![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij moslims is dat minder zeldzaam... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Probeer eens op Urk een chinees restaurant te openen dat op zondag open is... Alcohol onder 18 jaar stafbaar: CDA Niet winkelen op zondag: CDA, CU, SGP Pasjes voor coffeshops: CDA Oppakken Gregorius Nekschot (cartoonist): CDA Valt u iets op? Geen ''linkse'' te zien, geen ''liberaal'' te zien, maar vooral geen ''moslim'' te zien bij dit soort wetten. Het zijn de christelijke partijen - altijd al geweest - die onze vrijheden beperken en de wetten aanpassen. De moslims zeggen alleen: ''Als wij gelijk moeten zijn en ons moeten integreren gelden die wetten dus ook voor ons''. Er zijn veel wetten, zoals die op smalende godslastering, die allang afgeschaft hadden moeten zijn. Er is een meerderheid voor. Dan kun je vrijelijk kritiek geven op religies zoals eigenlijk iedereen wil. Het zijn de ''Christenen'' die dit niet willen waardoor wetten blijven bestaan waarbij moslims cartoonisten kunnen aanklagen. Is dat de schuld van de moslims? Echt niet. En zo zijn er nog veel meer voorbeelden te noemen. Den Uyl (links) krijgt de zwarte piet in de schoenen geschoven ( ![]() Het einige wat ''links'' fout heeft gedaan is dat ze mensen steeds als groepen zijn blijven behandelen in plaats van als individu. Met andere woorden: Als een man zijn vrouw slaat en als ze niet buiten mag komen dit niet zien als een inbreuk op de rechten van die vrouw maar ''nu eenmaal behorend tot die cultuur''. Voor de rest valt links niet zoveel te verwijten. Rutte is best een goede premier maar hij was een fantastische premier geweest als hij die PaarsPlus-regering voor elkaar had gekregen. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 2 juli 2011 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De rechtse & liberale " pro-bazen " partijen hebben de immigranten naar hier gehaald, om de arbeidersbewegingen kapot te maken, en de lonen naar beneden te drukken. Daar is niks " christelijks " aan in mijn ogen. Dat moslims de wetboeken uitpluizen op zoek naar antieke wetten die in vergetelheid geraakt zijn, maar nooit officiël afgeschaft werden, om deze tegen ons te gebruiken, is een heel andere zaak. Net zoals het feit dat linkse partijen, die hen gebruiken als kiesvee, hen in dergelijke initiatieven steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Vrede (en al dieë zever) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit valt niet te vergelijken met de islamitische rechtsopvatting, waarin men de "keizer" heel eenvoudig mag en moet negéren als zijn wetten niet die van de koran zijn. Er bestaat dan ook voor moslims geen op te lossen dilemma wanneer de goddelijke wet in strijd is met de menselijke. De goddelijke wet bevat al de bepaling die dit probleem "oplost". Zij hoeven alleen maar de wet die zij toch al niet naleven te vervangen door die welke zij al naleven. Dat is niet noodzakelijk zo dringend, maar zorgt voor meer onoverzichtelijkheid, meer gehuichel, meer valse bondgenootschappen, meer infiltratie en gluiperigheid. Ik zou me daar toch maar eens zorgen over maken.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
|
![]() Citaat:
U concludeert hier dat het inderdaad de eikels in de Nederlandse regering zijn die mij dit soort regelingen opleggen en dus de werkelijke bedreiging voor mijn vrijheden vormen, maar vervolgens gaat u toch nog enkele alinea's door over waarom moslims zo kwaadaardig zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Tevens geef ik aan dat ik de islam ook een bedreiging voor jouw en mijn vrijheid vind. Ik heb het trouwens nergens gehad over kwaadaardige moslims, maar nu je toch al het woord kwaadaardig in de mond hebt genomen, wil ik wel kwijt dat ik de islamitische ideologie zeer kwaadaardig vind.
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kunt zelfs uithoeken vinden waar die culturele achtergrond nog voelbaar is. Maar die invloed is nu beperkt en in de grootste delen van Nederland nog amper merkbaar. Dat betreft dus de discussie over de Nederlandse cultuur en de gewezen invloed van religie, en nog aanwezige sporen daarvan. Vormt dat een bedreiging van de vrijheid van Nederlanders? Neen. 2. Los daarvan is er de invloed van andere religies waarbij vooral islam aandacht trekt. Merken Nederlanders daar iets van? Ja. Betekent dit dat moslims per definitie kwaadaardig zijn? Nee, dat soort opmerkingen doen deze discussie dan ook geen goed, ik las niet dat iemand dit beweert... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En de rest, ik wil het gewoon niet meer weten, ik moet bijna hopen dat Nederland verzuipt. Shame on me. And fuck yourself. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zulke wetten bestaan in alle landen, zo is er bvb één in Frankrijk, die stippelt dat vrouwen alleen een broek mogen dragen als ze paardrijden. In principe zou ginder een flik elke broekdragende vrouw ( die niet op een paard zit ) een boete kunnen geven. Wetten over " godslastering " behoren in dezelfde- af te schaffen - categorie, want hopeloos verouderd, en onaangepast aan een moderne maatschappij... Duidelijk nu ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
|
![]() Zie jij ergens een doodsbedreiging net zoals sommigen overal racisme menen te ontwaren ?
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allez, ge moogt met uw ogen rollen. Laatst gewijzigd door Another Jack : 4 juli 2011 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
|
![]() Wat zijn volgens u fascistische uitspraken ?
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En hun aanpassingsvermogen en overlevingsinstinct maakt dat zij hier reeds sinds de tijden der dinosauren rondkruipen en zwemmen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() Ik zal u een voorbeeldje geven:
Claessens Joris die hier anno 2011 steeds niet begrijpt waarom zijn Oostfrontpapa niet dagelijks onder de bloemen bedolven wordt. Hij beweert dat zijn papa niets van deportaties en kampen wist, dat Hitler eigenlijk best een leuke vent was en meer van die zever... |
![]() |
![]() |