![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Geeuw ...
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zodanig verder dat we nu na decennia nog geen oplossing hebben voor zich opwerpende problemen en als we dit volhouden er de komende ook geen zullen vinden. En dan gaan we de J.L. Dehaene reflex trachten toe te passen; problemen oplossen als ze zich stellen. Echter dan gaat het al veel te laat zijn en we nog maar enkel de gevolgen kunnen ondergaan, geshockt, verrast en verontwaardigd over de verspilde tijd en de onwil tijdig te onderkennen.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Islam is vooral een probleem voor moslimlanden, en dat is hun probleem niet het onze. Als ze strikt religieus willen leven moeten ze dat vooral doen. In het Westen zij en blijven ze een minderheid, en dus kunnen ze hun wil niet opdringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zal niet afkomen met de prognoses, anders zul je weer zeggen dat ik overdrijf. Ik zal je de feiten geven van vandaag, je moet zelf maar je conclusies trekken. 50 jaar geleden waren er enkele duizenden, nu 25 miljoen in Europa. In Antwerpen is (vandaag) de helft van de kleuters al moslim. Dezelfde evolutie gebeurt in alle andere Europese grote steden. Hoe denk je dat onze samenleving er over 50 jaar zal uitzien? Zoals je weet is Islam een politieke ideologie, meer nog, het overtreft politiek. Ik weet dat ze goed stemvee zijn voor jullie, maar dat is op korte termijn. Op lange termijn wordt het een theocratie.
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 27 juli 2011 om 06:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo hoorde ik laatst nog iemand in alle ernst verklaren dat ze "niet bang was tussen die mensen". Blijkbaar was ze blijven steken in het mantra van de bange blanke man, terwijl he "bang" zijn er niks mee te maken heeft. Mijn dochter wil in bepaalde straten niet lopen niet omdat ze bang is, maar vooral omdat ze ervan baalt dat die buitenhangende testosteronmannetjes die nooit aan het werk zijn, zich blijkbaar kunnen permitteren om haar genadeloos met hun ogen te ontkleden. Als je daar dus iets op tegen hebt heb je een "fobie"???? Van mij mogen ze in hùn landen ook doen wat ze willen. Het probleem is echter dat ze door hun demografische expansie hier in de steden ondertussen ook de mogelijkheid krijgen om het hier net zoals in de heimweelanden te maken, in de scholen moeten de "islamofobe" kindertjes ondertussen wel verplicht halal eten omdat het herrnvolk anders hun kinderen niet mee naar de bosklassen laat gaan. Dat ZIJ dan thuisblijven hé? waarom moeten wij onze kinderen thuishouden als we geen halal willen eten? Of moeten we eerst een onzichtbaar vriendje ontdekken zodat we ons daarachter kunnen verschuilen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Europees Commissaris
|
![]() Tsja Westerse meisjes worden meestal gezien als amusement, niet als een volwaardige partner. De ouders laten toe dat de moslim-jongens flikflooien met deze meisjes, tot ze een échte moslim-vrouw vinden om mee te trouwen. En als ze het dan toch menen met het Westerse meisje moet deze zich bekeren tot de Islam-ideologie, zonder uitzondering.
Net zoals hun kinderen trouwens. De moslim-meisjes echter, worden beschermd als gouden eieren. Oh-wee als een Westerse jongen met haar flikflooit of met haar wil trouwen zonder zich te willen bekeren. Puur racisme vind ik deze visie. Dit is echter geen racisme voor links maar 'godsdienst' of 'een andere cultuur'. Vreselijk frustrerend als je de hypocrisie ervan inziet.
![]() |
#168 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn schoonmoeder van 68 jaar die in Evere woont (geboren en getogen), heeft het 2 dagen terug nog mogen meemaken toen ze haar hond uitliet. Toen ze een groepje Marokkaanse jongeren passeerde riep er eentje van hooguit 10 jaar haar het volgende toe: "Tu sais que ta un beau cul pour ton âge! j'aurai bien envie de te baisser tu sais!" Gevolgd door een 2e "tienertje" "sale pûte!" En dit is zeker niet de eerste keer dat ze zo'n dingen hoort. Om maar even aan te tonen wat de mentaliteit is binnen die gemeenschap (vooral de jongens). Respect voor hun eigen vrouwen is binnen hun gemeenschap al minimaal, laat staan tov westerse vrouwen. Ik had het in mijn jeugd nooit in mijn hoofd moeten halen om zo iets te proberen. Aan tien jaar speelde ik in onze tuin nog met mijn Action Man (voor diegene die dit nog kennen ![]() Laatst gewijzigd door Infowarrior : 27 juli 2011 om 08:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is ook onze 'cultuur'.
![]() |
![]() |
#170 |
Europees Commissaris
|
![]() Die gelijkenis is er inderdaad, goed opgemerkt. Zie je ook de verschillen? Of ben je daar blind voor?
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moslims maken nu 5% van de bevolking uit, ze mogen nog zo hun best doen, ze zullen nooit een meerderheid worden. Ten tweede worden veel moslims ook "aangetast" door de westerse maatschappij waarin ze leven. Er zijn massa's Marokkaanse meisjes die de discotheken afdweilen, homo's, etc. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cynara Cardunculus
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En als vrouwen een kort rokje aantrekken weten ze dat mannen gaan kijken hé, daar dient het voor. Zolang ze haar niet lastig vallen zie ik het probleem niet. Een goede vriendin van mij woont in de Offerandestraat in Antwerpen en heeft daar geen last van. En werkloosheid onder buitenlanders is een ander probleem, geen religieus. Ik kan alleen maar vaststellen dat bvb. de zaken toch veel beter aangepakt worden in Groot-Brittannië, Duitsland of zelfs Nederland. Nederland kent een van de grootste concentraties moslims van Europa, maar de laagste werkloosheid. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die westerse meisjes die zich laten misbruiken door Marokkanen vinden dat ofwel leuk ofwel zijn ze naïef en dom. Ik geef wel eerlijk toe dat moest ik een dochter hebben die met een Marokkaan thuiskomt daar niet blij mee zou zijn en er alles aan doen om daar een stokje voor te steken, tenzij het echt een goede gast is die het goed bedoelt. Ik ken ook voldoende Marokkaans-Belgische koppels die gelukkig getrouwd zijn of al jaren samen zijn zonder problemen en zonder dat de vrouw zich moest bekeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
zoals godslastering dus.
![]() |
![]() |
#175 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Merk op dat dit omgekeerd nooit gebeurt. Ik ken ook een moslim die getrouwd is met een Vlaamse die zich niet wil bekeren; resultaat: de ouders willen niets meer met hem te maken hebben. Ze komen zelfs niet naar het trouwfeest. Een andere vrouw die ik goed ken is getrouwd met een Marokkaanse man en heeft zich ook niet bekeerd. Ze is een keer meegereisd naar Marokko en ze werd er gestenigd (met kiezels dan wel) door de dorps-oudste omdat ze 'Westers' en 'ongelovig' was. Haar man, die dit heel erg vond, kon er niets aan doen omdat ouderen blijkbaar niet tegengesproken mogen worden. Uiteraard zijn er dus voorbeelden van Moslims die met niet-Moslims trouwen die zich niet hoeven bekeren. Respect voor deze moslims die hun rationeel verstand laten primeren over de ideologie. Maar dat is dus niet de weg van de Islam (zie de Koran, dit soort gedrag is eigenlijk uit den boze). De meesten die dat toch doen worden outcasts in hun gemeenschap. Mijn probleem is dan ook de ideologie en niet moslims zelf.
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedere medaille heeft ook een keerzijde. Het is de trieste waarheid van deze wereld Laatst gewijzigd door Stingray : 27 juli 2011 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Europees Commissaris
|
![]() Kan ik me voorstellen. Maar we geven niet op tot jullie je hypocrisie inzien en/of toegeven.
![]() |
#178 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een idioot van het niveau sharia4belgium, engelse versie. http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...hariawet.dhtml
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De verwachting(bevolkingsprognose) is dat het aantal moslims in 2050 ongeveer 8 % van de bevolking zal bedragen. Het idee van de Islamisering is een waanbeeld , dat niet met concrete cijfers ondersteund kan worden.
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Velen hebben inderdaad een islam fobie omdat hun ideëen/angsten over de Islam als gelof niets met de werkelijkheid van doen hebben.
![]() |