![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=ohv1HGkluFw Laatst gewijzigd door Hollander : 22 augustus 2011 om 18:59. |
![]() |
![]() |
#162 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja maar aangezien gij een nobody zijt, en zeker niet de overheid, staat het me vrij om zelf te kiezen in welke taal ik u belachelijke uitspraken fileer...
![]()
#163 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#164 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is in ieder geval veel geciviliseerder dan zich vernederen door het frans te spreken. En opnieuw: Sorry I don't speak cheese-eating surrender monkey(lol, tu sais bien que je le parle) every time I open my mouth, but I am free and not someone's pet. Ik zal zelf wel kiezen welke taal ik spreek, betekenisloze niemand dat ge zijt...
Sur un autre sujet: Fucking houseniggers the losers think they rule the world - but they don't even get to decide when they wash their master's dishes...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 22 augustus 2011 om 22:21. |
![]() |
![]() |
#165 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#166 | |