![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is de persoon die ons forumlid Suqar_7loe als "heel gematigd" beschouwt. De vraag die zich stelt is dan: hoe klinken de niet-gematigden dan wel als ze undercover worden opgenomen? Have fun: http://www.dailymotion.com/video/xd3...ews#from=embed Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 23 juni 2011 om 02:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() Aanvaard ik dat "gezag" ook niet. Het is een tegen waar ons argues that private Zelf ook voor Betalen punch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door alice : 23 juni 2011 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Typisch dat er hier weer zo hysterisch over wordt gedaan, terwijl we dezelfde personen niet hebben horen roepen toen het VB enkele maanden geleden met zijn "buurt observatie patrouilles" uitpakte. Terwijl die toch veel meer ruiken naar privé-milities. Het voorstel van stewards uit de eigen gemeenschap die de jongeren in toom moeten houden, is toch nog wel wat anders dan patrouilles uit politieke hoek die in een buurt "patrouilleren, observeren en rapporteren over overlast, vandalisme en criminaliteit" (sic).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat is begrijpelijk, zou jij willen dat je op een dag ontdekt dat je niet beter bent dan diegene die je steeds nawijst? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
Overigens is "door hen gemaakte" nogal een idiote uitspraak. Voel jij je verantwoordelijk voor iedereen uit je gemeenschap? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Om het met een voorbeeldje te illustreren: Toen ik vorig jaar in het buitenland op vakantie was, waren er op de camping waar ik ook stond een paar landgenoten zich verschrikkelijk aan het misdragen. Stomdronken rondlopen, luidkeels schuttingtaal bezigen, luide muziek enzovoorts. Ik ben toen naar die mensen gestapt en heb ze gezegd dat ze daar te gast waren en dat ze zich fatsoenlijk te gedragen hadden, dat ik me als landgenoot de ogen uit mijn kop schaamde voor hun gedrag.
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Neen, ik ben niet verantwoordelijk voor het lakse multiculbeleid dat van allochtonen vreemden maakte en de gebrekkige opvoeding van die jongeren, ook niet voor andere leden van "mijn gemeenschap" ... Integendeel, had men van in den beginne opgelet hadden deze jongeren nu waarschijnlijk geen Marokkanen (geen Vlamingen of belgen hé) nodig gehad om ze te laten stoppen met vernielen... Om van de andere dingen nog maar te zwijgen... Het is zowat het ultieme bewijs dat integratie decennia lang door het "laat ze hun eigenheid hebben" werd tegengehouden. Men heeft niet geïntegreerde allochtonen nodig om (na enkele generaties zelfs)niet geïntegreerde jongeren te te gaan vertellen dat ze braaf moeten zijn... ![]() Laatst gewijzigd door manta : 23 juni 2011 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of denkt U dat de VB buurtpatrouilles dienen om andere VB-leden te weerhouden van het vandaliseren van de buurt, te rellen, auto's in brand te steken, winkelramen in te gooien, buschauffeurs te bekogelen etc.... Me dunkt dat die buurtpatrouille dient om de veiligheid in de buurt te verhogen. Wat denk je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
Grappig wel hoe degenen die hier moord en brand schreeuwen, in die BOP's geen graten zien. Tenzij ze vanuit een andere hoek zouden komen natuurlijk (zoals toen AEL observatiegroepen wou oprichten om de politie te controleren). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb nog geen VB patrouille in actie gezien, ik weet zelfs niet dat ze bestaan. Ik vermoed dat u er geen probleem mee heeft als VB leden gaan rellen, buschauffeurs in mekaar slaan, auto's in brand steken en winkelruiten ingooien en er dan hun eigen privé-bewaking op gaan zetten als TUSSENPERSOON tegen de politie omdat die laatste teveel provoceert? Dat bedoel je toch? of heb ik je verkeerd begrepen? |
|
![]() |
![]() |