik sta blok nu en heb persoonlijk ge-aanval-d, is da met d of t eigenlijk?)

tsjongejonge...wat 'n geneut om 10 X niks.

PS; Dacht jij nu ècht dat je mij iets moest uitleggen, maar vrouwtje toch...

Ohja, nog 1 ding; over discussie 'verkakken' gesproken, spreek je vriendjes daar maar eens over aan en neem zèlf ook 't goede voorbeeld dat je predikt.
SDX, Wat vind je nu zelf van je eigen persoonlijke aanval?
Ik vraag niet wat de aangevallene moet denken, dat heb je al uitgebreid verteld.

Laatst gewijzigd door artisjok : 28 mei 2011 om 07:20.
artisjok is offline  
Oud 28 mei 2011, 11:41   #162
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Was eigenlijk meer 'n retorische vraag Rudy, ik weet best dat er mensen zijn die denken dat ze anderen in de grond kunnen stampen zònder ook maar 1 enkel scheldwoord te gebruiken.

Mijn bedoeling was meer zoiets van; je laat jezelf enkel maar 'beledigen' in hoeverre je dat zelf wil, iemand die niet al te sterk in z'n schoenen staat zal zich allicht veel sneller 'beledigd' voelen dan 'n sterke persoonlijkheid.
Zo werkt het natuurlijk niet.
Persoonlijk zal ik beledigingen ook aanzien als onmacht en een gebrek aan respect en argumenten bij te tegenpartij.
Iets wat ik bij mensen zoals Grimbergen, Sus en ook jij vrij regelmatig zie.

Maar dat doet niets af aan het feit dat het beledigingen blijven en dat ze de sfeer verpesten en dus niet thuis horen op dit forum. Dit is zo opgelegd door de moderatie en daar moet ge u aan houden, of ge dat nu leuk vindt of niet.

Wilt ge iemand beledigen zonder repercussies, dan zoekt ge best een ander forum (in de brede zin van het woord) om uw ei te leggen.
Oud 28 mei 2011, 11:42   #163
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik vraag niet wat de aangevallene moet denken, dat heb je al uitgebreid verteld.
Het is een mooi voorbeeld van wat ik schreef.
Iemand die niet in staat is een redelijke discussie te voeren en zich dan maar verlaagd tot beledigingen en denigrerende opmerkingen.

Het is een teken van onmacht en een gebrek aan redelijke argumenten.
Oud 28 mei 2011, 12:54   #164
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Persoonlijk zal ik beledigingen ook aanzien als onmacht en een gebrek aan respect en argumenten bij te tegenpartij.

Maar dat doet niets af aan het feit dat het beledigingen blijven en dat ze de sfeer verpesten en dus niet thuis horen op dit forum. Dit is zo opgelegd door de moderatie en daar moet ge u aan houden, of ge dat nu leuk vindt of niet.

Wilt ge iemand beledigen zonder repercussies, dan zoekt ge best een ander forum (in de brede zin van het woord) om uw ei te leggen.
...en dientengevolge is 't de moderatie die de eindbeslissing neemt en knipt wat over de schreef gaat. Daarvoor dient tenslotte 't driehoekje.

Hetgeen de moderatie niet beschouwt als 'persoonlijke aanval' of 'belediging' blijft gewoon staan, of je nu 100 X op dat driehoekje klikt of 1 X, of ge dat nu leuk vindt of niet.
SDX is offline  
Oud 28 mei 2011, 13:01   #165
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat ik er van denk doet niet ter zake.

Wat wèl ter zake doet is w�*t iemand als 'persoonlijke aanval' ziet, en dat verschilt nogal van persoon tot persoon.

Indien om 't even wie ditzelfde aan mij zou schrijven voel ik me totaal niet 'beledigd', ik ben nl. niet kleinzerig en heb al heel wat ergere dingen meegemaakt in m'n leven dan dat, wat lettertjes op 'n scherm.
Ik zou er itt jou zelfs mee kunnen lachen, ik zou er 't 'grappig bedoelde' waarschijnlijk wèl van kunnen inzien. Hier op ditzelfde forum zijn al veel ergere dingen over mij neergepend, zelfs d�*t liet ik niet aan m'n hart komen en ging ik niet huilie huilie doen, de moderatie heeft toen ingegrepen en de kous was af voor mij.

Als dat 't ergste is wat je ooit in je leven hoeft mee te maken; prijs jezelf gelukkig.
SDX is offline  
Oud 28 mei 2011, 13:08   #166
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht

Als ik kleinzerig was, zou ik zelfs d�*t als persoonlijke aanval kunnen zien, want hier bepaal JIJ wat beledigingen, gebrek aan respect, sfeer verpesten e.d. zijn en plakt er mijn nick bij.

Ook insinueer je dat ik iemand w�*l beledigen zonder repercussies, wat nergens blijkt uit al hetgeen ik hier in deze draad geschreven heb, of toon me anders even aan waaruit dat moge blijken?
SDX is offline  
Oud 28 mei 2011, 13:23   #167
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Méér dan 'n dikke knuf ga ik je ècht niet geven sjok, dat is tèveel gevraagd, echt waar...serieus!

Hèb jij al ooit gelachen in je leven? (Oew, ik sta blok nu en heb persoonlijk ge-aanval-d, is da met d of t eigenlijk?)

tsjongejonge...wat 'n geneut om 10 X niks.

PS; Dacht jij nu ècht dat je mij iets moest uitleggen, maar vrouwtje toch...

Ohja, nog 1 ding; over discussie 'verkakken' gesproken, spreek je vriendjes daar maar eens over aan en neem zèlf ook 't goede voorbeeld dat je predikt.

Citaat:
Citaat:
Wat ik er van denk doet niet ter zake.
Dat is nochtans wat ik wilde weten en vroeg.

Citaat:
Wat wèl ter zake doet is w�*t iemand als 'persoonlijke aanval' ziet, en dat verschilt nogal van persoon tot persoon.

Indien om 't even wie ditzelfde aan mij zou schrijven voel ik me totaal niet 'beledigd', ik ben nl. niet kleinzerig en heb al heel wat ergere dingen meegemaakt in m'n leven dan dat, wat lettertjes op 'n scherm.
Ik zou er itt jou zelfs mee kunnen lachen, ik zou er 't 'grappig bedoelde' waarschijnlijk wèl van kunnen inzien. Hier op ditzelfde forum zijn al veel ergere dingen over mij neergepend, zelfs d�*t liet ik niet aan m'n hart komen en ging ik niet huilie huilie doen, de moderatie heeft toen ingegrepen en de kous was af voor mij.

Als dat 't ergste is wat je ooit in je leven hoeft mee te maken; prijs jezelf gelukkig.
Ik heb je nooit verteld wat ik er van vind om aangevallen te worden. Jij kan dus zeker geen vergelijking maken of vertellen hoe ik dit wel of niet moet opvatten.

Het enigste wat ik hierover schreef is :
Persoonlijke aanvallen, ook die zonder (plat) schelden, zeggen evengoed meer over de persoon die overgaat tot persoonlijke aanvallen.

Het zegt over die persoon dat hij geen bal meer kan raken, en dan maar de persoon probeert te raken.
Ook voor die persoon is er een "uit-knopje".
Wat ik wil weten is wat jij zelf vindt van forumgebruikers die overgaan tot een persoonlijke aanval.
En dat ontwijk je als de pest.
artisjok is offline  
Oud 28 mei 2011, 13:28   #168
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is nochtans wat ik wilde weten en vroeg.

Ik heb je nooit verteld wat ik er van vind om aangevallen te worden. Jij kan dus zeker geen vergelijking maken of vertellen hoe ik dit wel of niet moet opvatten.

Het enigste wat ik hierover schreef is :
Persoonlijke aanvallen, ook die zonder (plat) schelden, zeggen evengoed meer over de persoon die overgaat tot persoonlijke aanvallen.

Het zegt over die persoon dat hij geen bal meer kan raken, en dan maar de persoon probeert te raken.
Ook voor die persoon is er een "uit-knopje".
Wat ik wil weten is wat jij zelf vindt van forumgebruikers die overgaan tot een persoonlijke aanval.
En dat ontwijk je als de pest.
Ik schreef; Wat wèl ter zake doet is w�*t iemand als 'persoonlijke aanval' ziet, en dat verschilt nogal van persoon tot persoon.

Hoe kan ik me dan uitspreken over 'n 'persoonlijke aanval', indien mijn perceptie van 'n persoonlijke aanval anders is dan de jouwe!

Bovendien; k�*n je 'n virtueel personage 'persoonlijk' aanvallen?

Voorbeeld;
Ik voel me 'persoonlijk' aangevallen door jouw eindeloze herhalingen, alsof mensen je de eerste X niet zouden gelezen en begrepen hebben.

Wat nu? Huilie huilie gaan doen, voel ik me dan beter?
SDX is offline  
Oud 28 mei 2011, 13:42   #169
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik schreef; Wat wèl ter zake doet is w�*t iemand als 'persoonlijke aanval' ziet, en dat verschilt nogal van persoon tot persoon.

Hoe kan ik me dan uitspreken over 'n 'persoonlijke aanval', indien mijn perceptie van 'n persoonlijke aanval anders is dan de jouwe!

Bovendien; k�*n je 'n virtueel personage 'persoonlijk' aanvallen?

Voorbeeld;
Ik voel me 'persoonlijk' aangevallen door jouw eindeloze herhalingen, alsof mensen je de eerste X niet zouden gelezen en begrepen hebben.

Wat nu? Huilie huilie gaan doen, voel ik me dan beter?
Sdx, achter ieder klavier zit er een reëel persoon van vlees en bloed.
Het is niet omdat iedereen hier een nick gebruikt, dat het geen echte mensen zijn die hier hun mening neerschrijven.

Persoonlijke aanvallen hebben niet noodzakelijk iets te maken met schelden of beledigen. Het is een kwestie van op de persoon reageren i.p.v. op zijn post/mening/argumentatie te reageren.

Voor mij doet het wel ter zake wat jij denkt over je eigen persoonlijke aanval.
Ik wil weten waarom iemand overgaat tot op de persoon spelen.
artisjok is offline  
Oud 28 mei 2011, 13:53   #170
freelancer
Banneling

Standaard

Er zitten wel kleine kindjes op dit forum...
freelancer is offline  
Oud 28 mei 2011, 14:17   #171
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sdx, achter ieder klavier zit er een reëel persoon van vlees en bloed.
Het is niet omdat iedereen hier een nick gebruikt, dat het geen echte mensen zijn die hier hun mening neerschrijven.

Persoonlijke aanvallen hebben niet noodzakelijk iets te maken met schelden of beledigen. Het is een kwestie van op de persoon reageren i.p.v. op zijn post/mening/argumentatie te reageren.
Ah, je bedoelt zoiets als dit:
Citaat:
Of doet alsof ze het niet snapt.
Is dat wat je bedoelt met op de persoon spelen ipv op de bal m.a.w. de vraag die die persoon gesteld had?
Citaat:
Voor mij doet het wel ter zake wat jij denkt over je eigen persoonlijke aanval.
Ik wil weten waarom iemand overgaat tot op de persoon spelen.
Ik zie geen 'persoonlijke aanval' in hetgeen ik schreef, indien jij er 1 in ziet, staat 't je vrij om te 'rodedriehoekklikken'!
SDX is offline  
Oud 28 mei 2011, 14:30   #172
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ah, je bedoelt zoiets als dit:

Is dat wat je bedoelt met op de persoon spelen ipv op de bal m.a.w. de vraag die die persoon gesteld had?
Hoe kan dat geïnterpreteerd worden als "op de persoon spelen"?

Citaat:
Ik zie geen 'persoonlijke aanval' in hetgeen ik schreef, indien jij er 1 in ziet, staat 't je vrij om te 'rodedriehoekklikken'!
Je bent je er niet van bewust dat je op de persoon speelt?
arm zieltje toch, kom hier da'k je 'n dikke knuf geef, je hebt er blijkbaar behoefte aan...
Had toch niets te maken met wat ik schreef.
http://forum.politics.be/showthread....44#post5477744
Je speelde op de man i.p.v. op de bal.
artisjok is offline  
Oud 28 mei 2011, 15:02   #173
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe kan dat geïnterpreteerd worden als "op de persoon spelen"?
Omdat 't niet gaat over wat de persoon in kwestie schreef, maar haar capaciteiten om (n)iets te begrijpen of de onwil om iets te begrijpen, zie je dat zelf niet in dan? Je bent je er niet van bewust dat je op de persoon speelt?

Citaat:
Je bent je er niet van bewust dat je op de persoon speelt?
arm zieltje toch, kom hier da'k je 'n dikke knuf geef, je hebt er blijkbaar behoefte aan...
Had toch niets te maken met wat ik schreef.
http://forum.politics.be/showthread....44#post5477744
Je speelde op de man i.p.v. op de bal.
Ik zie dat ik met grof geschut moet komen!

Je wil graag weten waarom mensen soms op de persoon spelen en niet op de bal?

Ga bij jezelf te rade, de post, die je tot 3 X toe herhaalde, waar je 'n mooie rode *KNIP* voor kreeg, was zuiver op de persoon spelen en wel degelijk niet op de bal. Vraag jezelf dus af met welke bedoeling(en) je dat deed.
Of zag je toen ook niet in dat je wel degelijk op de persoon speelde en er niet eens 'n bal aan te pas kwam?

Herinner je je die nog, anders zoek ik ze op.

Niemand is onfeilbaar, ook jij niet, dus geen schijnheiligheid asjeblieft!

PS:
Die 'knuf' is in dank afgenomen, elk mens kan op z'n tijd 'n dikke knuf gebruiken in deze harde tijden, vooral als je 'n moeilijke periode doormaakt.

Dank je voor de knuf dus!
SDX is offline  
Oud 28 mei 2011, 15:16   #174
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Omdat 't niet gaat over wat de persoon in kwestie schreef, maar haar capaciteiten om (n)iets te begrijpen of de onwil om iets te begrijpen, zie je dat zelf niet in dan? Je bent je er niet van bewust dat je op de persoon speelt?
Ik schreef :"Of doet alsof ze het niet snapt."
Dit impliceert dat degene tot wie ik me richt "het" zeker begrepen heeft, anders kan je niet doen alsof. Het kan dus zeker niet gaan over capaciteiten om iets al dan niet te begrijpen of onwil.
Wanneer iemand zijn mening neerschrijft over "het" en dan enkele post later vraagt wat "het" betekent"; geloof jij dan nog dat die persoon "het" niet begrijpt?
Zelf vragen of iemand iets begrijpt, heeft niets te maken met het zich uitspreken over iemand capaciteiten.

Citaat:
Ik zie dat ik met grof geschut moet komen!

Je wil graag weten waarom mensen soms op de persoon spelen en niet op de bal?

Ga bij jezelf te rade, de post, die je tot 3 X toe herhaalde, waar je 'n mooie rode *KNIP* voor kreeg, was zuiver op de persoon spelen en wel degelijk niet op de bal. Vraag jezelf dus af met welke bedoeling(en) je dat deed.
Of zag je toen ook niet in dat je wel degelijk op de persoon speelde en er niet eens 'n bal aan te pas kwam?

Herinner je je die nog, anders zoek ik ze op.

Niemand is onfeilbaar, ook jij niet, dus geen schijnheiligheid asjeblieft!
Het spijt me ten zeerste, maar ik weet nog steeds niet waarom dit een persoonlijke aanval was. De moderatie heeft dit, ondanks mijn vragen, daar ook nooit op geantwoord.

Citaat:
PS:
Die 'knuf' is in dank afgenomen, elk mens kan op z'n tijd 'n dikke knuf gebruiken in deze harde tijden, vooral als je 'n moeilijke periode doormaakt.

Dank je voor de knuf dus!
Zou je nu willen antwoorden op mijn vraag?

Laatst gewijzigd door artisjok : 28 mei 2011 om 15:27.
artisjok is offline  
Oud 28 mei 2011, 15:53   #175
freelancer
Banneling

Standaard

freelancer is offline  
Oud 28 mei 2011, 16:24   #176
(petitio principii)
Provinciaal Gedeputeerde

(petitio principii)'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
10/10, nu dit doortrekken naar alle andere draden waar jij en je clubke professioneel draden verzieken met irrelevante zever.
(petitio principii) is offline  
Oud 28 mei 2011, 16:29   #177
(petitio principii)
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Loop toch niet zo te miereneuken, je maakt jezelf belachelijk,
Oud 28 mei 2011, 17:06   #178
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik schreef :"Of doet alsof ze het niet snapt."
Dit impliceert dat degene tot wie ik me richt "het" zeker begrepen heeft, anders kan je niet doen alsof. Het kan dus zeker niet gaan over capaciteiten om iets al dan niet te begrijpen of onwil.
Wanneer iemand zijn mening neerschrijft over "het" en dan enkele post later vraagt wat "het" betekent"; geloof jij dan nog dat die persoon "het" niet begrijpt?
Zelf vragen of iemand iets begrijpt, heeft niets te maken met het zich uitspreken over iemand capaciteiten.

Het spijt me ten zeerste, maar ik weet nog steeds niet waarom dit een persoonlijke aanval was. De moderatie heeft dit, ondanks mijn vragen, daar ook nooit op geantwoord.

Zou je nu willen antwoorden op mijn vraag?
U liegt, uw opmerking was kleinerend bedoeld, en dat weet u ook best, bovendien is het niet aan u om uit te maken wat ik wel of niet begrijp of vragen over wil stellen.
U speelde dus bewust op de persoon, maar net op het randje zodat niemand kan ingrijpen, iets waar u wel eerder mee bezig bent trouwens.
alice is offline  
Oud 28 mei 2011, 17:18   #179
(petitio principii)
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Kun je ergens anders de discussie gaan verzieken? Je commentaar draagt niets bij.
Oud 28 mei 2011, 17:28   #180
freelancer
Banneling

Standaard

Er is schijnbaar een nieuwe lading tutters aangekomen...
freelancer is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be