![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() Is dat zo? Ik haalde een link aan, ik denk dat elke mens die gezond van geest is wel weet dat de kerk 'vaticaan' geen arme sukkelaars zijn. Wat valt er dan nog te bewijzen Marie? Het enige wat ik nu nog bewijs is dat jij rond de pot aan het draaien bent, ik voorspelde dit al eerder. Het is meestal zo dat een gelovige vol ongeloof zit wanneer hij met de neus op de feiten gedrukt zit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() Dat ze er allemaal zelf voor opdraaien, dat citeerde ik duidelijk bij de link van Bulevardi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Een paar dagen eerder reageerde je nog anders. Toen ik vroeg of je er een probleem mee had wanneer andere religies iets willen uitzenden, zei je nog: "Ja. Als zij hun geloof willen verkondigen richten ze maar een commerciële zender op, of gaan ze maar eens aankloppen bij zo'n omroep." Citaat:
Laatst gewijzigd door Bulevardi : 11 september 2011 om 10:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#166 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Er zijn mensen die zich interesseren in voetbal, dus er moet voetbal op tv komen, maar ik die graag eens een ijshockey match wil volgen, krijg niets te zien. Er zijn mensen die graag R&B horen, dus op de muziekzenders draaien ze niets anders, terwijl ik liever eens wat Jazz hoor, maar dat zenden ze wederom niet uit. Ik kan dus begrijpen dat er mensen weleens graag een religieuze uitzending hebben, ikzelf persoonlijk niet, maar iedereen heeft zijn voorkeuren en interesses. Zo komt er tegenwoordig nog maar heel weinig op de kabel waaraan ik me interesseer, helaas. Het is allemaal rotzooi dat men in je strot probeert te rammen, ook op de radio trouwens. Maar dat neemt niet weg dat er een hele hoop mensen zijn die dat wél willen zien en horen. Laatst gewijzigd door Bulevardi : 11 september 2011 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De belastingbetaler in Vlaanderen betaalt op dit moment voornamelijk voor Angelsaksische cultuurproducten. Die hapklaar door de strotjes van het klootjesvolk worden geperst. Waarom zou je dáár voor moeten betalen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
Heer, laat het prinsenvolk der oude Nederlanden, niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande. Laatst gewijzigd door Lavox : 11 september 2011 om 12:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik woon niet meer in Aalst, ik werk er wel en hoor alle dagen een taal die voor mij Russisch klinkt en het ziet er zwart van't volk if you know what I mean. En niet te vergeten, mensen uit de Brusselse rand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ivm 'Braambos', heb je daar al eens proberen naar zien? Meestal oersaai, ik hoop dat ze daar de mosterd niet halen voor de islamitische uitzendingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk het wel. Alle religieuze omroepen zijn in handen van die vrijzinnige melige organisaties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() Ze zouden perfect een zender kunnen creeeren uit hun eigen landje dan, boordevol met inside info over het reilen en zeilen in Vatican city. Wij hoeven niet voor die kosten op te draaien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naar waarde zouden die wereldwijd om en bij de 3 biljoen euro hebben.In post 134 vraagt Albrecht: Heb je ook enige bron daarvan? En laat, zoals hierboven vermeld, vastgoed en kunst weg.En dan volgt post 141 waar u de link geeft naar The servant of the light. Kijk, nu heb ik een probleempje, wegens gebrek aan tijd had ik dat artikel niet grondig gelezen, daarnet heb ik het wat beter gekeken en ik vind dat getal 3 biljoen niet. Misschien zie ik erover. Kan u even de zin citeren waarin het stond?
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#176 |
Gouverneur
|
![]() Voetbaluitzendingen zijn iets anders dan de prietpraat van die fantasten.
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat alles gadegeslagen door een hoop fans waaronder altijd een groep hooligans die na een match graag de buurt vernielen of elkander het ziekenhuis in kloppen. En waar komt het geld voor de nodige herstellingen en het opruimen vandaan? Mijn belastinggeld! En achteraf volgen dan van die idiote TV-programma's waarin iedere beenbeweging en ieder hoestje van die mannen besproken wordt alsof het wereldnieuws is. Sorry, je reinste idiotie!
![]() |
![]() |
#178 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En hooliganisme is amper een problematiek in België...
Heer, laat het prinsenvolk der oude Nederlanden, niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande. Laatst gewijzigd door Lavox : 11 september 2011 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik ook niet kan begrijpen, is hoe het komt dat mensen die zeggen dat godsdienst iets voor naïevelingen is want men zit daar toch een denkbeeldig iemand te aanbidden het wel normaal vinden om stervelingen te aanbidden als idolen die boven het gewone volk staan. Hoe ze overigens de hele voetbaltoestand verheerlijken en hoe voor hen het stadion a.h.w. een tempel is. Wat dat hooliganisme betreft, het is gebeterd de laatste jaren, dat geef ik toe. Hoeveel (kostelijke) maatregelen heeft men niet moeten treffen om zo ver te komen? En het nog niet zo lang geleden dat het een waar probleem was!
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |