![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Siegfried Bracke: N-VA zal met genoegen oppositie voeren.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#162 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#163 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat klopt. Ik voorspel dan ook dat de meerderheid der allochtonen niet op SPA zullen stemmen.
![]() |
![]() |
#165 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Franstalige en enkele Vlaamse 'democraten' vinden die partij niet constructief genoeg, te rechts, te separatistisch, te weet ik veel wat nog allemaal. Mag N-VA nu ook al geen oppositie meer voeren? Of mag ze dat wel nog, maar dan enkel 'tegen haar goesting'?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#167 |
Minister-President
|
![]() Nog eentje in Le Vif: journalistje maakt zich druk over het feit dat De Wever geen voorstellen indient.
Foei. Vergelijk dat maar eens met de gigantische stroom voorstellen die Di Rupo al heeft ingediend en ... ooh, oeps, laat maar.
#168 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Oberon : 14 augustus 2011 om 09:31. |
|
![]() |
![]() |
#169 |
|
![]() [quote]Simpel:
Lees hun programaa Kleine samenvatting uit de losse pols hieronder: A/ het is onmogelijk om met de Belgofonen te onderhandelen voor een eerbaar compromis. QED B/ multiculutreel paradijs = multiculturele nachtmerrie QED C/ "de staat" zoals ze nu is is een potverterende miljardenput die dringend moet ontvet worden QED D/ de vakbonden vernietigen onze concurrentiepositie en zijn een werklozenproducerende "staat in de staat" QED E/ de waarden en normen in onze maatschappij zijn naar de kl*ten QED
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Fieseler;5629454]
Citaat:
Ik ben nog altijd in blijde verwachting. Komt er nog wat van ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#171 | |
Minister-President
|
![]() [quote=ViveLaBelgique;5629463]
Citaat:
Minder gaan we niet voor. Ander lijn. Indien neen dan mag het land uit elkaar. |
|
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=alfa16vjtd;5629472]
Citaat:
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 15 augustus 2011 om 13:25. |
|
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 15 augustus 2011 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is de mislukte multicul die Londen heeft laden branden
![]() |
#175 |
Minister-President
|
![]() Zou jij een huwelijkscontract willen opstellen waarin staat dat wanneer je vrouw ooit het bloed van onder je nagels haalt je niet van haar mag scheiden zonder alle schulden die ze gedurende haar leven gemaakt heeft op u te nemen?
|
![]() |
![]() |
#176 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
Ten eerste: grootste partij: ja Ten tweede: aan de macht: neen nu gij en dan ik terug... PS: zelfs niet aan de macht zijnde heeft het VB dertig jaar en de NVA één jaar de juiste weg gewezen door het federaal "aan het rechte eind" te hebben...het is niet hun fout dat de andere partijen nog liever de verpauperingsstrathegie van de PS volgen dan voor hun volk op te komen.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 17 augustus 2011 om 10:42. |
|
![]() |